09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
مرطوب کننده پوست چرب
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

مرطوب کننده پوست چرب

بهترین کرم مرطوب کنندهف ابرسان و تقویتی پوست چرب هیدرودرم، دکتر ژیلا سینره اون گلنیگ

پوست همیشه در هر سنی که باشید نیاز به مرطوب کننده و آبرسان دارد. چه پوست خشک چه پوست چرب وقتی آبرسانی نشود بمرور زمان پیری زودرس پوست سراغش می آید. ولی متاسفانه افرادی که پوست چربی دارند بندرت از مرطوب کننده ها استفاده می کنند چون احساس میکنند استفاده از مرطوب کننده باعث چرب شدن بیشتر و ایجاد جوش پوستی می شود که باید این حق رو داد ولی اشخاصی که پوست چرب و مختلط دارند باید از مرطوب کننده های فاقد چربی که مخصوص پوست چرب هست استفاده کنند.

محتویات آب پوست در حدود ۸۰ % است لایه بیرونی یا کراتینی پوست که از سلول های مرده تشکیل شده است حاوی مقدار کمی آب در حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد است. وقتی مقدار آب پوست در حد طبیعی باشد پوست حالت نرم و صاف دارد. در پوست طبیعی یک جریان دائمی آب از لایه های عمقی به سطح وجود دارد و نهایتا آب از سطح پوست تبخیر می شود. وقتی آب پوست بیشتر تبخیر شود، باعث ایجاد چین و چروک های سطحی و بمرور منجر به چروک های عمقی می شود. این علت که پوست های چرب نیازی به آبرسان ندارند شایعه ایی بیش نیست هر نوع پوستی که داشته باشید باید کرم ابرسان استفاده کنید.

توصیه کلی:

از آنجا که مرطوب کننده ها حاوی میزان زیادی آب هستند نباید بلافاصله پس از مصرف آنها در معرض هوای سرد زمستان قرار گرفت. بهتر است ۲۰ تا ۳۰ دقیقه پیش از برخورد با هوای سرد (مثلا زمستان)، هوای گرم یا باد، مرطوب کننده را مصرف کرد تا کاملا بر روی پوست جذب شود.

در زیر کرم ابرسان و تقویتی پوست چرب برایتان پیشنهاد می شود

برای مشاهده انواع مرطوب کننده پوست اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید