09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پیشگیری از لک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پیشگیری از لک صورت

به احتمال زیاد شما هم در زندگی روزمره دچار لک و کک و مک شده اید و همیشه این سوال برای شما وجود داشته است که این لک ها چگونه و از کجا ایجاد می شود ؟ لکه های تیره، مانند رنگدانه ها، هنگامی رخ می دهند که یک پلاکت موضعی از ملانین در یک ناحیه خاص بر روی پوست تجمع پیدا کرده و لکه ایجاد می کنند. این لک ها معمولا در پیشانی، روی استخوان گونه یا کناره های صورت ایجاد می شوند.

لک های ایجاد شده بر اثر نور خورشید معمولا با رنگ قهوه ای روشن ایجاد می شود و اولین علائمی هست که زیبایی و یکنواختی پوست شما را از بین میبرد. در واقع باید بگویم که ایجاد لک های قهوه ای بر روی پوست باعث خواهد شد تا فرد از کرم پودر با پوشش های در حد بالا یا گریم استفاده کنند که متناسب با این مورد به مرور شاهد ایجاد چروک و خطوط اخم و خنده شدید در فرد خواهیم بود .

علل دیگر مانند ژنتیک، بارداری، قرار گرفتن در معرض نور UV و بیماری های پوستی از جمله موارد دیگر برای ایجاد لک می باشند. بین سال های ۲۰ تا ۵۰ زندگی زنان، تغییرات هورمونی ناشی از استرس، مصرف قرص های پیشگیری از بارداری، حاملگی و یائسگی نیز می توانند باعث ایجاد لکه های تیره روی پوست شوند. قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز به مرور زمان عاملی برای ایجاد این لکه ها هستند. در سن ۲۰ سالگی، آکنه نیز به دلیل ایجاد زخم، عفونت و قرمزی در ایجاد لکه های تیره روس پوست نقش دارند.

یکی از بهترین راه های جلوگیری از ایجاد لک های پوستی استفاده مداوم از ضد افتاب می باشد. ضد آفتاب خوب باید بتواند هردو نوع اشعه فرابنفش یعنی نوع آ و نوع بی را بلوک کند یا به عبارتی «وسیع الطیف » باشد و در عین حال از نظر زیبایی ظاهری قابل قبول.

از دیگر ویژگی های یک ضد آفتاب خوب، دوام اثر آن و مقاومت در برابر آب و تعریق است. برای رسیدن به این اهداف، شرکتهای سازنده ضد آفتاب معمولا از ترکیبی از مواد گوناگون استفاده می کنند. این مواد را می توان به دو دسته تقسیم کرد: ضد آفتاب های فیزیکی که با منعکس کردن و پخش کردن اشعه فرابنفش عمل می کنند، و ضد آفتاب های شیمیایی که اشعه فرابنفش را جذب می کنند.

کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل محصول فرانسه دارای مجوز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران می باشد. این کرم ضد آفتاب حداکثر حفاظت پوست شما را در برابر اشعه های مضر خورشید تضمین می کند. نور خورشید باعث ایجاد لک های قهوه ایی ناشی از سوختگی می شود که این کرم از بروز چنین لک هایی جلوگیری می کند و همچنین این کرم از بوجود آمدن لک در دوران بارداری و لک های بعد از پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی محافظت کرده و از ایجاد جوش، چین و چروک و سرطان پوست پیشگیری می کند که همه این فاکتورها باعث می شود که پوست جوان و شاداب بماند و زود پیر نشود. محققان علت اصلی پیری زود رس پوست را نور خورشید می دانند بنابراین شما با استفاده از این کرم پوست خود را در مقابل اثرات منفی نور خورشید محافظت می کنید.

ضد افتاب فیزیکی ژیورل

برخی از مزایای کرم ضد آفتاب فیزیکی ژیورل فرانسه :
– حداکثر حفاظت در برابر اشعه های UVA/UVB خورشید
– جلوگیری از آفتاب سوختگی
– مناسب برای کهنوردی و اسکی
– پیشگیری از لک دوران بارداری
– مورد استفاده در زمان بارداری
– پیشگیری از ایجاد لک های قهوه ای ناشی از آفتاب سوختگی، پیلینگ، لیزر، میکرودرمانی، جای جوش و جای زخم
– پیشگیری از چروک، پیری زودرس و سرطان پوست
– حاوی اکتیو CW جهت جلوگیری از التهاب و جوش پوستی
– حاوی اکتیو ROUMEX تایروستات معدنی جهت روشن کردن و درمان لک
– جلوگیری از ایجاد کک و مک و لک پوستی
– افزایش خاصیت کرم های ضدلک

برای دیدن متن کامل و خرید کرم ضد افتاب ژیورل اینجا را کلیک کنید .

پیشگیری از لک, دمان لک ,ضد افتاب رنگی, ضد افتاب فیزیکی ,ضد افتاب ضد لک, ضد افتاب ژیورل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید