09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پماد ضد درد قوی
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پماد ضد درد قوی

آیا تا به حال صبح از خواب بلند شده اید و کمردرد غیر منتظره ای از کمر را تجربه کرده اید؟ تو تنها نیستی. کمردرد شایع است. همچنین اغلب اوقات صبح اول احساس می شود ، به خصوص هنگام حرکت از دراز کشیدن به ایستادن.
این درد معمولاً نتیجه سفتی در طولانی مدت استراحت یا کاهش جریان خون از خواب است. بعد از حرکت در اطراف ، علائم معمولاً فروکش می کند.
در حالی که کمردرد صبحگاهی می تواند دوره ای باشد ، برخی از افراد آن را بیشتر از دیگران تجربه می کنند. این درد مداوم می تواند توسط تعدادی از مسائل ایجاد شود ، از جمله:

فشار
وضعیت ضعیف
شرایط پزشکی
دلایل کمر درد صبحگاهی
حالت خواب
اگر هر روز صبح احساس کمردرد می کنید ، وضعیت خواب شما می تواند مقصر باشد. موقعیتهای ضعیف خواب می تواند فشار را به ستون فقرات شما وارد کند ، باعث می شود منحنی طبیعی آن صاف شود.

این همچنین می تواند باعث کرنش کمر و فشار ناراحت کننده بر روی مفاصل شما شود. اگر مرتباً روی معده خود می خوابید ، ممکن است مرتباً درد کمر را تجربه کنید.

برای بهتر خوابیدن و سلامت ستون فقرات ، وضعیت خواب خود را تغییر دهید. پزشکان توصیه می کنند که یک بالش زیر زانو را در کنار یا پشت خود بخوابید. اگر خوابیدن روی معده شما تنها موقعیت راحت برای شماست ، یک بالش را در زیر لگن یا زیر شکم خود برای پشتیبانی قرار دهید. این به شما کمک می کند تا فشار کمر را خاموش کنید.

تشک بد
اگر وضعیت خواب ناخوشایند علت کمردرد شما نیست ، می تواند به خوبی تشک شما باشد. تعویض تشک های قدیمی خود برای خواب جدید می تواند خواب شما را به شدت بهبود بخشد.

بارداری
کمردرد در دوران بارداری بسیار شایع است. برخی از خانمها ممکن است این درد را از اوایل ۸ هفته پس از بارداری خود تجربه کنند ، اما به احتمال زیاد بین ماه های پنجم و هفتم به مشکل تبدیل می شود.
بارداری می تواند باعث ایجاد فشار در عضلات کمر شود. بعد از مدت طولانی خوابیدن ، این کمردرد می تواند در صبح بدتر شود و باعث سفتی طولانی مدت و سفت شدن عضلات شود.
برای کاهش درد و ناراحتی ، سعی کنید به جای فشار آوردن به کمر ، پا را دراز کنید و از پاهایتان استفاده کنید. اگر درد شما ادامه دارد ، یک کمپرس گرم ممکن است به کاهش ناراحتی کمک کند.

دژنراسیون دیسک
بیماری دیسک دژنراسیون به طور معمول بدون یک رویداد مهم محرک رخ می دهد. این یک نتیجه طبیعی از پیری و ساییدگی و پارگی بر روی بدن شماست. این وضعیت مربوط به سن زمانی رخ می دهد که دیسک های ستون فقرات بین مهره های شما شروع به وخیم تر کنند.
این می تواند باعث درد و ناراحتی شدید شود که ممکن است صبح بدتر شود. در برخی موارد ، دژنراسیون دیسک باعث ناراحتی نمی شود. فشار داخل دیسک در صبح بیشتر است.

فیبرومیالژیا
فیبرومیالژیا نوعی اختلال است که باعث درد گسترده اسکلتی عضلانی می شود. اعتقاد بر این است که فیبرومیالژیا با تأثیر بر نحوه پردازش مغز شما سیگنال های درد ، درد را تقویت می کند. اگرچه هرکسی مستعد ابتلا به فیبرومیالژیا است ، اما در خانمها بیشتر از آقایان است.

سایر علائم مرتبط با این بیماری عبارتند از:

خستگی
خواب بی قرار
مشکلات حافظه
حالات تغییر یافته
سردردهای تنشی
سندرم روده تحریک پذیر
اضطراب
افسردگی
هیچ درمانی برای فیبرومیالژیا وجود ندارد ، اما تعدادی داروی درد وجود دارد که به بهبود خواب و کاهش علائم دردناک کمک می کند.

درمان کمردرد صبحگاهی
اگر صبح با کمردرد از خواب بیدار می شوید ، ناامید نشوید – تمرینات و نکات زیر می تواند به شما کمک کند در حالی که ناراحتی را در طول روز برطرف می کنید بروید.

کشش در رختخواب
یکی از راه های کاهش درد کمر این است که عادت به کشش درست قبل از خارج شدن از رختخواب کنید. در حالی که روی پشت خود دراز کشیده اید ، تا جایی که می توانید به آغوش خود از بالای سر خود برسید. در همان زمان ، به پاهای خود در جهت مخالف برسید.

سپس ، زانوهای خود را وارد سینه خود کرده و برای کشش کمر نگه دارید. همچنین ممکن است احساس خوبی داشته باشید که از یک طرف به طرف دیگر به آرامی سنگ بزنید.
پس از نشستن ، پاهای خود را روی زمین کاشت کنید ، عرض شانه را از هم جدا کنید. بازوهای خود را دوباره به بالای سر خود برسید ، سپس به یک طرف به سمت دیگر برای یک کشش.

مینی کبرا
ممکن است کشش کبرا را از کلاس یوگا بخاطر بسپارید . مینی کبرا از همان حرکات اساسی استفاده می کند اما بدون اینکه بیش از حد بر روی کمر شما فشار وارد کند.

برای انجام یک مینی کبرا ، کف دست های خود را به سمت پایین بکشید و روی لبه های سر خود بکشید. آرنج و ساعد شما نیز باید به صورت مستقیم به کف دست شما گسترش یابد. به آرامی کف دست و ساعد را به زمین فشار دهید ، سینه را به سمت بالا بکشید. سر خود را به جلو و گردن خود را صاف نگه دارید. کشش را حداکثر ۱۰ ثانیه نگه دارید و در کل ۵ بار تکرار کنید.

زانو خم می شود
ممکن است با کشیدن زانوها و گلوت ، امکان تسکین پشت ، به خصوص در قسمت تحتانی پشت را داشته باشید. یکی از راه های انجام این کار از طریق تمرینی به نام خم شدن زانو است. برای انجام خم شدن زانو ، انگشت خود را به پایین بنشینید و انگار سعی دارید در صندلی عقب بنشینید. زانوهای خود را با زاویه ۹۰ درجه خم کنید و مطمئن شوید که آنها از پشت انگشتان دست خود ردیابی نمی کنند. هنگام پایین آمدن از حالت بازنشستگی بیرون بیاورید ، و هنگام بازگشت به حالت ایستاده استنشاق کنید. حداکثر ۱۰ بار تکرار کنید.

در طول روز ورزش کنید
ورزش منظم در طول روز برای کاهش کمردرد مهم است. پیاده روی یکی از بهترین تمرینات است و شما باید حداقل ۱۰،۰۰۰ قدم در روز هدف داشته باشید. با این حال ، هر چیزی که شما را در حرکت و پاهای خود قرار دهد می تواند به قوی نگه داشتن پشت شما کمک کند.
همچنین ، اگر شغل اداری دارید که شامل نشستن است ، استراحت های مکرر را مهم است. حداقل هر ۳۰ دقیقه یک بار بایستید و کشش دهید. میز ایستاده همچنین می تواند باعث شود تا فشار در پشت روز در هنگام کار خاموش نشود ، تا صبح روز بعد دچار عواقب آن نشوید.

استفاده از شیره سقز سفید

شیره سقز سفید بعنوان یک داروی گیاهی است که از دیدگاه حکمای طب سنتی مالیدن شیره سقز سفید می‌تواند به درمان واریس ،استخوان درد، پا درد، گرفتگی عضلات، آرتروز، سیاتیک، زانو درد، روماتیسم، ترمیم محل شکستگی ها و دردهای مزمن عضلانی و ماهیچه ایی کمک کند. این شیره توسط عطاران مجرب، بدون بی حس کنندگی و بدون مُسکن تهیه شده است و صرفا بعنوان داروی گیاهی درمانی برای انواع دردهای استخوانی و عضلانی می باشد. شیره سقز به علت داشتن ویتامین D و املاح زیاد مخصوصا کلسیم براى درمان درد استخوان، ترمیم شکستگی استخوان، تقویت بافت استخوان و پیشگیرى از نرمى استخوان موثر هست. شیره سقز جدا از خاصیت ضد دردی و ضد آرتروزی، سیاهرگ‌ها و عضلات پا را در به حرکت درآوردن موثر خون کمک کرده و باعث تخلیه خون از رگ ها می شود که باعث می شود واریس بتدریج از بین برود.

شیره سقز

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد

برای دیدن متن کامل و خرید شیره سقز اینجا را کلیک کنید.

کمر درد شدید,کمر درد بعد از انزال,کمر درد نشانه چیست,کمر درد در بارداری,کمر درد در اوایل بارداری,پمادکمر درد

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید