09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
مراقبت از پوست بعد از لیزر، پلکسر، میکرو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

مراقبت از پوست بعد از لیزر، پلکسر، میکرو

معمولا افراد بعد از لیزر، پلکسر، خال برداری، میکرونیدیلینگ، کربوکسی تراپی، لیپوساکشن و هر عمل تهاجمی برروی پوست، دنبال بهترین و قویترین کرم ترمیم کننده هستند تا آثار و عوارض ناشی از این موارد رو درمان یا به حداقل برسانند.
بهترین کرم ترمیم کننده، کرمی هست که اولا بتواند در وهله اول قرمزی پوست را درمان و در ادامه از ایجاد لک و تیرگی پوست جلوگیری کند. کرمی بهتر است که سریع واکنش های عمل تهاجمی را رفع و پوست را به سرعت بهبود ببخشد.
بعد از انجام کارهای تهاجمی به دستوراتی که پزشک برایتان توصیه می کند حتما عمل کنید. ولی چند اشتباه رایج در همه پزشکان هست که معمولا مرسوم هست در زیر این اشتباهات را بازگو میکنیم:
۱- پزشکان توصیه می کنند که ۲۴ ساعته کرم ترمیم کننده روی پوست باشد یعنی تا کرم جذب میشه دوباره کرم ترمیم کننده رو تمدید کنید. این کار باعث می شود پوست به اصطلاح در خفی کرم بماند و هیچ اکسیژنی از منافذ دریافت نکند. به هیچ وجه کرم رو زود به زود تمدید نکنید. روزانه حداکثر ۳ نوبت صبح، ظهر و شب با فاصله حداقل ۵ ساعته تمدید کنید.

۲- متاسفانه پزشکان بجای ضدافتاب، زینک اکساید توصیه می کنند. زینک اکساید در ترکیبی از کرم ها مضر نیست ولی اگر خالصا بعنوان ضدافتاب یا بجای ترمیم کننده مدت زیادی استفاده کنید همین باعث ایجاد لک پوستی می شود. زینک اکساید رو معمولا ۳-۴ روز اول بزنید بعد ادامه ندید.

۳- متاسفانه بعضی از پزشکان بعد از لیزر، اقدام به تجویز کرم های دستساز لایه بردار میکنند که بسیار مضر هست و شدیدا به پوست اسیب میزند. بعد از لیزر تنها ضدافتاب ترجیحا بدون کرم پودر و کرم ترمیم کننده استفاده کنید.

کرمهایی که دارای عصاره جودوسر هستند معمولا دارای خاصیت ضدالتهاب و ترمیم کنندگی قوی دارند. در زیر یک نمونه از کرم ترمیم کننده توصیه می شود.

کرم الوورا فریش فروت

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده پوست فریش فروت:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه
– موثر در ترمیم پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان سوختگی پوست
– حاوی عصاره برگ الوئه ورا باربادنسیس، رزاگوسا
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– درمان نازکی پوست
– آبرسان عمقی پوست تا لایه درم
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید