09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
ماسک مو صاف کننده قوی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ماسک مو صاف کننده قوی

موهای وز را می توانیم به راحتی صاف کنیم. اما باید دقت کنیم این صاف کردن اسیبی به موها نزند. کراتین یک محصول آرایشی و زیبایی است که برای صاف کردن مو استفاده می شود. به این روش درمانی کراتین برزیل یا “منفجر شدن برزیل” نیز گفته می شود.کراتین کردن مو می تواند با عوارض جانبی ناخواسته همراه باشد و می تواند برخی از مشکلات ایمنی را به وجود آورد.

کراتین یک نوع طبیعی پروتئین در پوست ، مو و ناخن های شماست. این پروتئین فیبرهایی را تشکیل می دهد که باعث تقویت آن می شوند.

کراتین مو در سالن های زیبایی همیشه با ماده ای به نام فرمالدئید همراه هست .انجمن سرطان هشدار می دهد که فرمالدئید یک ماده سرطان زا شناخته شده است. این بدان معنی است که ممکن است باعث ایجاد سرطان یا رشد سرطان شود. محصولاتی با این ماده شیمیایی گاز فرمالدئید را در هوا آزاد می کنند. فرمالدئید همچنین ممکن است عوارض جانبی سلامتی دیگری را برانگیزد.
عوارض جانبی درمان کراتین به طور گسترده گزارش نشده است. هنوز مشخص نیست که چند بار تأثیرات منفی روی می دهد. علاوه بر این ، اثرات طولانی مدت این درمان مو آزمایش نشده است.

اثرات ماندگار سلامتی محصولات کراتین بر روی افرادی که آرایشگاه هستند و افرادی که این روش درمانی را دریافت می کنند ، مشخص نیست. دانستن عوارض و خطرات احتمالی یک درمان کراتین مهم است. این ممکن است به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این محصول زیبایی برای شما مناسب است یا خیر.
افرادی که از درمان کراتین روی موهای خود استفاده می کنند ، برخی از مزایای آن را گزارش می دهند. نتایج به نوع و نوع مو بستگی دارد. آنها همچنین بسته به اینکه موهای شما چقدر سالم است و چقدر ضخیم است متفاوت است. انواع مختلف درمان کراتین ممکن است نتایج مختلفی به همراه داشته باشد.

فرمالدئید ممکن است با گذشت زمان خطر برخی سرطان ها را افزایش دهد. یک بررسی پزشکی نشان می دهد که این امر با خطر بیشتر سرطان های بینی و لوسمی سرطان خون ارتباط دارد.

فرمالدئید همچنین ممکن است اثرات سلامتی دیگری مانند:

سوزش ، خارش چشمهای سوزاننده
تحریک بینی و گلو
آبریزش بینی
عکس العمل های آلرژیتیک
سرفه
خس خس
تنگی قفسه سینه
پوست خارش دار
بثورات پوستی
تحریک پوست سر
پوست سر یا تاول می زند
سردردها
حالت تهوع
تغییرات خلق و خوی
شکستگی یا آسیب دیدن مو
ریزش مو

درمان کراتین می تواند به بهبود ظاهر و احساس موهای شما کمک کند. اما سایر روشهای طبیعی طبیعی می توانند موهای شما را از نظر ظاهری و باطنی صاف و ابریشمی کنند.
موهای مجعد و موج دار به طور معمول خشک تر از انواع دیگر مو است. بیش از هر دو روز یکبار از شستن مو خودداری کنید.استفاده خیلی زیاد شامپو می تواند روغن طبیعی مو را از بین ببرد.

در صورت بارداری یا شیردهی ، از اجتناب از فرمالدئید و سایر مواد شیمیایی مضر بسیار مهم است. از آوردن کودکان به سالن های زیبایی که ممکن است در معرض مواد شیمیایی موجود در هوا باشند خودداری کنید.

اگر به آسم ، حساسیت دارید یا به بویایی حساس هستید ، ممکن است در معرض خطر بیشتر عوارض جانبی مواد شیمیایی موجود در هوا قرار بگیرید.

اگر تا اینجا با عارض کراتین کردن آشنا شده اید بهتر هست برای افرادی که داری موهای وز و خشک هستند خبر خوبی را بدهیم . استفاده از محصولات ارگانیک مانند ماسک بریول باعث صافی طبیعی و بی عارضه در موهای شما می شود .ماسک موی پروتیئنه بریول آلمان، صاف و نرم کننده قوی برای موهای مجعد، فر، وز و خشک می باشد. این ماسک بخاطر داشتن پروتئینه شیر، شیره بادام شیرین و پروتئین گندم باعث صاف، نرم و لخت شدن موها می شود. و این پک از شکنندگی، موخوره و دوشاخه شدن مو جلوگیری می کند. این محصول حاوی ذرات ریز نرم کننده قوی هست که به بافت مو چسبیده و باعث آسان شانه شدن مو ها می شود. این پک مو منبع غنی از پروتئینه فعال می باشد و مناسب برای صاف کردن موهای وز، مجعد و موج دار هست.

ماسک مو بریول

برخی از خواص پک صاف کننده موی بریول آلمان:
– صاف کننده قوی موهای وز، مجعد و موج دار
– نرم کننده قوی موهای خشک و شکننده
– درمان و جلوگیری از موخوره
– باعث آسان شانه شدن مو می شود
– ماسک ۲۰۰ میل
– کرم ۶۰ میل
– دارای مجوزبهداشتی ۶۹۲۳۳۶۹۹۲۹۳۵۹۰۰
– ساخت آلمان

برای دیدن متن کامل و خرید ماسک صاف کننده مو اینجا را کلیک کنید .

ماسک صاف کننده مو , صاف کننده مو , صافی مو ,ماسک صافی ,کراتین مو ,مو وز ,درمان مو وز 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید