09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پک درمان شوره پوست سر بزک
95000 تومان
قیمت با تخفیف: 90250 تومان

شرایط خرید :
1- اگر مبلغ محصول را بصورت آنلاین یا کارت ب کارت پرداخت نمایید 5% تخفیف با ارسال رایگان دارید
1- شامپو جنیزلاین یک عدد خرید کنید یک عدد هم از ما هدیه بگیرید
2- پنج درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت کارتی یا آنلاین از سایت
مجوزهای فروش اینترنتی فروشگاه بَزَک
تمامی قیمت ها مقطوع می باشد. لطفا از بالا بودن قیمت محصولات در دیگر فروشگاه ها، نسبت به اصل یا تقلبی بودن تردیدی نداشته باشید. تمامی محصولات این فروشگاه دارای مجوز بهداشتی و لیبل اصالت کالا می باشد که از وزارت صنعت و معدن از طریق پیام کوتاه قابل پیگیری هستند
15 سال هست با شماییم
فعلا موجودی پک درمان شوره پوست سر بزک تمام شده هست. برای اطلاع از موجودی عضو کانال تلگرام فروشگاه بزک شوید یا از محصولات جایگزین زیر استفاده کنید.

فعلا محصول جایگزین برای این محصول ثبت نشده است. میتوانید جهت راهنمایی بیشتر با شماره 09308665973 تماس یا از طریق تلگرام پیام ارسال بفرمایید

پک درمان شوره پوست سر بزک


پک درمان شوره پوست سر بزک شامل دو محصول شامپو پودر گیاهی عطاری و لوسیون ضد شوره بریول المان است. این دو محصول در کنار هم بهترین درمان برای انواع شوره های چرب، خشک و درماتیت سبوریک هست.
شامپو گیاهی از ۱۰ گیاه ریشه گیاه جنسینگ، گیاه رزماری، گیاه گزنه، گیاه بنفشه، روغن نارگیل، بیوتین، شلتوک برنج، صبر زرد، آلوورا، سدر، بابونه تهیه شده است. این شامپو با داشتن خاصیت گیاهی ضدقارچ و ضدباکتری باعث کاهش قارچ ضدشوره می شود. همچنین به دلیل داشتن گیاه گزنه باعث تنظیم چربی و با داشتن بابونه باعث رطوبت رسانی به کف پوست سر و درمان خارش پوستی می شود.
لوسیون بریول بعد از حمام و خشک کردن محل، برروی نواحی درگیر زده می شود. این لوسیون دارای ماده ضد باکتریایی هست که میزان شوره سر ناشی از باکتری ها، قارچ ها و مخمرها را درمان می کند. پتید Octopirox R موجود در این لوسیون به عنوان یک ماده ضد شوره مؤثر عمل می کند. پتید A-Bisabolol خاصیت آرام بخش دارد و به همراه بابونه باعث می شود تحریکات پوستی اعم از خارش و سوزش را درمان کند و باعث افزایش چشمگیر اثر بابونه می شود. عصاره شاه بلوط کوهی به آرامی پوست سر را تغذیه می کند، تأثیر تحریک کننده و تقویت کننده ای روی ریشه های مو دارد.

برخی از خواص پک درمان شوره پوست سر بزک:
– درمان انواع شوره خشک و چرب
– درمان چربی پوست سر
– درمان پوسته ریزی سر
– مناسب پوست سر، ابرو و ریش
– مناسب درماتیت سبوریک
– درمان خارش و ریزش بعلت شوره و قارچ
– درمان قارچ پوستی

نحوه استفاده: یک روز درمیان موهای خود را با شامپو شستشو داده بعد از خشک کردم لوسیون رو برروی ناحیه درگیر ماساژ دهید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید