09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پماد واریس
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پماد واریس

رگهای واریسی ، که به عنوان واریس نیز شناخته می شوند ، هنگام بزرگ شدن ، گشاد شدن و پر شدن خون از رگهای شما ایجاد می شوند. رگهای واریسی به طور معمول متورم و بزرگ شده و دارای رنگ مایل به آبی یا بنفش یا قرمز هستند. آنها اغلب دردناک هستند.
این بیماری بخصوص در زنان بسیار شایع است. حدود ۲۵ درصد از کل بزرگسالان دارای واریس هستند. در بیشتر موارد ، واریس در پاهای پایینی ظاهر می شود.
رگهای واریسی هنگامی رخ می دهند که رگها به درستی کار نکنند. رگها دارای دریچه های یک طرفه هستند که مانع از گردش خون به عقب نمی شوند. هنگامی که این دریچه ها از بین می روند ، خون به جای ادامه به سمت قلب شما شروع به جمع آوری در رگ ها می کند. سپس رگ ها بزرگ می شوند. رگ های واریسی اغلب روی پاها تأثیر می گذارند. رگهای آنجا دورتر از قلب شما هستند و گرانش جریان خون را به سمت بالا سخت می کند.

برخی از دلایل احتمالی واریس شامل موارد زیر است:

بارداری
یائسگی
سن بالای ۵۰ سال
ایستادن برای مدت طولانی
چاقی
سابقه خانوادگی واریس

علائم اصلی رگهای واریسی بسیار مشهود ، وریدهای نادرست ، معمولاً روی پاهای شما است. همچنین ممکن است درد یا تورم ، سنگینی و دستی در وریدهای بزرگ شده وجود داشته باشد. در بعضی موارد ، می توانید تورم و تغییر رنگ ایجاد کنید. در موارد شدید ، رگ ها به میزان قابل توجهی خون می شوند و زخم ها می توانند تشکیل شوند.

تغییرات زیر ممکن است به جلوگیری از شکل گیری و یا وخیم تر شدن واریس کمک کند:

از ایستادن برای مدت زمان طولانی خودداری کنید.
از دست دادن وزن یا حفظ وزن سالم.
برای بهبود گردش خون خود ورزش کنید.
از جوراب های فشرده سازی یا جوراب استفاده کنید .

اگر قبلاً رگهای واریسی دارید ، باید این اقدامات را انجام دهید تا از ابتلا به واریس جدید جلوگیری کنید. شما همچنین باید هر وقت استراحت می کنید یا می خوابید ، پاهای خود را بلند کنید.

فشرده سازی

پزشک ممکن است به شما توصیه کند جوراب یا جوراب مخصوص فشرده سازی استفاده کنید. این فشارها به اندازه کافی روی پاهای شما فشار می آورد تا خون راحت تر به قلب شما جاری شود. آنها همچنین تورم را کاهش می دهند.

عمل جراحی

اگر تغییرات شیوه زندگی مؤثر نباشد یا رگهای واریس شما باعث ایجاد درد زیادی شود یا به سلامتی کلی شما آسیب برساند ، ممکن است پزشک یک روش تهاجمی را امتحان کند.

بستن و سایش ورید یک روش درمانی است که به بیهوشی نیاز دارد. در طی عمل ، جراح شما بریدگی هایی در پوست شما ایجاد می کند ، واریس را بریده و از طریق برش ها برداشته می شود. اگرچه تغییرات به روز شده در جراحی های سلب رگ ایجاد شده است ، اما معمولاً کمتر انجام می شود زیرا گزینه های جدیدتر و تهاجمی کمتری در دسترس است.

رگ های واریسی به طور معمول با گذشت زمان بدتر می شوند. این درست است حتی اگر شما برای کنترل آنها و مدیریت درد خود تغییراتی در سبک زندگی ایجاد کنید. در حالی که ممکن است ناخوشایند باشند .در بعضی موارد ، واریس می تواند منجر به زخم یا زخم پاها ، لخته شدن خون یا التهاب مزمن شود. اگر مورد شدید وجود داشته باشد ، رگهای شما می توانند پارگی شوند.

شیره سقز سفید بزک

مشخصه ها:
-درمان واریس
– درمان استخوان درد
– درمان پا درد
– درمان گرفتگی عضلات و ماهیچه ها
– درمان آرتروز
– درمان سیاتیک
– درمان زانو درد
– درمان روماتیسم
– درمان دردهای مزمن
– درمان کمر درد
– کمک به ترمیم محل شکستی استخوان

برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید .

واریس چیست,واریس پا,واریس پا چیست,واریس بارداری چیست,واریس بارداری عکس,واریس بارداری درمان دارد,واريس بارداري,واریس در بارداری ,درمان واریس بارداری,واریس در بارداری چیست؟,شیره سقز سفید,شیره سقز چیست,شیره سقز سفید با روغن اوزون,شیره سقز سفید برای واریس,شیره سقز و واریس,شيره سقز سفيد

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید