09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
مراقبت از پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

مراقبت از پوست


دکتر رشنو متخصص پوست و زیبایی در مورد قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض نور خورشید گفت : این عمل در دراز مدت باعث ایجاد چین و چروک ، گشادی عروق ، سوختگی ، خشکی پوست و انواع سرطان ها می شود .

وی با اشاره به اینکه در فصل تابستان به علت طولانی بودن روزها ، باید از پوست مراقبت زیادی به عمل اید ، اظهار کرد : اشعه های نامرئی خورشید شامل اشعه های ماوراء بنفش باعث تخلیه اکسیژن پوست شده و کلاژن سازی را متوقف می کنند به همین دلیل پوست رفته رفته دچار چین و چروک می شود حتی گاهی باعث از بین رفتن رنگدانه های پوستی شده، و دچار لک ، کک و مک می شود که  اگر  فرد بیش از اندازه در معرض نور خورشید قرار بگیرید علاوه بر لک پوستی به بدخیمی پوستی نیز دچار می شود  برای همین در فصل تابستان از کرم های محافظت کننده استفاده شود .

دکتر رشنو ادامه داد : فتودرماتیت ، افتاب سوختگی ، الرژی پوستی ، ایجاد لک ، خارش پوستی ، قرمزی  پوستی ، تاول زدن از دیگر مضرات تماس با افتاب می باشد . دکتر خاطر نشان کرد که افراد سفید پوست بیشتر در معرض خطرات ناشی از افتاب قرار دارند ، ولی  تمامی افراد باید از ده صبح تا دو بعد ظهر حدالامکان از رفتن به بیرون خودداری کنند .

همچنین برای جلوگیری از خطرات افتاب ، از کرم های ضد افتاب و محافظت کننده استفاده کنید ، بهتر است از کلاه های لبه دار ،ماسک و از پوشش هایی مانند شال و روسری نیز استفاده کنید .


برای مشاهده کرم های ضد افتاب و خرید اینجا را کلیک کنید .

پوست ,ضد افتاب ,کرم ضدافتاب, ضدافتاب خوب, ضدافتاب سینره, ضد افتاب ellaro , ضد افتاب اون ,ضد افتاب درموبای, ضد افتاب دکتر ژیلا ,ضد افتاب مای ,ضد افتاب هیدرودرم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید