09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پماد برای آفتاب سوختگی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پماد برای آفتاب سوختگی

چگونه آفتاب سوختگی را درمان کنیم

اگر پوست شما بیش از حد در معرض نور خورشید قرار گیرد بدون محافظت مناسب در برابر ضد آفتاب و لباس می‌سوزد. برای کمک به التیام و تسکین سوزش پوست، مهم است که به محض مشاهده آفتاب سوختگی، درمان آن را آغاز کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که از نور خورشید خارج شوید – و ترجیحاً در داخل خانه.

هنگامی که در خانه هستید، این نکات متخصص پوست می تواند به کاهش ناراحتی کمک کند:

برای کمک به تسکین درد مکرر حمام های خنک یا دوش بگیرید. به محض اینکه از وان یا دوش خارج شدید، به آرامی خود را خشک کنید، اما کمی آب روی پوست خود بگذارید. سپس، از یک مرطوب کننده استفاده کنید تا آب در پوست شما به دام بیفتد. این می تواند به کاهش خشکی کمک کند.

از مرطوب کننده حاوی آلوئه ورا یا سویا برای تسکین پوست آفتاب سوخته استفاده کنید. اگر ناحیه خاصی احساس ناراحتی می کند، ممکن است بخواهید از کرم هیدروکورتیزون استفاده کنید که می توانید بدون نسخه بخرید. آفتاب سوختگی را با فرآورده‌های «کائین» (مانند بنزوکائین) درمان نکنید، زیرا ممکن است باعث تحریک پوست یا ایجاد واکنش آلرژیک شوند.

آب اضافی بنوشید. آفتاب سوختگی مایعات را به سطح پوست می کشد و از بقیه بدن دور می شود. نوشیدن آب اضافی هنگام آفتاب سوختگی به جلوگیری از کم آبی بدن کمک می کند.

اگر پوست شما تاول زد، اجازه دهید تاول ها خوب شوند. تاول زدن پوست به این معنی است که شما دچار آفتاب سوختگی درجه دو هستید. شما نباید تاول ها را بیرون بیاورید، زیرا تاول ها برای کمک به بهبود پوست و محافظت از شما در برابر عفونت ایجاد می شوند.

برای محافظت از پوست آفتاب سوخته در هنگام التیام بیشتر مراقب باشید. وقتی بیرون از منزل هستید لباسی بپوشید که پوست شما را بپوشاند. پارچه های محکم بافته شده بهترین کار را دارند. وقتی پارچه را تا یک نور روشن نگه می دارید، نباید نوری را ببینید که از آن عبور می کند.

اگرچه ممکن است یک بیماری موقت به نظر برسد، اما آفتاب سوختگی – در نتیجه قرار گرفتن بیش از حد پوست از اشعه ماوراء بنفش (UV) خورشید – می تواند باعث آسیب طولانی مدت به پوست شود. این آسیب خطر ابتلا به سرطان پوست را در افراد افزایش می دهد و محافظت از پوست در برابر نور خورشید را ضروری می کند.

 

برخی از خواص کرم ضد آفتاب بی رنگ هالیوود:

– دارای فیلترهای فیزیکی و گیاهی
– مقابله با اشعه های شدید آفتاب
– پیشگیری آسیب به پوست در مقابل گرمای شدید
– محافظت کامل پوست در مقابل آفتاب
– دفع گرمای شدید از روی پوست
– دفعه اشعه های تیره کننده آفتاب
– مواد فعال سفید کننده پوست
– خاصیت روشن کننده درمانی پوست
– پیشگیری از آفتاب سوختگی
– درمان آفتاب سوختگی

 

برای دیدن متن کامل و خرید ضد افتاب اینجا را  کلیک کنید .
افتاب سوختگی,درمان افتاب سوختگی پوست,درمان افتاب سوختگی سریع,برای افتاب سوختگی چکار کنیم,پماد افتاب سوختگی,افتاب سوختگی شدید ,درمان لکه افتاب سوختگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید