09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
پیشگیری از چین و چروک صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

پیشگیری از چین و چروک صورت

با افزایش سن، پوست شما کمتر از پروتئین های کلاژن و الاستین تولید می کند. این باعث می شود پوست شما نازک تر و در مقابل آسیب کمتر مقاومت کند. قرار گرفتن در معرض محیط آفتابی، کم آبی و سموم می تواند چهره شما را در ایجاد چین و چروک ها بیشتر کند. چین و چروک ها بخشی طبیعی از پیر شدن هستند و هیچ دلیلی برای ترس از پیر شدن آنها وجود ندارد. اما اگر دوست دارید علائم پیری را روی صورت خود کم کنید ، روش های طبیعی برای انجام این کار وجود دارد.

۱- از افتاب دور بمانید
بیشتر مردم این را می دانند کرم ضد آفتاب با یک عامل محافظت در برابر آفتاب (SPF) بیش از ۳۰ می تواند به جلوگیری از سرطان پوست کمک کند. ضد آفتاب همچنین به تأخیر در علائم پیری کمک می کند.

۲- خوردن شکر را محدود کنید
جامعه پزشکی همچنان اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی سوء تأثیر مصرف قند بر سلامتی شما می دهند. قند موجود در بدن فرآیندی به نام گلیکاسیون را خاموش می کند و محصولات نهایی پیشرفته گلیکاسیون (موسوم به AGEs) هستند که باعث پیری پوست شما می شود این باعث می شود بمرور کلاژن پوستتان خیلی کمتر تولید شود. آماده سازی مواد غذایی مانند کباب کردن و سرخ کردن (برخلاف پخت و جوش) نیز باعث پیری می شود. محدود کردن میزان مصرف قند و غذاهای سرشار از روغن به چهره شما کمک می کند تا شکل جوانی خود را حفظ کند.

۳- سیگار نکشید
استعمال سیگار به دلایل زیادی برای سلامتی شما بد است، اما بسیاری از افراد نمی دانند که می تواند صورت شما را زودتر پیر کند. در یک مطالعه جالب چهره ۷۹ جفت دوقلوهای یکسان را که در آنها یکی از آنها عادت به سیگار کشیدن داشت و با دیگری مقایسه کردند. تفاوت های چشمگیر در سنین پوست آنها باعث شده که کشف شود سیگار کشیدن بر روی پوست صورت شما نیز تأثیر می گذارد. حتی وجود دود ثانویه سیگار خطر ابتلا به بسیاری از سرطان ها و بیماری های دیگر را افزایش می دهد و ممکن است به پوست شما آسیب برساند.

۴- چای برگ لیمو(بادرنجبویه)
یکی از استراتژی های جدید جدید که برای مقابله با چین و چروک ایجاد می شود ، چای برگ برگ لیمو است. مطالعه‌ای که یک نمونه کوچک از افرادی را که نوشیدن چای برگ مرمر لیمو را با گروهی دیگر که مشروبات الکلی نوشیدند، مقایسه کرد. نتیجه اینکه کسایی که بادرنجبویه نوشیدن باعث کشش بیشتر پوست شده و آسیب بافت را اصلاح کرده بود

۵- نحوه خوابیدن
بعضی از چین و چروک های صورت شما می تواند ناشی از موقعیتی باشد که در آن می خوابید. این حالت “فشرده سازی” نامیده می شود و این باعث می شود که صورت شما هر شب به همان روش به بالش فشار وارد کند. با گذشت زمان ، این فشرده سازی باعث می شود پوست شما در بعضی از نقاط ضعیف تر از سایر نقاط باشد و یک چین و چروک شکل می گیرد. با خوابیدن روی کمر می توانید از چین و چروک های فشرده سازی جلوگیری کرده و یا کند کنید.

۶٫ شستن آرایش
سه یا پنج دقیقه اضافی برای شستن صورت در شب هرگز اتلاف وقت شما نیست. وقتی یک شب با آرایش می خوابید، پوست شما بیشتر آن را جذب می کند. از آنجا که بیشتر مواد آرایشی حاوی مواد شیمیایی سختی هستند، این امر به استرس اکسیداتیو که پوست شما صورت می دهد کمک می کند. به همین دلیل است که سه تا پنج دقیقه اضافی برای شستن صورت در شب هرگز اتلاف وقت نیست. از شستشوی شدید صورت خودداری کنید. قبل از اینکه بخوابید، از یک دستمال مرطوب بر پایه آب استفاده کنید و شستشو را با مقداری آب سرد انجام دهید.

۷- استفاده از انتی اکسیدان ها
پوست در معرض استرس اکسیداتیو بیشتر از سایر اندامهای بدن است. این بدان معنی است که پوست شما فقط با طی کردن کارهای روزمره ممکن است آسیب دیده باشد. آنتی اکسیدان ها کمک می کنند تا صدمه ای که استرس اکسیداتیو به سلول های شما وارد می کند را کم کند. خوردن یک رژیم غذایی سرشار از زغال اخته، لوبیا، انگور، کلم و اسفناج به شما کمک می کند پوست سالم داشته باشید.

۸- استفاده از کرم های کلاژن ساز
روغن و کرم های کلاژن ساز باعث می شود که پوستتان دیرتر پیر شود. یعنی وقتی آن را روی پوست خود بمالید، شکاف های اپیدرم شما را پر می کند و باعث می شود پوست شما صاف شود. این محصولات رطوبت را حفظ می کند و باعث می شود صورت شما پرتر شود. در زیر دو نمونه کرم کلاژن ساز معرفی می شود.

 

کرم چاق کننده صورت لیپوفیلر ژیورل فرانسه

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست
– ساخت فرانسه
– ۳۰ml
– دارای مجوزبهداشتی ۱۷۱۴۳۱۷۸۲۴۲۹۸۹۵۰

نحوه استفاده: صبح و شب برروی پوست تمیز و خشک بمالید. سپس از پایین به بالا ماساژ دهید.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم لیپوفیلر اینجا کلیک نمایید


کرم آبرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل

برخی از خواص کرم آبرسان و ترمیم کننده قوی پوست ژیورل:
– کرم تسکین دهنده و آرام بخش پوست(سوتینگ)
– مناسب صورت و بدن، برای ترمیم زخم، بعد کشیدگی بخیه، انواع بریدگی ها، شقاق نوک سینه، درماتیت
– موثر در استفاده بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– درمان قرمزی و التهاب پوست بعد از لیزر، میکرو، پلکسر و…
– حاوی عصاره جو دوسر، روغن جوجوبا و ویتامین E
– درمان و جلوگیری از چین و چروک
– آبرسان عمقی پوست
– ترمیم کننده قوی پوست
– التیام بخش و ضد خارش پوست
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست
– رفع قرمزی و التهاب پوستی
– بدون ایجاد جوش یا حساسیت پوستی
– مناسب در درمان های پوست مستعد اگزما و درماتیت
– مناسب انواع پوست خشک، مختلط و چرب
– ۱۵۰میل
– ساخت فرانسه
– دارای مجوزبهداشتی ۱۹۰۶۱۲۴۸۵۶۱۷۶۱۸۱

نحوه مصرف: روزانه میتونید در سه نوبت صبح و ظهر و شب برروی پوست تمیز بمالید.

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید کرم ابرسان ژیورل اینجا کلیک نمایید

چین و چروک نی نی سایت,چین و چروک اطراف چشم,چین و چروک ارثی است,چین و چروک از بین بردن,رفع چین و چروک اخم,چین و چروک بعد از حاملگی,رفع چین و چروک با پلاسما,چین و چروک پشت لب,تصاویر چین و چروک پیشانی,چین و چروک را چگونه از بین ببریم,چه چیزی باعث چین و چروک میشود

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید