09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
پماد ضد درد قوی پا و کمر درد
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پماد ضد درد قوی پا و کمر درد

پماد ضد درد قوی زنجبیل سویس فرمولا عضلانی ویشکا زانو مفاصل کمر عضلات موضعی پا گیاهی استخوان,بهترین پماد ضد درد مفاصل ولتارن خارجی سیاتیک عضلات کمر آرتروز

وقتی ما دچار درد مزمن و حتی خفیف پا، کمر و… می شویم سریع به آرتروز فکر می کنیم. به طور طبیعی، شما می خواهید این درد را از بین ببرید. اما آیا مصرف مسکن خوراکی می تواند نتیجه بخش باشد؟

وقتی پا، کمر و دیگر مفاصل بدن دچار درد میشود اکثرا بخاطر التهاب مفصلی و تاندون ها و یا ساییدگی استخوان ها(آرتروز) می باشد. برای درمان عموما افراد از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند ایبوپروفن و ناپروکسن استفاده می کنند. آنها از سطح مواد شیمیایی به نام پروستاگلاندین التهابات را کاهش و در نتیجه درد کاهش پیدا می کند. اگر شما بدون تجویز بیش از ۱۰ روز از قرص های ضدالتهابی استفاده می کنید حتما به پزشک مراجعه کنید چون این داروها اثرات جانبی زیادی دارند.

ما میخواهیم شما را با یک داروی گیاهی که تاثیر بالاتر از داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی دارند را معرفی کنیم. شما حتما در هنگام پخت و پز از زنجبیل استفاده کردید و اشنایی دارد. زنجبیل یک ضد التهاب و آنتی اکسیدان قوی هست. در دانشگاه میامی از کرم زنجبیل بر روی ۲۴۷ بیمار مبتلا استئوآرتریت (OA) زانو امتحان شد که بعد دو ماه ۴۰ درصد بهبودی داشتند. جینجرول و سایر مواد موجود در زنجبیل با سرکوب  لیپواکسیژناز ۵ یا سنتز پروستاگلاندین باعث کاهش و درمان درد می شود.

شیره سقز سفید با روغن اوزون(ozon)

شیره سقز سفید با روغن اوزون(ozon)

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان

 

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید