09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
واریس تناسلی در بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

واریس تناسلی در بارداری


واریس وریدهای پیچ خورده و بزرگ شده است. هر رگ سطحی ممکن است واریس شود ، اما رگهایی که بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرند ، وریدهای پاهای شما هستند. این به این دلیل است که ایستادن و راه رفتن به صورت ایستاده باعث افزایش فشار در رگهای پایین تنه شما می شود.

برای بسیاری از افراد ، رگهای واریسی و رگ های عنکبوتی – یک تغییر متداول و خفیف از رگ های واریسی – به سادگی یک مسئله آرایشی است. برای سایر افراد ، واریس می تواند درد و ناراحتی دردناک ایجاد کند. گاهی اوقات واریس منجر به مشکلات جدی تری می شود.

درمان ممکن است شامل اقدامات یا اقدامات خودمراقبتی توسط پزشک برای بستن یا از بین بردن رگها باشد.

واریس ممکن است هیچ دردی ایجاد نکند. علائم ابتلا به واریس شامل:

رگهایی که به رنگ بنفش تیره یا آبی هستند
رگهایی که به نظر پیچ خورده و برآمدگی دارند. آنها اغلب مانند تارهای پاهای شما هستند
هنگامی که علائم و نشانه های دردناک رخ می دهد ، ممکن است شامل موارد زیر باشد:

احساس درد یا سنگینی در پاها
سوزش ، ضربان ، گرفتگی عضلات و تورم در پایین پاها
درد پس از نشستن یا ایستادن به مدت طولانی
خارش در اطراف یک یا چند رگ شما
تغییر رنگ پوست در اطراف ورید واریسی
رگهای عنکبوتی شبیه رگهای واریسی هستند ، اما کوچکتر هستند. رگهای عنکبوتی نزدیکتر به سطح پوست دیده می شوند و اغلب قرمز یا آبی هستند.

رگهای عنکبوتی روی پاها ایجاد می شوند ، اما در صورت نیز یافت می شوند. اندازه آنها متفاوت است و اغلب شبیه تار عنکبوت هستند.

چه موقع به پزشک مراجعه کنیم
مراقبت از خود – مانند ورزش ، بالا بردن پاها یا پوشیدن جوراب های فشاری – به شما در کاهش درد رگ های واریسی کمک می کند و از بدتر شدن آنها جلوگیری می کند. اما اگر نگران چگونگی ظاهر و احساس وریدهای خود هستید و اقدامات مراقبت از خود از بدتر شدن وضعیت شما جلوگیری نکرده اند ، به پزشک مراجعه کنید.

علل
دریچه های ضعیف یا آسیب دیده می توانند منجر به واریس شوند. سرخرگ ها خون را از قلب شما به بقیه بافت ها منتقل می کنند و رگ ها خون باقی مانده بدن را به قلب شما برمی گردانند ، بنابراین خون می تواند دوباره گردش خون کند. برای بازگشت خون به قلب شما ، رگهای پاهای شما باید بر خلاف نیروی جاذبه کار کنند.

انقباضات عضلانی در قسمت پایین ساق پا به عنوان پمپ عمل می کنند و دیواره های وریدی الاستیک به بازگشت خون به قلب شما کمک می کنند. دریچه های ریز در رگ های شما باز می شوند زیرا خون به سمت قلب شما جریان می یابد و سپس بسته می شود تا جریان خون به سمت عقب متوقف شود. اگر این دریچه ها ضعیف یا آسیب دیده باشند ، خون می تواند به عقب جریان یابد و در رگ جمع شود و باعث کشیدگی یا پیچ خوردگی رگ ها شود.

این عوامل خطر ابتلا به واریس را افزایش می دهد:

سن. خطر واریس با افزایش سن افزایش می یابد. پیری باعث فرسودگی دریچه های رگ های شما می شود که به تنظیم جریان خون کمک می کند. در نهایت ، این سایش باعث می شود که دریچه ها به جای اینکه به قلب شما بریزند ، مقداری خون به داخل رگهای شما که در آن جمع می شود ، برگردد.
ارتباط جنسی. زنان بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند. تغییرات هورمونی در دوران بارداری ، قبل از قاعدگی یا یائسگی ممکن است عاملی باشد زیرا هورمون های زنانه تمایل به شل شدن دیواره های ورید دارند. درمان های هورمونی ، مانند قرص های جلوگیری از بارداری ، ممکن است خطر ابتلا به واریس را افزایش دهد.
بارداری. در دوران بارداری ، حجم خون در بدن شما افزایش می یابد. این تغییر از جنین در حال رشد پشتیبانی می کند ، اما همچنین می تواند یک عارضه جانبی ناخوشایند ایجاد کند – بزرگ شدن رگهای پا. تغییرات هورمونی در دوران بارداری نیز ممکن است نقش داشته باشد.
سابقه خانوادگی. اگر سایر اعضای خانواده رگ های واریسی داشته باشند ، شما نیز احتمال بیشتری دارید.
چاقی اضافه وزن فشار بیشتری به رگهای شما وارد می کند.
ایستادن یا نشستن به مدت طولانی. اگر مدت طولانی در همان وضعیت باشید ، خون شما به خوبی جریان نمی یابد.

عوارض واریس ، اگرچه نادر است ، می تواند شامل موارد زیر باشد:

زخم ممکن است زخم های دردناکی روی پوست در نزدیکی رگهای واریسی ، به ویژه در نزدیکی مچ پا ایجاد شود. یک لکه تغییر رنگ روی پوست معمولاً قبل از تشکیل زخم شروع می شود. در صورت مشکوک شدن به زخم ، بلافاصله به پزشک مراجعه کنید.
لخته شدن خون. گاهی اوقات ، رگهای داخل پاها بزرگ می شوند. در چنین مواردی ، پای آسیب دیده ممکن است دردناک و متورم شود. هرگونه درد یا تورم پا مداوم نیاز به مراقبت پزشکی دارد زیرا ممکن است نشان دهنده لخته شدن خون باشد – بیماری که از نظر پزشکی به عنوان ترومبوفلبیت شناخته می شود.
خون ریزی. گاهی اوقات ، وریدهای بسیار نزدیک به پوست ممکن است ترکیده شوند. این معمولاً فقط باعث خونریزی جزئی می شود. اما هرگونه خونریزی نیاز به توجه پزشکی دارد.
جلوگیری
هیچ راهی برای جلوگیری کامل از واریس وجود ندارد. اما بهبود گردش خون و تون عضلانی ممکن است خطر ابتلا به رگهای واریسی یا واریس اضافی را کاهش دهد. اقدامات مشابهی که می توانید برای درمان ناراحتی ناشی از واریس در خانه انجام دهید ، می تواند به جلوگیری از واریس کمک کند ، از جمله:

ورزش کردن
کم کردن وزن
رژیم غذایی با فیبر بالا و نمک کم
اجتناب از کفش پاشنه بلند
وضعیت نشستن یا ایستادن خود را به طور منظم تغییر دهید

استفاده از شیره سقز سفید برای درمان واریس

شیره سقز

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

برای دیدن متن کامل و خرید شیره سقز اینجا را کلیک کنید

واریس پا,واریس پا چیست,واریس بارداری چیست,واریس بارداری درمان دارد,واريس بارداري

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید