09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
نرم کننده طبیعی مو
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

نرم کننده طبیعی مو

 

داشتن موهای نرم و خوش حالت آرزوی هر خانم و آقایی می باشد حتما شما هم موهای هندی ها را دیده اید بعضا شک کرده اید که آیا این موهای خودشان هست یا موهای مصنوعی می بندند، باید بگوییم موهای طبیعی خودشان می باشد اما با چه روش هایی به این خوبی دارای موهای نرم و بلند هستند .

شانه زدن موها

هندی ها به شانه زدن موهای خود بسیار اهمیت می دهند و قوانین خاصی برای شانه زدن دارند ان ها می گویند باید قبل از حمام موها را به طور مرتب شانه زد چون احتمال خشکی و شکنندگی موها کاهش می یابد و این در حالی هست که اگر موها  خیس باشند و آن ها را شانه بزنیم خیلی سریع تر خشک و آسیب می بینند حتی المکان اجازه بدهید موهایتان به حالت طبیعی خشک شود و از مصرف سشوار خودداری کنید.

روغن زدن به موها

هندی به روغن زدن به موها اهمیت زیادی می دهند آن ها همیشه قبل از حمام به موهای خود روغن نارگیل، جنسینگ، آرگان و جوانه گندم می زنند و معتقد هستند با روغن زدن یک لایه مغدی بر روی موها می نشیند و در نتیجه با حمام کردن موها نرم و خوش حالت می شوند .

درمان شکنندگی موها

موهایی که فر طبیعی دارند خیلی مستعد شکننده‌شدن هستند، گاهی با یک شانه ساده تعداد زیادی از موها می‌شکنند. به همین دلیل این نوع موها برای سالم ماندن نیاز به مکمل پروتئین اضافی دارند تا بتوانند خود را ترمیم کنند. کاندیشنرهای عمیق مو (نرم‌کننده) که از مواد طبیعی تشکیل شده باشند، می‌توانند این مشکل را  برطرف کنند.

بنابراین اگر شما هم مانند هندی ها می خواهید موهای نرم داشته باشید از کرم موهایی که باعث نرم شدن موهایتان می شوند استفاده کنید، در اینجا شما را با چند کرم مو بسیار قوی و مفید آشنا می کنیم .
نرم کننده قوی موی خشک,نرم کننده قوی موی سر,نرم كننده قوي مو,نرم کننده قوی مو گیاهی,نرم کننده قوی مو سینره,مرطوب کننده قوی مو,نرم کننده بسیار قوی مو,نرم کننده قوی برای مو,قوی ترین نرم کننده مو,نرم کننده طبیعی موی خشک,نرم کننده قوی موی خشک,شامپو نرم کننده موهای خشک,ماسک نرم کننده موهای خشک,نرم کننده مناسب برای موهای خشک,نرم کننده موهای خشک,نرم کننده مخصوص موهای خشک,کرم دوم اسب,کرم نرم کننده مو,ماسک نرم کننده مو ,ماسک گیاهی نرم کننده,ماسک خانگی برای مو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید