09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چاق کردن صورت لاغر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چاق کردن صورت لاغر

 

چاق کردن صورت باعث زیبایی هر فردی می شود ، اکثرا پزشکان معتقد نیستند که مواد غذایی صورت را چاق کنند پس مصرف قرص چاقی هم تاثیری نخواهد داشت و مضرر می باشد. اما تغذیه ی هایی که شما باید بدانید با مصرف آن ها صورتتان لاغر می شود .

آواکادو سرشار از مواد غذایی است که عاملان اصلی لاغری صورت و از بین بردن چربی های صورت شناخته شده اند و در هر یک عدد اواکادو ۱۷ گرم از مواد لاغر کننده صورت وجود دارد.

چاقی صورت

* روغن زیتون و نارگیل نیز با وجود فواید زیاد برای بدن سبب از بین رفتن چربی پوست می شود .

* سبزیجاتی مانند کلم بروکلی -کلم برگ و گل کلم و.. با داشتن ویتامین های مخصوص برای تقویت بدن در راه از بین بردن چربی ها در لاغر شدن صورت نقش بسزایی را ایفا می کنند.

* چای سبز باعث چربی سوزی و در نتیجه لاغر شدن صورت می شود .

اما چه چیزی باعث چاق شدن صورت می شود :

شاید بسیاری از ما خیلی بی تفاوت از مصرف آب کنار می رویم و فکر میکنیم با مصرف چند فنجان چای در طول روز حتما آب میان بافتنی تامین می شود ، و این در حالی هست که هیچ چیزی نمی تواند جای آب را بگیرد، نوشیدن آب تاثیر بسیار معجزه گری در چاق شدن پوست صورت دارد .بنابراین اقایون و خانم های ورزشکار با تمرینات سخت و فشرده حتما باید آب را به یاد داشته باشند چون با ورزش کردن علاوه بر اینکه اب میان بافتی از بین میرود باعث لاغر شدن صورت نیز می شود و بعد از مدت ها دیگر زیبایی و شادابی اولیه پوست از دست می رود.

علاوه بر این پیشنهاد میکنیم از کرم های چاق کننده صورت نیز استفاده کنید. حتما می گویید ما انواع کرم ها را استفاده کرده ایم اما نتیجه مطلوبی نداشته است باید بگوییم کرم باید دوره خاص خود را طی کند و عضلات و بافت صورت را با ورزش زیر تقویت کرد که قطعا نتیجه خوبی ایجاد می شود. در ادامه به معرفی کرم ها و نحوه ورزش صورت را برایتان معرفی میکنیم.

ماساژ صورت:

بافت پوستتان ضعیف شده نیاز به تقویت هست. شما باید هر روز پوست صورتتان را ماساژ بدید:

۱- کف دستتان رو روی صورت قرار داده و آرام بصورت دورانی درجهت عقربه های ساعت ماساژ دهید بعد سه دقیقه، برخلاف عقربه های ساعت ماساژ دهید.

۲- دهنتان را پر از هوا کنید انقدر نگه دارید تا صورتتان خسته بشود.

این دو تمرین برای تقویت بافت صورت خیلی مفید هست.

لوسیون ولومازینگ فبریژن

برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه:

– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، دارچین، شنبلیله، رازیانه، جوجوبا، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و غنی از ویتامین E
– مناسب انواع پوست حتی پوست چرب و حساس
– ساخت فرانسه
– حجم ۵۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت بررروی پوست ناحیه مورد نظر مالیده و از پایین به بالا ماساژ دهید تا جذب شود.

برای مشاهده لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه اینجا کلیک نمایید

 

برای مشاهده محصولات چاق کننده صورت اینجا کلیک نمایید

چاق كردن صورت لاغر,چاق كردن صورت با خيار,چاق كردن صورت سريع,,چاق كردن صورت با دارو,چاق كردن صورت,چاق شدن صورت با طب سنتی,چاق شدن صورت سریع,چاق شدن صورت و گونه,چاق شدن صورت fat face,کرم چاق کننده صورت سینره,کرم چاق کننده صورت مروارید,کرم چاق کننده صورت والنسی,کرم چاق کننده صورت لیراک,کرم چاق کننده صورت گیاهی,كرم چاق كننده صورت مرواريد,کرم چاق کننده صورت مردان,کرم چاق کننده صورت فلور,کرم چاق کننده صورت با عصاره مروارید,چگونه صورت چاقی داشته باشیم,چگونه صورت چاقي داشته باشيم,چگونه صورت چاق تری داشته باشیم,چگونه صورت چاق وتپل داشته باشیم,چگونه صورت چاق و زیبا داشته باشیم,چگونه صورت پر و چاق داشته باشیم,چگونه صورت چاق وتپلی داشته باشیم,چگونه صورت چاق و پری داشته باشیم,چگونه صورت پر و چاقی داشته باشیم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید