09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
واریس واژن در بارداری
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

واریس واژن در بارداری


واریس چیست؟

رگهای واریسی رگهایی غیر متورم هستند که ممکن است در نزدیکی سطح پوست برجستگی داشته باشند. این رگهای آبی ، قرمز یا بنفش گاهی اوقات به صورت چرک و یا طناب دار به نظر می رسند و به احتمال زیاد روی پاها ظاهر می شوند ، اگرچه در بارداری می توان آنها را در ناحیه پایین لگن ، باسن یا جاهای دیگر قرار داد. ( بواسیر فقط رگهای واریسی در ناحیه رکتال است.)

بسیاری از خانم ها ابتدا در دوران بارداری دچار واریس می شوند – یا می بینند که وخیم تر می شوند. ممکن است از رگهای واریسی ناراحتی کمی داشته باشید یا اصلاً احساس راحتی نکنید ، یا ممکن است باعث سنگینی و درد در پاها شود. همچنین ممکن است پوست اطراف ورید واریسی دچار خارش ، ضربان قلب یا احساس سوختگی شود. علائم در اواخر روز بدتر می شوند ، به خصوص اگر زیاد روی پای خود بوده اید.

چه عواملی باعث ایجاد واریس در دوران بارداری می شود؟
با رشد رحم ، ورید بزرگ سمت راست بدن (ورید اجوف تحتانی) شما را تحت فشار قرار می دهد که باعث افزایش فشار در رگ های پا می شود.

وریدها رگهای خونی هستند که خون را از اندام های انتهایی به قلب شما برمی گردانند ، بنابراین خون در رگ های پا شما بر خلاف نیروی جاذبه کار می کند. و هنگامی که باردار هستید ، مقدار خون در بدن افزایش می یابد و این به رگهای شما فشار می آورد. سطح پروژسترون شما نیز افزایش می یابد و دیواره رگ های خونی شما را شل می کند.

اگر سایر اعضای خانواده شما به آن مبتلا شده باشند ، احتمال ابتلا به واریس بیشتر است. این موارد در زنان بیشتر از مردان است و اگر آنها را داشته باشید ، با هر بارداری پی در پی و با افزایش سن ، بدتر می شوند. بودن اضافه وزن ، حمل دوقلوها یا چندقلوها دیگر ، و ایستادن برای مدت طولانی نیز می تواند شما را به احتمال زیاد به آنها را دریافت کنید.

خبر خوب برای برخی از زنان این است که واریس ممکن است پس از زایمان بهبود یابد یا از بین برود ، به خصوص اگر قبل از بارداری هیچ موردی نداشته باشید. و اگر بهتر نشدند ، می توانید گزینه های مختلف درمانی را پس از تولد کودک بررسی کنید.

همچنین ممکن است رگ های خونی ریز نزدیک سطح پوست ، به ویژه مچ پا ، پاها یا صورت را مشاهده کرده باشید. به این رگهای عنکبوتی گفته می شود زیرا غالباً به شکل عنکبوتی ظاهر می شوند و شاخه های کمی از مرکز بیرون می زند. (اگرچه گاهی اوقات ممکن است بیشتر شبیه شاخه های درخت یا خطوط نازک جداگانه و بدون الگوی خاص باشند.)

اینها ناراحتی ایجاد نمی کنند و به طور معمول پس از زایمان از بین می روند.

چگونه می توانم از واریس در بارداری جلوگیری کنم؟
در صورت بارداری ممکن است بتوانید از واریس جلوگیری کنید یا حداقل آن را به حداقل برسانید:

روزانه ورزش کنید . حتی فقط یک پیاده روی سریع در اطراف بلوک می تواند گردش خون شما را بهبود بخشد.
برای مرحله بارداری خود در محدوده وزن توصیه شده بمانید .
پاها و پاهای خود را هر زمان که ممکن است به سطح قلب یا بالاتر ببرید. هنگام نشستن پاها را روی یک چهارپایه یا جعبه بلند قرار دهید و هنگام خوابیدن پاها و پاها را با بالش بلند کنید.
هنگام نشستن از پاها یا مچ پا عبور نکنید.
به مدت طولانی ننشینید و بایستید. برای جابجایی مرتب استراحت کنید.
آیا جوراب های فشاری می توانند به جلوگیری از واریس کمک کنند؟
آره. جوراب های فشاری به رگهای شما فشار آورده و جریان خون را از پاها افزایش می دهند. سه نوع جوراب فشاری وجود دارد:

چگونه باید واریس خود را پس از بارداری درمان کنم؟
پس از زایمان ، بهتر است به پوشیدن جوراب های فشاری ، ورزش منظم ، نشستن طولانی مدت و نشستن و ایستادن طولانی مدت و بالا بردن پاها در صورت امکان ادامه دهید.

برای درمان رگ های واریسی بهتر اس ت از شیره سقز استفاده کنید .

شیره سقز

برای دیدن متن کامل شیره سقز و خرید اینجا را کلیک کنید

واریس پا,واریس چیست,واریس بیضه,واریس بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید