09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
مشکلات پوستی رایج در یائسگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

مشکلات پوستی رایج در یائسگی


عرق کردن در دوران یائسگی

یائسگی در بسیاری از زنان در حدود سن ۵۰ سالگی اتفاق می افتد. در زمان یائسگی تخمدان‌ها آتروفیک می‌شوند (تجزیه بافت اتفاق می‌افتد و اندام‌ها عملکرد خود را از دست می‌دهند) و سطح استروژن (هورمون زنانه) مشتق شده از تخمدان‌ها کاهش می‌یابد.

مشکلات پوستی در یائسگی

کاهش استروژن منجر به آتروفی اندام تناسلی خارجی، از دست دادن چربی زیر جلدی فرج، نازک شدن دیواره واژن و تغییر در pH واژن می گردد که منجر به عفونت های پی در پی میگردد. استفاده موضعی از پاک کننده های اسیدی در کنترل عفونت ها موثر است. این تغییرات به زبان ساده نشان می دهد که بدن زن در حال تغییر هست.

یائسگی و مشکلات پوستی:

خشکی پوست یکی از مشکلات اساسی پوست در دوران یائسگی است. خشکی به دلیل کاهش محتوای اسیدهیالورنیک در درم رخ می دهد. این باعث کاهش ظرفیت اتصال پوست به آب می گردد. این امر به همراه کاهش سطح استروژن در گردش منجر به مشکلات خشکی پوست مانند چین و چروک، خارش موضعی یا عمومی، اگزما و غیره می گردد. استفاده از نرم کننده ها و مرطوب کننده ها در کنترل خشکی از اهمیت زیادی برخوردار هست. با این حال باید از استفاده از صابون خودداری کنید.
گرگرفتگی یائسگی نیز برای زنان در این دوران بسیار دردسرساز هست. این شامل احساس سریع گرما و گاهی اوقات صورت برافروخته و عرق کردن هست. این گرگرفتگی‌ها می‌توانند در هر زمانی از روز اتفاق بیفتد، گاهی اوقات خواب را با مشکل مواجه میکند.
هیرسوتیسم یا افزایش موهای صورت یکی دیگر از مشکلات رایج در یائسگی می باشد .

چگونه پوست خود را هیدراته نگهداری کنیم ؟

آبرسانی به پوست یکی از مهمترین جنبه های یک پوست سالم هست. هنگامی که پوست به خوبی هیدراته نگردد ممکن است منجر به مشکلات پوستی خشک مانند خارش، اگزما، انواع درماتیت، تسریع پیری، افزایش احتمال عفونت و غیره گردد.
با رعایت رژیم های ساده و آسان می توان به راحتی پوست را آبرسانی کنید. این موارد شامل رعایت رژیم غذایی مناسب، استفاده از صابون ها و پاک کننده های مناسب و استفاده موضعی موثر می باشد.

رویانه یک رژیم غذایی مناسب شامل مشتی آجیل غنی از آنتی اکسیدان استفاده کنید. میوه ها و ماهی غنی از ویتامین C روغن یا غذاهای دریایی نیز برای نرم و لطیف نگه داشتن پوست هست.
برای شستن روزانه پوست از پن استفاده کنید و از صابون های لایه بردار و خشن خودداری کنید.

استفاده روزانه از سرم های مبتنی بر ویتامین C و E برای پوست به عنوان ابرسان پوست کمک میکند تا پوست جوان تر و شاداب تر بماند.

صابون ضدعرق لیلاک بلژیک
برخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
برای خرید صابون ضد عرق لیلاک اینجا کلیک نمایید

عرق کردن,علت عرق کردن در خواب,علت عرق کردن زیاد,علت عرق کردن کف دست,فواید عرق کردن,علت عرق کردن سر,علت عرق کردن کف پا,گرگرفتگی,درمان گرگرفتگی یائسگی,علت گرگرفتگی بدن,برای گرگرفتگی چه بخوریم,درمان خانگی گرگرفتگی,درمان قطعی گرگرفتگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید