09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
واریس چگونه ایجاد می شود؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

واریس چگونه ایجاد می شود؟

ورید چیست ؟

کار وریدها(سیاهرگ ها) بازگردانیدن خون بدون اکسیژن از اندام های بدن به قلب است تا قلب برای تامین اکسیژن مورد نیاز خون، آن را به شش ها بفرستد. پس از آن خون اکسیژن دار به قلب بازمی گردد و از آنجا به سرخرگ آئورت پمپ شده و بالاخره در سراسر بدن منتشر مى شود.

ورید هاى ساق پا کار دشوارترى دارند، چرا که باید خون را در مسیری طولانى، در خلاف جهت جاذبه زمین و فشار وزن بدن به جلو برانند. در وریدها دریچه هاى یک طرفه اى قرار دارند که کار آنها پیشگیرى از بازگشت خون به عقب است. اگر این دریچه ها کار خود را به خوبى انجام ندهند، خون به عقب بازمی گردد و در وریدها تجمع می یابد و سبب تورم آنها مى شود.

وریدهاى متورم و بادکرده به دو شکل دیده مى شوند: وریدهاى واریسى و وریدهاى تارعنکبوتى(که در پزشکى بدان تلانژیکتازى گفته مى شود). وریدهاى واریسى بزرگ تر بوده و به رنگ آبى تیره یا ارغوانى هستند و اغلب در سطح پوست، به صورت پرپیچ و خم دیده مى شوند. وریدهاى تارعنکبوتى، کوچک ترند و شبیه تارهاى عنکبوت به نظر مى رسند و رنگ آنها آبى یا قرمز است. این ورید ها به سطح پوست نزدیک بوده و درد و تورم ندارند. بزرگ ترین و طولانى ترین ورید سطحى، ورید صافن بزرگ است که از سمت داخلى مچ پا وارد کشاله ران مى گردد. زمانى که دریچه ها در مسیر این ورید و یا اتصالات آن با سایر وریدها خراب مى شوند، خون، تجمع یافته و یا در شاخه هاى وریدى به عقب بازمى گردد و واریس را ایجاد مى کند.

شامل پوشیدن جوراب های محکم مخصوص واریس و نشستن در حالتی است که پاها در سطحی بالاتر از قلب قرار داشته باشند (به طور مثال قرار دادن پاها بر روی یک صندلی در حالت نشستن و یا دراز کشیدن بر روی زمین). در اغلب موارد برای برطرف کردن مشکل واریس، عمل جراحی مورد نیاز است.

چه غذاهایی مفید هستند؟
برطرف کردن یبوست گام نخست در بهبود این بیماری است. یبوست فشار وارده بر سیاه رگ های ساق پا را افزایش می دهد و منجر به تشکیل واریس می شود. رژیم غذایی غنی از فیبر، سبب کاهش یبوست و پیشگیریی از بروز واریس می شود.

ـ مرکبات به ویژه پرتقال و گریپ فروت همچنین شاتوت، توت فرنگی، فلفل دلمه ای و انواع سبزیجات دارای برگ سبز تامین کننده ویتامین C هستند. این ویتامین برای حفظ استحکام کلاژن ضروری است. کلاژن ماده ای است که به حفاظت از دیواره رگ ها کمک می کند. فقدان ویتامین C در رژیم غذایی منجر به پارگی وریدهای کوچک و بدتر شدن واریس وریدها می شود.
از نظر تغذیه ای مهم ترین کارها برای بهبود واریس، برطرف کردن یبوست و کاهش وزن اضافی در افراد چاق است.

از چه غذاهایی باید پرهیز کرد؟
ـ کره، مارگارین، روغن ها، کیک، شیرینی، شکلات، پای و بیسکویت سرشار از چربی بوده و تامین کننده مقدار زیادی انرژی هستند که احتمال افزایش وزن و واریس وریدی را افزایش می دهند.

برای درمان از چه روغنی استفاده کنیم ؟

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن  ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

شیره سقز

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان
درمان واریس با لیزر,درمان واریس با اسکلروتراپی,درمان واریس پا,درمان واریس با آب درمانی,درمان واریس عنکبوتی,جلوگیری از واریس در بارداری,جلوگیری از پیشرفت واریس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید