09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چاق کردن صورت با روغن شنبلیله
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چاق کردن صورت با روغن شنبلیله


چاق کردن صورت با روغن شنبلیله

روغن شنبلیله به دلیل مزایای منحصر به فردی که برای بدن دارد بسیار محبوب شده است. این روغن دانه دارای خواص ارگانیک و ارزش غذایی است که به بهبود سلامت و مبارزه با مشکلات مختلف مانند سوزش پوست ، آکنه ، دیابت ، مشکلات کلیوی و بسیاری دیگر کمک می کند.

روغن شنبلیله خواص ضد ویروسی دارد که به ایمنی در برابر ویروس های مختلف کمک می کند. در حقیقت ، ترکیبات موجود در این روغن می تواند شانس ابتلا به سرطان را کاهش دهد. مردم همچنین از آن برای خواص آنتی اکسیدانی استفاده می کنند که به سلول ها کمک می کند تا سلامت خود را حفظ کنند. همچنین به عنوان یک محرک سلول بتا عمل می کند.

روغن شنبلیله
روغن شنبلیله از دانه شنبلیله تهیه می شود که از گیاه به دست می آید. هر گیاه حدود ۱۰ تا ۲۰ دانه را تأمین می کند. این دانه های شنبلیله دارای بوی قوی و طعم تلخ هستند. برای به دست آوردن روغن ، دانه ها پردازش می شوند. این روغن استخراج شده به دلیل آنتی اکسیدان ، چاق کننده و جوان کننده بسیاری از اجزای دیگر موجود در آن بسیار مفید می شود.

ارزش تغذیه ای روغن شنبلیله
روغن شنبلیله اسیدهای چرب زیادی همراه با مواد مغذی مانند ω – کادینن فراهم می کند که حدود ۶/۲۷ درصد از ترکیب روغن را شامل می شود. در دسترس بودن α – Cadinol ، γ – Eudesmol و α – Bisabolol نیز در روغن شنبلیله وجود دارد.

روغن شنبلیله همچنین شامل اسیدهای چرب اشباع مانند اسید استئاریک ، اسید پالمیتیک ، اسید بهنیک و اسید آراشیدیک است. اسیدهای چرب دیگر مانند اسید اولئیک ، لینولئیک اسید که خواص PUFA و MUFA را ارائه می دهند نیز در این روغن یافت می شوند.

چاق کردن صورت با روغن شنبلیله
روغن شنبلیله فواید مختلفی دارد. چاقی و گونه گذاری یکی از محبوب ترین مزایای زنان است. روغن شنبلیله ابزار طبیعی سفت کردن سینه را ارائه می دهد و همچنین به بزرگ شدن کمک می کند. محصولات مرتبط مانند کرم ها و روغن حاوی این جزء هستند.

با این حال ، فرد می تواند مستقیماً از روغن برای ماساژ آن استفاده کند. با این حال ، توصیه می شود مخلوط روغن ها را برای افزایش اثرات بررسی کنید.

لوسیون ولومازینگ فبریژن

برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه:

– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، دارچین، شنبلیله، رازیانه، جوجوبا، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و غنی از ویتامین E
– مناسب انواع پوست حتی پوست چرب و حساس
– ساخت فرانسه
– حجم ۵۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت بررروی پوست ناحیه مورد نظر مالیده و از پایین به بالا ماساژ دهید تا جذب شود.

برای مشاهده لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه اینجا کلیک نمایید

گونه گذاری طبیعی,گونه گذاری صورت,گونه گذاری با چربی,گونه گذاری صورت لاغر,گونه گذاری با بوتاکس

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید