09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پیشگیری از لک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پیشگیری از لک صورت

اگر دنبال پوست سالم و زیبا هستید باید اصول اولیه مراقبت از پوست را رعایت کنید. رکن اصلی شامل یک رژیم غذایی درست و پرهیز از اشعه های زیان بار خورشید است.

راهکارهایی برای محافظت از پوست در برابر هایپرپیگمانتاسیون

در این مقاله از سایت زیبایی بزک، به بررسی راهکارهایی برای محافظت از پوست در برابر هایپرپیگمانتاسیون خواهیم پرداخت. از جمله مواردی که می‌توان به آنها اشاره کرد، استفاده از کرم‌های ضد آفتاب با فاکتور حفاظتی بالا، استفاده از محصولات ضد لک و روش‌های طبیعی مانند استفاده از ماسک‌های خانگی و ماسک‌های طبیعی می‌باشد. همچنین، تغذیه مناسب و استفاده از مواد غذایی حاوی آنتی‌اکسیدان‌ها نیز می‌تواند به محافظت از پوست در برابر هایپرپیگمانتاسیون کمک نماید.

دلایل اصلی ایجاد لکه های تیره روی صورت

– آسیب های پوستی ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید
– قرار گرفتن در معرض یک محیط خشک
– روند طبیعی پیری
– اثرات استرس
– تغییرات هورمونی
– آسیب اصطکاک

قرار گرفتن در معرض اشعه خورشید باعث می شود بدن ما تولید رنگدانه ملانین را بیشتر کند تا از پوست در برابر آسیب های خورشید مراقبت نماید. این رنگدانه مسئول اثر برنزه شدن پوست هست.
با این حال، قرار گرفتن طولانی مدت در معرض اشعه مضر خورشید منجر به تولید بیش از حد ملانین و نتیجه هیپرپیگمانتاسیون یا تجمع و ایجاد لکه های تیره قابل مشاهده روی پوست می گردد.

هایپرپیگمانتاسیون چگونه تولید می گردد؟

معمولا، تولید ملانین مکانیسم دفاعی طبیعی بدن برای مقابله با اثر مخرب قرار گرفتن بیش از حد در معرض اشعه ماوراء بنفش بر روی پوست هست. انباشتگی با دوره های طولانی قرار گرفتن در معرض نور خورشید رخ می دهد.

علت شایع دیگر لکه های تیره پیری زودرس هست. به مرور زمان، متابولیسم پوست عوض می شود. این می تواند منجر به عدم تعادل سیستم گردد که ممکن است منجر به افزایش یا کاهش در ترشح ملانین گردد.

آسیب اصطکاکی با مالش یا سایش بیش از حد سطح پوست به دلیل تحریک و ناراحتی اتفاق می افتد. این نیز می تواند از طریق افزایش تولید ملانین یا هیپوپیگمانتاسیون باعث تغییر رنگ پوست شود.

علاوه بر موار بالا استرس، تغییرات هورمونی نیز می تواند باعث اختلال رنگدانه ای مثل ملاسما شود که نتیجه اش ایجاد لک های تکه ای روی پوست هست.

آیا خشکی پوست باعث ایجاد لک می شود؟

لکه های پوست خشک می توانند دلایل زیادی به همراه داشته باشند، از جمله موارد مهم را میتوانیم به  آب و هوای سخت و مواد شیمیایی موجود در بعضی صابون ها و لوسیون ها اشاره کرد. همچنین این نوع لک می تواند ناشی از بیماری هایی چون آلرژی، درماتیت و پسوریازیس باشد.

خشکی پوست یک مشکل جدی در ماه‌های زمستان هست، وقتی که پوست در معرض دمای سردتر قرار بگیرد، بهترین روش استفاده از مرطوب کننده برای تسکین و از بین بردن لک های خشک است.

مراقبت پوست در برابر اشعه های مضرر خورشید

از آنجایی که اشعه ماوراء بنفش خورشید بدون توجه به شرایط آب و هوایی به پوست ما انتقال پیدا می کند، حتی در روزهای بارانی و ابری و زمانی که در منزل حضور دارید بهتر است از روتین استفاده از ضد آفتاب را مدنظر قرار دهید. توصیه ما استفاده از کرم های ضد آفتاب با SPF50 است.

ملانین در اثر قرار گرفتن پوست در معرض اشعه ماوراء بنفش ایجاد می گردد، اگر بخواهید از تشکیل لک ها آفتاب جلوگیری کنید بهتر است روزانه به مقدار زیاد میوه و سبزیجات استفاده کنید، چون میوه و سبزیجات حاوی ویتامین ها . آنزیم هایی هست که پوست را در برابر اشعه های مضرر خورشید ترمیم و بازسازی می کند.

استفاده از کرم های مرطوب کننده

با افزایش تولید ملانین در پوست  لکه‌های پوستی تیره رنگ ایجاد می گردد. یعضی از ترکیبات که در کرم‌های آبرسان استفاده می گردد، خاصیت روشن‌کنندگی دارند و می‌توانند در کاهش و از بین بردن لک های پوستی مفید باشند. موادی مانند هیالورنیک اسید یا ویتامین C از خاصیت روشن‌کنندگی دارند و به سرکوب سنتز ملانین کمک می نمایند. در نتیجه باعث یکنواخت شدن رنگ پوست و کاهش لکه‌های تیره می گردد. علاوه بر این، ویتامین C به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و می‌تواند آنزیم‌هایی که باعث تولید ملانین می‌شوند را کنترل نماید.

استفاده از محصولات لایه بردار

لایه برداری فیزیکی بهترین لایه برداری پوست هست که بدون عارضه و صدمه به پوست باعث حذف سلول های مرده پوست می شود. این اسکراب با میکانیزمی که دارد پوست شما را به صورت
حرفه ایی و بدون هیچ گونه آسیب پوستی پاک می کند و همچنین با لایه برداری سریع و دقیق از پوست شما باعث جوان سازی پوست و روشن کنندگی آن می شود.

همه ما دوست داریم پوست شفاف و بدون لک داشته باشیم. همانطور که بالا اشاره کردیم رنگدانه های ملانین و خشکی از دلایل تیرگی پوست هست که شاداب نبودن پوست را به همراه دارد. به همین منظور استفاده از رژیم غذایی مناسب را توصیه می کنیم و برای پیشگیری از اشعه ماوراء بنفش خورشید برای جلوگیری از ایجاد لکه های تیره استفاده از کرم های ضد آفتاب مناسب و کرم های مرطوب کننده را توصیه  می کنیم.

استفاده از لوسیون ضد لک فاقد هیدروکینون

لوسیون ضدلک و روشن کننده قوی فبریژن Whitening Fabrigen یک لوسیون عالی برای درمان لک، کک و مک و تیرگی پوست است. این لوسیون حاوی آلفا آربوتین، کوجیک اسید، هیالورونیک اسید، آزلائیک اسید، چیتوسان، شی باتر، زینک اکساید، ویتامین C,E,A,B5، رتینول، روغن میوه آووکادو، عصاره آلوورا و عصاره شیرین بیان برای درمان انواع لک های قهوه ایی اعم از لک بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و… تجویز می شود.

معرفی قویترین سرم ضد لک صورت


برخی از خواص لوسیون ضدلک و روشن کننده فبریژن فرانسه

– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، جوش، آفتاب، افزایش سن، کک و مک و…
– روشن کننده قوی پوست های سبزه و گندمی
– روشن کننده تیرگی پوست صورت و بدن (ناحیه بیکینی، کشاله ران، زیربغل و… )
– درمان لک ناشی از لیزر، پلکسر، میکرو و سایر روش های تهاجمی
– بدون هیدروکینون
– بدون لایه برداری و بدون نازک کردن پوست
– کاملا گیاهی و بدون مواد شیمیایی
– حاوی ۱۰ عصاره برتر در درمان لک اعم از آلوئه باربادنسیس، پرس سرد هسته آلبالو،شیرین بیان، گل نسترن، پرس سرد هسته انگور، پرس سرد هسته زردآلو، اسطوخودوس، کندر، پرس سرد هسته انار، عصاره رزماری
– غنی از ویتامین C,E
برای دیدن متن کامل و خرید لوسیون ضد لک فبریژن اینجا را کلیک کنید

کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

برخی از خواص کرم ضد لک و روشن کننده آلفا آربوتین آکواریوس

– درمان لک و تیرگی پوست بدون بازگشت
– حاوی عصاره آلفا آربوتین، عصاره شیرین بیان و لاکتیک اسید
– یکدست شدن رنگ پوست صورت
– درمان انواع لک های قهوه ایی ناشی از بارداری، ملاسما، جای جوش، لک افزایش سن و…
– درمان لک ناشی از کارهای تهاجمی مثل لیزر، پلکسر، میکرو و…
– بدون بازگشت لک
– روشن کننده و آبرسان پوست
– مناسب انواع پوست بدون ایجاد جوش
– بدون حساسیت، بدون قرمزی، بدون پوست ریزی
– محصول فاقد هیدروکینون و فاقد کورتون
– حساس به نور نیست
– ۳۰ میل
– فرمولاسیون سوئیس
» برای خرید کرم ضد لک آلفا اربوتین آکواریوس اینجا کلیک نمایید
درمان لک صورت,بهترین درمان لک صورت,بهترین روش درمان لک صورت,برای درمان لک صورت چه کنیم,هزینه درمان لک صورت با لیزر,برای درمان لک صورت,درمان لک,درمان لك صورت,درمان لک و پیس,درمان لک صورت با لیزر co2,درمان ملاسما,کرم ضد لک قوی برای ملاسما,درمان لک های قهوه ای صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید