09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چاقی صورت بدون افزایش وزن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چاقی صورت بدون افزایش وزن

صورت پر زیبایی خودش را دارد.خیلی از افراد صورت چاق را پسند می کنند و بر این عقیده هستند که باعث خوشتیپی می شود. در حالت کلی انسان به زیبا بودن تمایل دارد و چه مرد و چه زن هر دو زیباپسند هستند.
تمایل به زیبا بودن در انسان باعث شده تا تمامی روش های را برای زیبا شدن امتحان کند. امروز خیلی از افراد ترجیح میدهند تا صورت پر و گونه داشته باشند. اگر از آن دسته افراد هستید که می خواهید بدون پر خوری، صورت چاقی داشته باشید ادامه مطلب را مطالعه کنید.

بسیاری از افراد تمایل دارند درعین داشتن شکم، صورتی پر داشته باشند. افرادی که با رژیم غذایی، ورزش و غیره وزن خود را کاهش می دهند با مشکل لاغری صورت مواجه می شوند. همین امر بر زیبایی صورت تاثیر می گذارد و سبب می شود بسیاری از افراد برای درمان دست به کار شوند. صورت لاغر سبب می شود پوست شل شود و همین امر زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد.

محصولات چاق کننده صورت را امتحان کنید.

محصولاتی که به عنوان چاق کننده های صورت عرضه می شوند بمرور زمان بافت صورت را تقویت کرده و این باعث می شود صورت با گذشت زمان پر تر شود. بهترین محصول برای چاق کردن صورت در حال حاضر فیلر هست. فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است.

پیشنهاد: برای مشاهده لوسیون ولومایزینگ حاوی فیلر اینجا کلیک نمایید.

صورت پر بدون افزایش وزن!

همانطور که تا بدین جا بدان اشاره کردیم، استفاده از محصولات خوراکی چاق کننده صورت اثرات بدی بر سلامتی دارند و در طول مدت زمان استفاده سبب افزایش وزن می شوند. شما به راحتی می توانید با استفاده از فیلر یا پرکننده ها صورت پر داشته باشید. در وراقع هنگامی که صورت لاغر می شود فرورفتگی هایی در قسمتهایی از آن به وجود می آید.

در کنار رفع فرورفتگی های صورت، با استفاده از فیلر می توانید صورت خود را پر کنید و همین کار باعث زیبایی صورت شما خواهد شد.

قرص پوست و مو

فیلرها معمولا همراه با اسید هیالورونیک هستند که باعث درمان چروک های صورت در قسمتهای صورت، دور دهان، چشمها، ابروها، لیفت و برجسته سازی گونه ها و رفع چینهای بینی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین از فیلرها برای رفع چروکهای چانه، جوانسازی دستها و رفع جای زخم استفاده می شود.

آیا چاقی صورت قابل بازگشت هست؟

خیلی از افراد این سوال رو حتما دارند آیا بعد قطع مصرف از محصولات چاق کننده صورت، دوباره برمیگردد یا نه؟
ببنیید هیچ چیزی توی دنیا ماندگار نیست حتی خود ما. این تصور را داشته باشید که کرم چاق کننده صورت را بزنید و تا ۸۰ سالگیتون همینطوری جوان بمانید سخت در اشتباه هستید. افراد با افزایش سن دچار افتادگی و تحلیل چربی می شوند.
محصولات چاقی صورت باعث تقویت بافت صورت می شوند و اگر ورزش های هوازی زیاد انجام ندهید یا رژیم لاغری نگیرید به سختی چاقی صورتتان از بین می رود مگر با پیری و افزایش سن.

صورت پر سبب می شود زیبایی شما زیاد شود و با استفاده از فیلر می توانید از صورت پر بدون افزایش وزن بهره ببرید. زیبایی مسئله مهمی است که بر تمامی جنبه های زندگی، از جمله زندگی اجتماعی فرد تاثیر می گذارد.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید