09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پن ضد پیری ژان داوز فرانسه
485000 تومان
قیمت با تخفیف: 460750 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم

پن ضد پیری ژان داوز فرانسه

پن ضد پیری ژان داوز فرانسه برای درمان علائم پیری پوست مانند چین و چروک، افتادگی، کدری و بی آبی پوست تجویز می شود. این پن حاوی ویتامین E، مرطوب کننده غیر جوش زا، روغن کالوفیلوم اینوفیلوم، روغن کرچک هیدروژنه شده، روغن آلوئه ورا، روغن جوانه گندم، روغن شی باتر و ترکیبات پربیوتیک می باشد.

ویتامین E برای پوست

استفاده از ویتامین E روی پوست به دلیل خواص آنتی اکسیدانی آن به محافظت از پوست ظریف در برابر آسیب کمک می کند. همچنین بسیار آبرسان است. هم یک مرطوب کننده و هم یک نرم کننده است. بنابراین به پوست شما کمک می کند آب را جذب کند و آن را در داخل پوست نیز به دام می اندازد. حتی نشان داده شده است که برای برخی افراد به تسکین اگزما نیز کمک می کند.

روغن کالوفیلوم اینوفیلوم برای پوست

آنتی اکسیدان ها با آسیب رادیکال های آزاد مبارزه می کنند. هنگامی که بدن شما دارای رادیکال های آزاد بیش از حد است که نمی تواند آنها را از بین ببرد، آسیب اتفاق می افتد. این یکی از دلایل پیری سریع پوست شماست. روغن تامانو سرشار از آنتی اکسیدان است و اغلب به کرم های ضد پیری اضافه می شود.

روغن کرچک هیدروژنه شده برای پوست

برای پوست های خشک، خارش دار و تحریک پذیر ایده آل است، به همین دلیل است که این روغن در محصولات مراقبت از پوست استفاده می شود. روغن کرچک هیدروژنه با ایجاد یک لایه محافظ بر روی سطح پوست، پوست را تسکین و مرطوب می کند و رطوبت را در پوست قفل می کند. روغن کرچک هیدروژنه همچنین کشسانی پوست را افزایش می دهد.

روغن آلوورا و جوانه گندم برای پوست

این دو روغن برای درمان آبرسانی عمقی پوست موثر است. همچنین بخاطر داشتن ویتامین های مورد نیاز پوست باعث ترمیم پوست می شود. لازم به ذکر است که روغن آلوئه ورا دارای فیلتر ضد آفتاب است. به ویژه هنگام مراقبت از پوست صورت به خوبی عمل می کند زیرا پوست را انعطاف پذیرتر می کند و چین و چروک ها را صاف می کند.

روغن شی باتر برای پوست

استفاده منظم از روغن شی باتر به حفظ رطوبت پوست کمک می کند، که آن را نرم و صاف می کند. از آنجایی که حاوی آنتی اکسیدان ها و عوامل ضد التهابی است، پوست شما را نیز انعطاف پذیر نگه دارد.

برخی از خواص پن ضد پیری ژآن داوز فرانسه:

– ایده ال برای جوانسازی، شفاف کننده و تغذیه عمقی پوست
– ضدپیری قوی، ضدافتادگی پوست
– حاوی ویتامین E، روغن کالوفیلوم اینوفیلوم، روغن کرچک هیدروژنه شده، روغن آلوئه ورا، روغن جوانه گندم، روغن شی باتر و ترکیبات پربیوتیک
– حفظ شادابی و رطوبت و لطافت پوست
– ایده ال برای پوستهای حساس
– مناسب برای شستشوی روزانه
– فاقد صابون و پارابن
– PH نزدیک پوست صورت
– پاک کننده آرایش
– ۱۲۰ گرم
– ساخت فرانسه

نحوه استفاده: روزانه دونوبت پوست خود را حدود ۱ دقیقه با کف حاصل از پن ماساژ داده سپس با آب ولرم بشورید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید