09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پماد برای خشکی پوست صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پماد برای خشکی پوست صورت

خشکی پوست زمانی اتفاق می افتد که پوست رطوبت کافی را حفظ نکند. این می تواند در نتیجه حمام مکرر ، استفاده از صابون های خشن ، پیری یا برخی از شرایط پزشکی اتفاق بیفتد. و برای افرادی که در آب و هوای سردتری دارند ، می تواند از هوای سرد و خشک زمستان ناشی شود.

در ماه های زمستان در نیمکره شمالی ، ممکن است از قرمز ، خشن ، خام و خارش داشتن پوست رنج ببرید. این بدان دلیل است که هوای سرد زمستان به معنی رطوبت کم ، چه در فضای باز و چه در فضای بسته است. محتوای آب اپیدرم (خارجی ترین لایه پوست) تمایل به بازتاب سطح رطوبت اطراف آن دارد. خوشبختانه کارهای ساده و ارزان بسیاری وجود دارد که می توانید برای رفع خشکی پوست زمستان انجام دهید ، همچنین به آن خارش زمستانی یا خشکی زمستان می گویند.

حتی اگر در بخشی از جهان زندگی کنید که هوای سرد زمستان – یا هرگز – نگران کننده نیست ، بیشتر مردم در برخی از مواقع باید خشکی پوست را مدیریت کنند. این نکات برای نرم و سالم نگه داشتن پوست می تواند به همه کسانی که با پوست خشک می جنگند کمک کند ، از نیو انگلند خنک گرفته تا هاوایی مطبوع و فراتر از آن.

حفظ رطوبت در پوست
مرطوب کننده های پوست ، که باعث آبرسانی به لایه بالایی سلول های پوست می شوند و رطوبت را می بندند ، اولین مرحله در مبارزه با خشکی پوست است . آنها حاوی سه نوع ماده اصلی هستند. مواد رطوبتی ، که به جذب رطوبت کمک می کنند ، شامل سرامیدها (ser-A-mids های مشخص) ، گلیسیرین ، سوربیتول ، هیالورونیک اسید و لسیتین است. مجموعه دیگری از مواد تشکیل دهنده – به عنوان مثال ، پترولاتوم (ژل نفتی) ، سیلیکون ، لانولین و روغن معدنی – به آب بندی رطوبت موجود در پوست کمک می کند. نرم کننده ها ، مانند اسیدهای لینولئیک ، لینولنیک و لوریک ، با پر کردن فضاهای بین سلول های پوست ، پوست را صاف می کنند.

به طور کلی ، هرچه مرطوب کننده ضخیم و چرب باشد ، از تأثیر بیشتری نیز برخوردار است. برخی از موثرترین (و کم هزینه ترین) ژله های نفتی و روغن های مرطوب کننده هستند (مانند روغن معدنی). از آنجا که فاقد آب هستند ، بهتر است در حالی که پوست هنوز از آب گرفتن مرطوب است ، برای رطوبت مهر و موم شده است. مرطوب کننده های دیگر به نسبت های مختلف حاوی آب و همچنین روغن هستند. اینها چربی کمتری دارند و ممکن است از نظر زیبایی از ژله های نفتی یا روغن ها جذابیت بیشتری داشته باشند.

در مورد خشکی پوست چه کاری می توانید انجام دهید؟
در اینجا چند روش برای مبارزه با خشکی پوست آورده شده است که اگر به طور مداوم تمرین شود موثر است:

در زمستان از مرطوب کننده استفاده کنید. آن را در حدود ۶۰٪ تنظیم کنید ، سطحی که برای دوباره پر کردن لایه بالایی پوست کافی باشد.
روزانه خود را به یک حمام یا استحمام ۵ تا ۱۰ دقیقه ای محدود کنید. اگر بیش از آن استحمام کنید ، ممکن است قسمت زیادی از لایه روغنی پوست را از بین ببرید و باعث از دست رفتن رطوبت آن شوید. از آب ولرم و گرم استفاده کنید که می تواند روغن های طبیعی را بشوید.
برای جلوگیری از آسیب رساندن به پوست ، از اسفنج های حمام ، برس های اسکراب و پارچه های دستشویی دوری کنید. اگر نمی خواهید کلاً آنها را کنار بگذارید ، حتماً از لمس سبک استفاده کنید. به همین دلیل ، هنگام خشک شدن حوله ، پوست را لک بزنید یا آن را پاک نکنید (مالش ندهید).
بلافاصله پس از استحمام یا شستن دست ها از مرطوب کننده استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا در حالی که پوست هنوز مرطوب است ، بین سلول های پوست خود را متصل کرده و رطوبت را حفظ کنید.
برای کاهش احساس چربی ژله نفتی و کرم های غلیظ ، مقدار کمی را به دستان خود بمالید و سپس آن را روی مناطق آسیب دیده بمالید تا زمانی که نه دستانتان و نه مناطق آسیب دیده چرب نشوند.
هرگز ، هرگز خراشیده نشوید. بیشتر اوقات ، یک مرطوب کننده می تواند خارش را کنترل کند. برای تسکین لکه های خارش می توانید از بسته سرد یا کمپرس نیز استفاده کنید.
از مواد شوینده بدون عطر استفاده کنید و از نرم کننده های پارچه خودداری کنید.
از پوشیدن پشم و سایر پارچه هایی که باعث تحریک پوست می شوند خودداری کنید.

برای دیدن کرم مرطوب کننده و خرید اینجا را کلیک کنید

خشکی پوست دست,خشکی پوست صورت,خشکی پوست و کمبود ویتامین,خشکی پوست اطراف واژن,خشکی پوست سر,خشکی پوست بیضه

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید