09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پماد برای کهیر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پماد برای کهیر

کهیر بیماری شناخته شده است . جوش های خارش دار و بزرگی دارند که روی پوست یافت می شوند. آنها معمولاً قرمز ، صورتی یا گوشتی هستند و بعضی اوقات لک و صدمه دیده می شوند. در بیشتر موارد ، کهیر در اثر واکنش آلرژیک به دارو یا مواد غذایی یا واکنش به یک ماده تحریک کننده در محیط ایجاد می شود.
در بسیاری از موارد ، کهیر یک مشکل حاد (موقتی) است که ممکن است با داروهای آلرژی کاهش یابد. بیشتر بثورات به خودی خود از بین می روند.

چه عواملی باعث کهیر می شود؟
کهیر معمولاً در اثر واکنش آلرژیک به چیزی که با آن مواجه شده اید یا بلعیده شده است ایجاد می شود. هنگامی که یک واکنش آلرژیک دارید ، بدن شما شروع به ترشح هیستامین ها در خون می کند. هیستامین ها مواد شیمیایی بدن هستند که بدن شما در تلاش برای دفاع از خود در برابر عفونت و دیگر متجاوزین خارجی تولید می کند. متأسفانه در برخی افراد ، هیستامین ها می توانند باعث تورم ، خارش و بسیاری از علائمی شوند که در کهیر تجربه می شوند. از نظر آلرژن ها ، کهیر می تواند در عواملی مانند گرده ، داروها ، مواد غذایی ، شوره حیوانات و نیش حشرات ایجاد شود.

کهیر ممکن است علاوه بر آلرژی ناشی از شرایط باشد. غیر معمول نیست که افراد در اثر استرس ، لباس تنگ ، ورزش ، بیماری ، یا عفونت کهیر را تجربه کنند. همچنین ممکن است به دلیل نتیجه زیاد قرار گرفتن در معرض دمای گرم یا سرد یا از تحریکات ناشی از تعریق بیش از حد ، ایجاد کندو ایجاد شود. از آنجا که چندین محرک بالقوه وجود دارد ، بسیاری از اوقات علت واقعی کهیر قابل تعیین نیست.

چه کسی در معرض خطر است؟
افرادی که به آلرژی مشهور هستند ، بیشتر در معرض کهیر هستند. در صورت پدارو یا در صورت عدم آگاهی در معرض چیزهایی که ممکن است به آنها حساسیت داشته باشید ، مانند مواد غذایی یا گرده ، ممکن است شما در معرض ابتلا به کهیر باشید. اگر قبلاً به عفونت یا وضعیت سلامتی مبتلا هستید ، ممکن است در معرض کهیر باشید.

علائم کهیر ؟
قابل توجه ترین علامت مرتبط با کهیر ، جوش هایی است که روی پوست ظاهر می شود. Welts ممکن است قرمز باشد ، اما همچنین می تواند به همان رنگ پوست شما باشد. آنها می توانند کوچک و گرد ، حلقه ای شکل یا بزرگ و از نوع تصادفی باشند. کهیر خارش دارد و معمولاً در قسمتهای آسیب دیده بدن به صورت دسته ای ظاهر می شود. آنها می توانند بزرگتر شوند ، شکل را تغییر دهند و گسترش دهند.

کهیر ممکن است در طول شیوع ناپدید شود یا دوباره ظاهر شود. کهیرهای انفرادی می توانند از هر ساعت نیم ساعت تا یک روز ادامه داشته باشند. کهیر هنگام فشار دادن ممکن است سفید شود. گاهی اوقات کهیر ممکن است شکل یا فرم را با هم تغییر داده و ناحیه ای بزرگتر و بزرگتر ایجاد کند.

کهیر می تواند در نقاط مختلفی از بدن ایجاد شود. در صورت بروز شیوع کندو در اطراف گلو یا زبانتان ، فوراً به پزشک مراجعه کرده و در تنفس به همراه کهیر مشکل دارید.

انواع کهیر
عکس العمل های آلرژیتیک
شایعترین علل کهیر واکنشهای آلرژیک است. اینها ممکن است در اثر هرگونه آلرژی زا که ممکن است به آن حساس باشید ایجاد شود ، از جمله:

غذاها (مانند آجیل ، شیر و تخم مرغ)
غذای حیوان خانگی
گرده
غبار
نیش حشرات یا نیش
داروها (در درجه اول آنتی بیوتیک ها ، داروهای سرطانی و ایبوپروفن)
موارد خفیف کهیر ناشی از آلرژی به طور معمول با داروهای حساسیت طولانی مدت یا کوتاه مدت و جلوگیری از تحریک درمان می شود.

آنافیلاکسی
آنافیلاکسی یک واکنش آلرژیک شدید و تهدید کننده زندگی است. در این شرایط ، کهیر معمولاً با مشکلات تنفسی ، تهوع یا استفراغ ، تورم شدید و سرگیجه همراه است. اگر مشکوک به آنافیلاکسی هستید ، فوراً با شماره ۹۱۱ تماس بگیرید.

کهیر مزمن
کهیر مزمن موارد در حال انجام است که لزوماً دلیل مشخصی ندارند. کهیر نیز نامیده می شود ، این بیماری توسط کهیرهای مکرر مشخص می شود که می تواند در سبک زندگی شما اختلال ایجاد کند. طبق کلینیک مایو ، این موارد می تواند بین شش هفته تا چند ماه یا سال دوام داشته باشد.

کهیر ناشی از دما
بعضی اوقات تغییرات دما می تواند باعث ایجاد کهیر در افرادی شود که نسبت به چنین تغییراتی حساس هستند. کهیر ناشی از سرما ممکن است در اثر آب سرد یا قرار گرفتن در معرض هوا رخ دهد ، در حالی که گرما بدن از فعالیت بدنی ممکن است باعث کندو های ناشی از ورزش شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا تختخواب برنزه نیز ممکن است در بعضی از افراد کهیر خورشیدی به وجود آورد.

کهیر ناشی از عفونت
هر دو عفونت ویروسی و باکتریایی می توانند باعث کهیر شوند. عفونتهای باکتریایی متداول باعث کهیر شامل عفونت ادراری و گلو استرپت می شود. ویروس هایی که باعث ایجاد مونونوکلئوز عفونی ، هپاتیت و سرماخوردگی می شوند اغلب باعث بروز کهیر می شوند.

اگر اخیراً شیوع کهیر دارید ، از قرار گرفتن در مناطق با رطوبت زیاد و یا پوشیدن لباس تنگ خودداری کنید.

درمان کهیر

صابون ضد عرق لیلاک

رخی از موارد کاربرد صابون لیلاک :
– ضد تعرق اضافی بدن
– از بین بردن بوی بد بدن
– درمان قارچ پوستی
– درمان خارش و سوزش پوست
– حاوی TCC و سولفور
– ضد جوشهای مقاوم به درمان بدنی
– درمان حساسیت و کهیر پوستی
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس
– مناسب برای شستشوی روزانه

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

کهیر زدن,کهیر و کبد,کهیر در کودکان,کهیر چیست وراه درمان,کهیر از علائم کرونا,کهیر کولینرژیک,کهیر واسکولیتی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید