09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پماد برای پسوریازیس سر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پماد برای پسوریازیس سر


پسوریازیس پوست سر چیست؟

این بیماری پوستی زمانی اتفاق می افتد که سیستم ایمنی بدن شما سیگنال های معیوب ارسال کند و سلول های پوستی خیلی زود رشد کنند. این ها به صورت لکه های قرمز جمع می شوند که اغلب دارای مقیاس های نقره ای هستند. حداقل نیمی از مبتلایان به پسوریازیس آن را روی پوست سر خود دارند. اما می توانید آن را روی پیشانی ، پشت گوش ها و پشت گردن خود نیز بگیرید.

چه کسی می تواند مبتلا به پیسوریازیس شود ؟

نمی توانید پسوریازیس پوست سر را به شخص دیگری مبتلا کنید. مسری نیست ارثی است. این چیزی است که در ژنهای خانواده شما وجود دارد. بیشتر افرادی که به پسوریازیس مبتلا می شوند حداقل یک نفر در خانواده خود به این بیماری مبتلا هستند

شایع ترین شکل بیماری پسوریازیس پلاک است. به نظر می رسد مناطقی از لکه های ضخیم ، متورم و قرمز با لبه های کاملاً مشخص باشد. در بالای این مناطق فلس های سفید نقره ای قرار دارد. کنار زدن آنها و ایجاد خونریزی آسان است ، بنابراین وقتی موهایتان را شامپو می کنید ، شامپو می زنید یا کلاه می گذارید و از آن جدا می شوید با خود آرام باشید.
شامپوهای سالیسیلیک و سایر راه حل ها می توانند به مقیاس کمک کنند. پزشکان همچنین می توانند استروئیدهای با قدرت بالا را به صورت کرم ، ژل ، محلول و کف تجویز کنند. کرم ها می توانند چرب باشند ، بنابراین ممکن است بخواهید بقیه را روی پوست سر خود امتحان کنید. ممکن است کمک کند که کف کلوباتازول ، کورتیکواستروئید ، مستقیماً روی پوست مرطوب قرار گیرد. این مورد در اسپری تجویز شده نیز وجود دارد.

نشانه: پوست سر خشک و پوسته پوسته

از آنجا که سلول های پوستی خیلی سریع رشد کرده و به سطح پوست شما می رسند ، تمایل به جمع شدن و پوسته پوسته شدن دارند. این می تواند مانند شوره سر باشد. اما بر خلاف آن ، پسوریازیس پوست پوست باعث براق شدن نقره ای و پوسته پوسته شدن آن می شود. شوره سر می تواند مومی یا چرب باشد

علائم پسوریازیس

خارش

این می تواند یکی از سخت ترین قسمت های پسوریازیس باشد. می تواند شدید و بدون وقفه باشد. برای برخی از افراد احساس سوزش می کند. هر چقدر هم خراب شود سعی کنید خراشیده نشوید. گرچه ممکن است در لحظه احساس خوبی داشته باشد ، اما می تواند پوست را بشکند و باعث خونریزی شما شود. این می تواند شما را برای ریزش مو و عفونت احتمالی آماده کند. اگر غدد لنفاوی متورم را مشاهده کنید ، می تواند نشانه عفونت باشد. با پزشک خود صحبت کنید تا بتوانید تحت درمان قرار بگیرید.

خارش را با سرکه سیب برش دهید
برخی از افراد می گویند این را چند بار در هفته روی پوست سر خود استفاده کنید. مدت زیادی است که به عنوان ضد عفونی کننده استفاده می شود ، بنابراین هنگام پوشیدن ممکن است کمی سوزانده شود. می توانید آن را با قسمت های مساوی آب مخلوط کنید تا جای نیش را بگیرد. برخی از افراد دوست دارند از آن با تمام قدرت استفاده کنند و بعد از خشک شدن آن را آبکشی کنند. اگر ترک یا پوستی باز دارید این یکی را امتحان نکنید. واقعاً صدمه خواهد دید! ممکن است چند هفته طول بکشد تا متوجه تفاوت خارش شوید.

روغن درخت چای

این یکی دیگر از درمان های طبیعی است که به گفته برخی افراد به آنها آرامش می بخشد – اما هیچ مطالعه ای برای اثبات آن وجود ندارد. می توانید یک شامپو را با این روغن انتخاب کنید. قبل از شروع کار ، کمی بازوی خود را امتحان کنید تا ببینید آیا واکنشی دارید یا نه. برخی از افراد به آن حساسیت دارند.

مرطوب نگه دارید

هوای خشک می تواند باعث خشکی پوست شود. یک مرطوب کننده خانگی می تواند کمک کند.

همچنین ، بعد از شامپو زدن ، یک نرم کننده خوب را امتحان کنید تا رطوبت آن بسته شود. به یاد داشته باشید که هر زمان برای درمان پسوریازیس خود پوشیدید ، آن را به آرامی به جای موهای خود روی پوست سر خود بمالید. به این ترتیب شانس بیشتری برای کار دارد.

بهترین درمان استفاده از کرم کرم ضدشوره – ضد پیسوریازیس evim اویم هست . کرم ضدشوره- ضد سفیدی مو Evim اویم فرمول شده آلمان، حاوی روغن درخت چای باعث درمان خشکی پوست سر، درماتیت سبورئیک و شوره خشک و چرب سر کمک می کند. شوره سر بمرور زمان باعث ریزش مو و عدم رشد قدی مو می شود. این کرم با خاصیت ضد قارچ و ضد باکتریایی باعث می شود هر عاملی که باعث ایجاد پوست مرده و شوره در پوست سر شود را از بین ببرد.

برخی از خواص کرم ضدشوره – ضد سفیدی مو evim اویم:

– درمان شوره خشک و چرب
– مناسب برای پسوریازیس سر
– درمان قارچ سر
– درمان خارش سر
– درمان خشکی پوست سر بدون چرب کردن
– درمان درماتیت سبورئیک
– جلوگیری از سفیدی و پیری مو
– افزایش گردش خون

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید 

پسوریازیس,پسوریازیس ناخن,پیسوریازیس سر,علت پسوریازیس,درمان پسوریازیس,بیماری پیسوریازیس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید