09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ماسک خاک رس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماسک خاک رس

 

ماسک خاک رس دارای خواص مراقبتی بسیار مفید برای پوست می باشد، شاید در بازار با انواع خاک رس و با رنگ های گوناگون توجه شما رو جلب کرده است، ولی به صراحت باید گفت ماسک هایی که فاقد پارابن ( مواد نگه دارنده ) ، فاقد مواد شیمیایی باشند بهتر هستند و یکی از این موارد که امروزه طرفداران زیادی برای خود جلب کرده است ماسک خاک رس کالی بل می باشد .

ماسک خاک رس کالی بل سرشار از مواد معدنی می باشد شامل منیزیم ، فسفر، کلسیم ، پتاسیم، سلیس ، منگنز ، این خاک رس برای همه ی پوست ها به خصوص پوست های چرب دار بسیار مناسب است . اگر به دنبال راه حل مناسب برای درمان جوش ها به خصوص جوش های بعد از اصلاح صورت هستید کالی بل بهترین مورد است. همچنین خاک رس به عنوان بهترین پاکسازی کننده پوست صورت می باشد و امروزه در سالن های آرایشی طرفدارهای زیادی برای خود جذب کرده است .

از مزایای دیگر خاک رس می توانیم به بهبود گردش خون اشاره کنیم چون این کار باعث لطافت و شادابی پوست می شود ، اگر هفته ای دو بار استفاده کنید لایه های مرده را از سطح پوست برمی دارد و پوستی جوان و زیبا را برای شما هدیه می دهد . در یک جمع بندی به فواید ماسک خاک رس اشاره می کنیم .

* پاکسازی سریع پوست

* بر طرف کننده جوش

* دارای مواد معدنی

* شاداب و جوان کننده

* ماسک مخصوص بعد بند اندازی

برای آشنایی بیشتر با ماسک خاک رس کالی بل در ادامه به معرفی آن می پردازیم .

ماسک خاک رس برای پوست چرب

ماسک خاک ری برای پوست چرب

 

ماسک خاک رس برای پوست چرب CALLIBELL :
* تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای چرب
* کنترل چربی و سبوم پوست
* تنظیم اتساع منافذ غدد سباسه
* پیشگیری از آکنه و جوش
* حاوی آلانتوئین، کاندولا و FENUGREEK
* مناسب برای پوستهای چرب و مختلط
* آنتی باکتریال
روش مصرف:
بر روی پوست تمیز به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه قرار داده سپس با آب ولرم بشوئید .

برای مشاهده ادامه مطلب اینجا را کلیک کنید .

ماسک خاک رس برای صورت,ماسك خاك رس,ماسک خاک رس callibelle,ماسک خاک رس سبز,ماسک خاک رس و گلاب,ماسک خاک رس قرمز,ماسك خاك رس كالي بل,ماسک خاک رس برای پوست,ماسک خاک رس qv,ماسک برای پوست چرب و جوش دار,ماسک برای پوست چرب جوش دار,ماسک برای پوست چرب و حساس,ماسک برای پوست چرب با منافذ باز,ماسک صورت برای پوست چرب و جوش دار,انواع ماسک برای پوست چرب,ماسک خانگی برای پوست چرب,ماسک برای پوستهای چرب و جوشدار

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید