09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ماسک خاک رس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماسک خاک رس

ماسک های خاک رس یکی از راه های زنده کننده و شاداب کننده ی پوست هستند که باعث برطرف شدن جوش و منافذ باز پوست می شود . در واقع خاک رس مجموعه‌ای متشکل از ذرات به اندازه‌های تقریبی دوهزارم میلی‌متر است. عناصر مختلفی مثل آلومینیوم، نیتروژن، سیلیس، اکسیژن و هیدروژن درون این ذرات وجود دارند، اما مهمترین نکته فاصله قرارگیری این ذرات نسبت به یکدیگر است.
این فاصله بین ذرات باعث شده تا خاک رس یک ماده متخلخل محسوب شود؛ بنابراین با قرار گرفتن ذرات خاک روی پوست، چربی‌ها، عوامل عفونی، رادیکال‌های آزاد و سلول‌های مرده، هر کدام با بار‌های مولکولی مختلف جذب ذرات خاک می‌شوند. همانطور که شاید متوجه شده باشید خاک رس مقداری خاصیت چسبندگی نیز دارد و همین مسئله موجب لایه‌برداری پوست هم می‌شود. با ترکیب رس با مواد ارگانیک دیگر بهترین ماسک‌های خانگی و درمانگر تهیه می‌شود.

درمان جوش و جای جوش با ماسک خاک رس کالی بل

جوش های فسقلی و ناراحت کننده ممکن است به دلایل مختلفی ایجاد شود . گاهی به دلیل بروز بیماری های میکروبی و باکتریایی روی پوست به بافت ها و سلول های آن آسیب وارد شده و عارضه ای به نام جوش ایجاد میشود. که در برخی موارد کوچک و گاهی وقتها اندازه بزرگتری دارند در واقع وقتی سلول های پوستی آسیب می بینند داخل آنها از باکتری ، میکروب و گاهی چربی پر میشود و این انباشتگی به صورت یک زایده بیرونی ظاهر می گردد که البته شکل نامناسبی هم به ظاهر فرد می دهد .
جوش ها می توانند در انواع مختلفی ظاهر شوند . وقتی پوست به دلایلی مختلفی آسیب می بیند برای ترمیم خود اقدام به ساخت پروتیین می کند اگر میزان پروتیین و مواد لازم برای ترمیم کم باشد یک جور فرورفتگی در محل آسیب دیده میشود و اگر میزان تولید پروتیین بیش از حد لازم باشد محل آسیب ورم می کند که اصطلاحا به جوش معروف است .
خاک رس خاصیت پاک کنندگی و لایه برداری دارد و البته برای پوست های چرب هم نوعی تعدیل کننده است یعنی چربی اضافه آن را گرفته و همین امر باعث میشود که جوش هایی که ناشی از چربی های زیادی هستند کاهش پیدا کنند خاصیت درمانی دیگری که خاک رس دارد از بین بردن جای جوش ها و سیاهی ناشی از آنها می باشد . برای استفاده از این ماسک فقط کافی است مقداری خاک رس را خیلی آرام روی پوست ماساژ دهید تا بعد از چند هفته اثر خوب آن را مشاهده نمایید . برای اینکه بهترین ماسک خاک رس را استفاده کنید بهتر است از خاک رس کالی بل فرانسه استفاده کنید که در ادامه به معرفی آن می پردازیم .

ماسک خاک رس کالی بل

ماسک خاک رس کالی بل فرانسه:
– حاوی خاکرس قرمز و چینی
– حاوی آلانتوئین، کاندولا و چای سبز
– تخصصی ترین ماسک برای پاکـسازی حرفه ای پوستهای نرمال، چرب و مختلط
– کنترل چربی و سبوم پوست
– درمان منافذ باز صورت
– پیشگیری از آکنه و جوش
– درمان جوش سرسیاه روی بینی
– درمان جوش بعد از اصلاح صورت
– درمان جای جوش
– سفت کننده و درمان افتادگی پوست
– لیفتینگ پوست صورت
– مناسب برای پوستهای نرمال، مختلط و چرب
– ساخت فرانسه
– ۱۵۰میل
– مجوزبهداشتی ۷۸۹۰۸۵۲۱۵۵۵۷۸۷۲۰
روش مصرف:
هفته ایی ۲ الی ۳ مرتبه بر روی پوست تمیز به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه قرار داده سپس با آب ولرم بشورید.

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

خاک رس چیست,خاک رس از کجا تهیه کنیم,خاک رس سفید,خاک رس قرمز,خاک رس سبز,خاک رس برای صورت,خاک رس برای پوست چرب,خاک رس اصل,از کجا خاک رس تهیه کنیم,خاک رس پوست,خاک رس پوست صورت,خاک رس جوش,خاک رس برای جوش سرسیاه,خاک رس چاقی صورت,خاک رس چه خاصیتی دارد,خاک رس چگونه بوجود می آید,خاک رس چه ویژگی هایی دارد,ماسک خاک رس خانگی,ماسک خاک رس خرید,خاک رس برای زیر بغل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید