09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
پرپشت کردن ریش و سبیل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پرپشت کردن ریش و سبیل

برای داشتن ریش پرپشت نیازی نیست که ریش تراشتان را دور بیندازید، بلکه باید اصول صحیح نگهداری از ریش را بدانید و صبور باشید .

داشتن ریش پرپشت آرزوی بسیاری از آقایان است و بعضا پیش می آید که در میانه راه به علت کند بودن رشد ریش به فکر اصلاح صورت می افتند، اما اگر میخواید ریش پرپشتی داشته باشید همیشه بهتر است تصویری از ریش مورد علاقه ی خود را در ذهنتان مجسم کنید این کار باعث قوت قلب شما می شود و میتوانید بعد از گذشت مدتی دارای ریش مورد علاقه ی خود باشید.

یک باور غلط

شاید شما هم هم این را شنیده اید که می گویند اگر ریش خود را با تیغ بزنی باعث پرپشتی بیشتر می شود ، این یک اشتباه رایج است چون بعد از تراشیدن ریش با سرعت رشد می کند و بعد از چند روز روند رشد کندتر می شود چرا که موها در ریشه نسبت به ساقه مو ضخیم تر است. بهترین راه حل این است که اجازه دهید موهای صورت تان رشد طبیعی خود را داشته باشد و ریش تراش را کنار بگذارید.

علل و درمان کم پشتی ریش و سیبیل

۱- عدم وجود فولیکول مو

۲ – کمبود هورمون های مردانه

در هر دو مورد قبلا رویش ریش یا سبیل وجود داشته است و بعدا کم پشت شده است که می تواند علل های زیادی داشته باشد، شامل آسیبهای فیزیکی مانند سوختگی ،سوانح ، بیماریهای قارچی ، ریزش موی سکه ای ، کندن موها توسط خود شخص ( تریکوتیلومانیا ) و بیماریهای رماتیسمی . بیماریهایی که پس از بلوغ دچار کاهش سطح هورمونهای بدن شوند دچار ریزش موهای ریش و سبیل نمیشوند . تنها سرعت رشد موها کاهش خواهد یافت.

برای اینکه بتوانیم باعث افزایش روند رشد ریش و سیبیل همچینن جلوگیری از ریزش بشویم بهتر هست از روغن خالص جوانه گندم پریفار استفاده کنید که در ادامه به معرفی این محصول می پردازیم .

روغن خالص جوانه گندم پریفار

برخی از خواص روغن خالص جوانه گندم پریفار فرانسه:
– درمان انواع ریزش مو
– محرک رویش موی در نواحی سر، ابرو و ریش و سبیل
– تقویت کننده فولیکول های مو
– افزایش سریع رشد مو
– حاوی اسیدهای چرب ضروری و گروه ویتامین E , B
– ترمیم و بازسازی سلولی مو
– افزایش گردش مویرگی برای تغذیه کامل ریشه مو
– درمان ریزش آلوپسی
– درمان ریزش موی خانم ها و اقایان
– تقویت کننده قوی مو
– مجوزبهداشتی ۳۸۲۶۴۴۰۲۴۰۷۱۶۵۲۶
– ساخت فرانسه
– ۱۰۰ میل

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

لوسیون رزماری برای ریش,لوسیون رزماری ریش,لوسیون رزماری ابرو,لوسيون رزماري,خواص لوسیون رزماری,عوارض لوسیون رزماری,لوسیون رزماری برای مو,پرپشت كردن ريش و سبيل,پرپشت كردن ريش,پرپشت شدن ریش صورت,پرپشت شدن ریش مردان,پرپشت شدن ریش ها,روش پرپشت كردن ریش,روش هاي پرپشت كردن ريش,راه هاي پرپشت كردن ريش,پرپشت كردن ابرو و مژه,پرپشت كردن ابرو,پرپشت شدن ابرو به روش طبیعی,پرپشت شدن ابرو و مو,پرپشت شدن ابرو با مواد طبیعی,روش پرپشت كردن ابرو قطره رزماری برای ریش,قطره رزماری برای ابرو,قطره رزماری برای درمان ریزش مو,قطره رزماری برای سیبیل  

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید