09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
محصول محلول جایگزین ماینوکسیدیل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

محصول محلول جایگزین ماینوکسیدیل


ماینوکسیدیل (Loniten) دارویی خوراکی برای کنترل فشارخون بالا است که سالها در پزشکی مورد استفاده قرار می گرفته است ولی بدلیل عوارض جانبی شدید در حال حاضر این دارو برای درمان فشارخون بالا دیگر استفاده نمی شود مگر اینکه سایر داروهای متداول و کم ضررتر اثربخشی نداشته و جان بیمار بدلیل فشارخون بالا در معرض خطر باشد.

یکی از عوارض جالب توجه و غیر منتظره مصرف این دارو رویش مو در مناطق غیرمعمول از قبیل پیشانی و پشت دست ها است. از این خاصیت برای تحریک رشد موها در مناطق طاس سر استفاده شده و بدین ترتیب محلول موضعی ماینوکسیدیل ۲ و ۵ درصد برای درمان طاسی سر بوجود آمد.
در صورت‌ داشتن بیماری های قلبی‌، زیادی‌ فشار خون‌، التهاب‌ یا جراحت‌ پوست‌ از قبیل‌ پسوریازیس‌ پوست‌ سر یا آفتاب‌ سوختگی‌ شدید نباید از ماینوکسیدل استفاده کنید. مصرف بلند مدت محلول ماینوکسیدل باعث شوره سر، خارش پوست سر می شود که معمولا با مشاهده چنین عوارضی ادامه استفاده محلول ناممکن می شود و به علت قطع محلول بمرور موهای رویش کرده ریزش می کنند.
بروز مشکلات‌ نادری‌همچون‌ واکنش‌ آلرژیک‌ (بثورات‌ جلدی‌ و ورم‌ صورت‌)، خارش‌ پوست، تشدید طاسی‌، سوختن‌ پوست‌ سر، سرگیجه‌، اگزما، التهاب‌ فولیکولها، سردرد، کاهش‌ توانایی‌جنسی‌، خستگی‌، اختلالات‌ بینایی‌ و کاهش‌ دقت‌ بینایی‌ با مصرف‌ این‌ دارو گزارش ‌شده‌ است‌.

افراد زیادی تماس گرفتن و درخواست محصولی جایگزین که عوارض ماینوکسیدل را نداشته باشند کردند. ما محلول ژیورل رو توصیه می کنیم که حاوی ماده استیل تتراپپتید استخراجی از گیاه سائوپالمتو هست. استیل تتراپپتید۳، به تقلید از پپتیدهای سیگنالی شکل دهنده بافت بدن (محافظت کننده قوی و تحریک کننده شکل گیری مجدد بافت ) ساخته شده است که غنی از بایوکانینA موثر در مهار آنزیم ۵-آلفا ردوکتاز می باشد. توجه کنید استیل تتراپپتید۳ هیچ یک از عوارض ماینوکسیدل را ندارد. روی پوست سر چرب نمی شود یا شوره و خارش ایجاد نمی کند. در زیر توضیح کامل داده می شود.

جایگزین ماینوکسیدل
برخی از خواص لوسیون ضدریزش موی ژیورل فرانسه:

– حاوی کینین، سائوپالمتو و ویتامین B5
– حاوی استیل تتراپپتید جایگزین ماینوکسیدل
– ضد ریزش قوی
– ۱۰۰% افزایش رشد مو
– محرک رشد موی قوی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– پرپشت کننده موی سر
– برطرف کننده خارش و التهاب کف سر
– مهار کننده آنزیم ۵آلفاردوکتاز
– کمک به درمان ریزش سکه ایی
– درمان ریزش آلوپسی
– مناسب اقایان و خانم ها
– جذب سریع بدون چرب کردن مو
– عدم ریزش موی رشد کرده بعد از قطع مصرف
– مجوربهداشتی ۹۶۳۶۳۹۲۵۰۲۴۱۰۵۲۰
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

» برای مشاهده و خرید لوسیون ضدریزش موی ژیورل اینجا کلیک نمایید

جایگزین ماینوکسیدیل,داروی جایگزین ماینوکسیدیل,محلول جایگزین ماینوکسیدیل,جایگزین گیاهی ماینوکسیدیل,داروهای جایگزین ماینوکسیدیل,دارو جایگزین ماینوکسیدیل,قرص جایگزین ماینوکسیدیل,جایگزینی برای ماینوکسیدیل,بهترین جایگزین ماینوکسیدیل,داروی گیاهی جایگزین ماینوکسیدیل,جایگزین طبیعی ماینوکسیدیل , جایگزین مناسب ماینوکسیدیل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید