09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
ویتامین مورد نیاز پوست
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

ویتامین مورد نیاز پوست

دریافت ویتامین های مناسب
مراقبت از پوست شما باید بخشی اساسی از رژیم درمانی شما باشد. این بزرگترین عضو بدن شماست.

اولین کاری که بیشتر متخصصان بهداشت به شما می گویند برای حفظ سلامتی پوست خود انجام دهید این است که قرار گرفتن در معرض اشعه های مضر ماوراء بنفش خورشید (UV) خورشید را محدود کنید و هنگام قرار گرفتن در معرض نور خورشید از ضد آفتاب محافظ استفاده کنید.
اما خورشید همیشه بد نیست. فقط ۱۰ تا ۱۵ دقیقه قرار گرفتن در معرض روزانه به تولید ویتامین D در سراسر پوست کمک می کند. ویتامین D به همراه ویتامین های C ، E و K یکی از بهترین ویتامین ها برای پوست شما است.

ویتامین D

ویتامین D اغلب در مواقعی که نور خورشید توسط پوست شما جذب می شود ساخته می شود. وقتی این اتفاق می افتد کلسترول به ویتامین D تبدیل می شود. سپس ویتامین D توسط کبد و کلیه ها گرفته شده و به بدن کمک می کند تا به سلولهای سالم کمک کند. این شامل پوست می شود ، جایی که ویتامین D نقش مهمی در رنگ پوست دارد. حتی ممکن است به درمان پسوریازیس کمک کند .

می توانید میزان مصرف ویتامین D را از طریق:

روزانه ۱۰ دقیقه در معرض آفتاب قرار بگیرید (ابتدا با پزشک خود مشورت کنید ، به خصوص اگر سابقه سرطان پوست دارید)
خوردن غذاهای غلیظ مانند غلات صبحانه ، آب پرتقال و ماست
خوردن غذاهایی که ویتامین D به طور طبیعی دارند ، مانند ماهی قزل آلا ، ماهی تن و کاد

ویتامین سی
ویتامین C در اپیدرم (لایه بیرونی پوست) و همچنین درم (لایه داخلی پوست) در مقادیر زیادی یافت می شود. خواص ضد سرطان آنتی اکسیدان و نقش آن در تولید کلاژن به سلامت پوست شما کمک می کند. به همین دلیل ویتامین C یکی از عناصر اصلی است که در بسیاری از محصولات ضد پیری ضد پیری پوست یافت می شود.

مصرف ویتامین C به صورت خوراکی می تواند اثر ضد آفتاب هایی را که برای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش UV خورشید بر روی پوست شما اعمال می شود ، تقویت کند. این کار را با کاهش آسیب سلولی و کمک به روند بهبودی زخمهای بدن انجام می دهد. ویتامین C همچنین به دلیل نقش اساسی در سنتز کلاژن طبیعی بدن می تواند در رفع علائم پیری کمک کند. به بهبودی پوست آسیب دیده کمک می کند و در برخی موارد باعث کاهش چین و چروک می شود. مصرف کافی ویتامین C همچنین می تواند به ترمیم و جلوگیری از خشکی پوست کمک کند.

برای غذاهای بیشتر مرکبات مانند پرتقال میل کنید
منابع گیاهی دیگر ویتامین C مانند توت فرنگی ، کلم بروکلی و اسفناج را نیز بخورید
آب پرتقال بنوشید
مکمل ها را طبق توصیه پزشک مصرف کنید
به دنبال درمان ضد پیری پوست با ویتامین C برای درمان خشکی ، قرمزی ، چین و چروک و لکه های سنی باشید

ویتامین E
مانند ویتامین C ، ویتامین E یک آنتی اکسیدان است. کارکرد اصلی آن در مراقبت از پوست محافظت در برابر آفتاب است. ویتامین E در صورت استفاده روی پوست ، نور UV مضر از خورشید را جذب می کند. عکسبرداری به توانایی بدن در به حداقل رساندن آسیب های ناشی از اشعه ماوراء بنفش اشاره دارد. این می تواند به جلوگیری از لکه های تیره و چین و چروک کمک کند.

به طور معمول بدن ویتامین E را از طریق سبوم تولید می کند ، ماده ای روغنی که منافذ پوست آن ساطع می شود. در تعادل مناسب ، سبوم به حفظ حالت پوست کمک می کند و از خشکی جلوگیری می کند. اگر به خصوص پوست خشک دارید ، ویتامین E می تواند در مقابله با کمبود سبوم به شما کمک کند. ویتامین E همچنین در درمان التهاب پوست کمک می کند.

در حالی که ویتامین E در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست موجود است ، مشکل اینجاست که با قرار گرفتن در معرض آفتاب ، اثرات آن به حداقل می رسد . دریافت مقدار کافی ویتامین E در رژیم غذایی مطلوب است. اکثر بزرگسالان به حدود ۱۵ میلی گرم ویتامین E در روز نیاز دارند. می توانید میزان مصرف خود را با:

خوردن آجیل و دانه بیشتری مانند بادام ، فندق و تخمه آفتابگردان است
گرفتن یک مولتی ویتامین یا ویتامین جداگانه مکمل E
با استفاده از محصولات موضعی که حاوی ویتامین E و ویتامین C هستند (این می تواند در محافظت در محافظت در برابر نور موثرتر از محصولاتی باشد که فقط یکی از این دو را شامل می شود)

https://bazaak.ir/wp-content/uploads/repair-cream.jpg

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده پوست فریش فروت:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه
– موثر در ترمیم پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان سوختگی پوست
– حاوی عصاره برگ الوئه ورا باربادنسیس، رزاگوسا
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– درمان نازکی پوست
– آبرسان عمقی پوست تا لایه درم
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

آبرسان پوست,آبرسان پوست چرب,آبرسان پوست خانگی,آبرسان پوست خشک,آبرسان پوست صورت,ضد چروک قوی طبیعی,ضد چروک قوی,ضد چروک قوی پیشانی,ضد چروک طبیعی دور چشم,ضد چروک صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید