09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
مکمل ویتامین برای ویتیلیگو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

مکمل ویتامین برای ویتیلیگو


ویتیلیگو یک اختلال پوستی ژنتیکی و خود ایمنی می باشد که در آن پوست به دلیل نداشتن رنگدانه رنگ طبیعی خود را از دست می دهد.

ویتیلیگو معمولاً قبل از سن ۴۰ سالگی ایجاد می گردد و افرادی که از این اختلال رنج می‌برند، لکه‌های سفید و نامنظم در نواحی مختلف پوست برایشان رخ می دهد.

اگر چه علت دقیق ویتیلیگو هنوز تا حد زیادی معلوم نیست، ولی تخریب ملانوسیت ها، سلول هایی که ملانین، رنگدانه تیره رنگ پوست را تولید می کنند، توسط سیستم ایمنی بدن به عنوان علت اصلی ویتیلیگو شناخته می شود.

علاوه بر این، ویتیلیگو ممکن است با سایر اختلالات خودایمنی مانند کم کاری یا پرکاری تیروئید، دیابت، نارسایی قشر آدرنال، آرتریت روماتوئید و کم خونی خطرناک همراه باشد. سایر عوامل محرک عبارتند از آفتاب سوختگی، مواد شیمیایی محیطی یا صنعتی و استرس.

ویتیلیگو نیزمی تواند علت ژنتیکی هم داشته باشد. مطالعات نشان داده اند که NALP1، یک ژن کد کننده پروتئین که پروتئین مربوط به آپوپتوز را کد می کند، نقش مهمی در ایجاد ویتیلیگو دارد. با این حال، علیرغم داشتن یک پیوند ژنتیکی، تنها ۵-۷٪ از کودکان احتمال دارد به ویتیلیگو مبتلا شوند، حتی اگر یکی از والدین آنها به آن مبتلا باشد.

ویتیلیگو به هیچ عنوان بیماری مسری نیست و زندگی را تهدید نمیکند. اما فرد را در روابط اجتماعی دچار استرس و افسردگی می کند.

بیوپسی پوست و آزمایش خون نیز در بعضی موارد برای تعیین همزمانی سایر اختلالات خودایمنی هر فرد باید مورد توجه قرار گیرد.

در بیشتر موارد، نتایج درمان ویتیلیگو،برای بازگرداندن رنگدانه پوست از هر فرد به فرد دیگر متفاوت هست.

رایج‌ترین درمان‌ها شامل داروهایی است که بر سیستم ایمنی اثر می‌گذارند، نور درمانی (پیگمنتیشن مجدد پوست) و جراحی (پیوند پوست و میکروپیگمنتیشن) و در کنار این نوع متد درمانی استفاده از کرم های تولید کننده رنگدانه نیز باید مورد استفاده قرار گیرد از جمله کرم ویتلکسین ژیورل بزک.

داروهای جایگزین مانند مکمل های ویتامین نیز در درمان ویتیلیگو بسیارحائز اهمیت هست، زیرا بیماران ویتیلیگو اغلب از کمبود ویتامین D، اسید فولیک، ویتامین B12، مس و روی رنج می برند.

ویتیلیگو و ویتامین ها

برای درمان ویتیلیگو، پزشکان معمولا ویتامین هایی مانند ویتامین C، E، B12، D و اسید فولیک را در ترکیب با سایر رژیم های درمانی تجویز می کنند.

ویتامین ها نقش مهمی در فرآیند رنگدانه پوست دارند. که به ترتیب معرفی میکنیم

ویتامین B12 و اسید فولیک

ویتامین B12 از تولید هموسیستئین، همولوگ آمینو اسید سیستئین، جلوگیری می کند. هموسیستئین فعالیت تیروزیناز، آنزیمی که مسئول تولید ملانین است را کمتر میکند، و همچنین رادیکال های آزاد تولید کرده که منجر به اختلال در سنتز ملانین و تخریب ملانوسیت ها می گردد. در کل این فرآیند، اسید فولیک به عنوان یک اهداکننده گروه متیل با ویتامین B12 همراه است.

به همین دلیل است که برای درمان ویتیلیگو همیشه مصرف این دو ویتامین با هم توصیه می شود. بر اساس برخی مطالعات علمی، ترکیبی از مکمل ویتامین B12 و اسید فولیک و قرار گرفتن در معرض نور خورشید روش مناسب برای بازگرداندن رنگ طبیعی پوست هست.

مکمل B12 و اسید فولیک به همراه اسید پانتوتنیک، شکل محلول در آب از ویتامین‌های B، نیز نتایج بسیار امیدوارکننده‌ای را در از بین بردن لکه‌های سفید مشخص کرده است.

ویتامین A، C و E

این ویتامین ها به عنوان آنتی اکسیدان عمل کرده و از استرس اکسیداتیو اپیدرمی پیشگیری می کنند که به عنوان عاملی برای تخریب زودرس ملانوسیت ها شناخته می شوند.

ویتامین D

ویتامین D با افزایش فعالیت تیروزیناز، سرعت ملانوژنز را افزایش می دهد. همچنین به حفظ سیستم ایمنی بدن کمک می کند. کمبود ویتامین D در بسیاری از اختلالات خودایمنی مشاهده شده است.

بتاکاروتن

بتاکاروتن نوعی پیش ساز ویتامین A با فعالیت آنتی اکسیدانی بسیار زیاد است. حفظ رنگ طبیعی پوست را به عهده دارد.علاوه بر این، رسوب پوستی کاروتنوئیدهای رژیمی، محافظت نوری را برای پوست‌های دارای رنگدانه ملایم فراهم می‌کند.

خلاصه
در حالی که ویتیلیگو یک بیماری قابل درمان است، علت دقیق آن هنوز مشخص نشده است. تحقیقات برای تعریف واضح تر و برنامه ریزی درمان های سریعتر و موثرتر برای این بیماری به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است، و این باور وجود دارد که فناوری ژنتیکی و زیست پزشکی زمینه های امیدوارکننده ای را در توسعه درک اولیه و درمان بهبود یافته ویتیلیگو فراهم می کند.

معرفی قویترین کرم ویتیلیگو

کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه
برخی از خواص کرم درمان پیسی و ویتیلیگو ویتلکسین ژیورل فرانسه:
– درمان لک های سفید، پیسی و ویتیلیگو
– درمان لک سفید بعد از لیزر
– درمان لک سفید بعد از سوختگی
– افزایش دهنده رنگدانه های پوست
– بهبود ملانین سازی پوست
– قابل استفاده برای صورت و بدن
– آنتی اکسیدان و مرطوب کننده پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ میل
» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ویتلکسین اینجا کلیک نمایید
ویتیلیگو,درمان ویتیلیگو,درمان قطعی ویتیلیگو,آمپول درمان ویتیلیگو,بهبود یافتگان ویتیلیگو,عوارض نور درمانی ویتیلیگو,واکسن جدید برای ویتیلیگو,هزینه سلول درمانی ویتیلیگو,بیماری ویتیلیگو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید