09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
واریس را چگونه درمان کنیم ؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

واریس را چگونه درمان کنیم ؟

واریس چیست ؟ آیا اطلاع دارید واریس با پاهایتان چه کار انجام می دهد ؟

واریس یک بیماری است که در قسمت های دیواره ی وریدها ( سیاهرگ ها ) دچار تورم و بر امدگی پیاز مانند می شوند . واریس به طور معمول در دیواره ی وریدی ساق پا به وجود می آید . هر ورید یک دریچه دارد که کنترل جریان خون را به عهده دارد و هنگامی که این ورید ها بسته می شوند و نمی توانند به طور طبیعی خون را از خود عبور دهند واریس شکل می گیرد .

چگونه از واریس پیشگیری کنیم؟

– هنگامی که بر روی صندلی نشسته اید از قرار دادن پاها بر روی هم خودداری کنید .

– هر روز پیاده روی کنید .

– از جوراب های قابل انعطاف استفاده کنید .

– از ایستادن طولانی مدت روی پاها خودداری کنید .

چگونه واریس را درمان کنید؟

از جوراب های قابل انعطاف استفاده کنید و پاها را بالاتر از قلب نگه داری کنید یعنی موقع استراحت دراز بکشید یا در حالت نشسته پاهایتان را بر روی یک صندلی قرار دهید. در بسیاری از مواقع که واریس درمان نشود ممکن است نیاز به جراحی داشته باشید .

برای کنترل و درمان واریس بهتر است از شیره سقز سفید استفاده کنید .شیره بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره می‌تواند به درمان استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، ، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند.

این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست.

 شیره سقز سفید جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

شیره سقز سفید اکسیر درمان دردهای استخوانی و ماهیچه ای

شیره سقز سفید

بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.
» برای خرید شیره سقز اصل اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید