09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
چاق کردن صورت با فیلر
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چاق کردن صورت با فیلر

لاغر شدن صورت از آن دست مشکلاتی است که کمتر کسی هست که آن را تجربه نکرده باشد. بسیاری از ما با کوچک‌ترین تغییر دربرنامه و رژیم غذایی‌مان با لاغری صورت رو‌به‌رو می‌شویم.اگر شروع به  ورزش ها سنگین بکنیم در زمان کوتاه مدت صرت شروع به لاغر شدن میکند . لاغر شدن صورت یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که غالب مردان و زنان در سراسر جهان با آن روبه‌رو هستند و برای درمان آن تلاش می‌کنند.

فیبر درمانی

یکی از بهترین راه هایی که میتوانیم اب میان بافتی پوست را بالا نگه داری کنیم تا صورت کمتر دچار لاغری و افتادگی پوست شود استفاده از فیبر درمانی  هست .با خوردن میوه‌ها و سبزیجات هم می‌توانید به بدن‌تان آب برسانید چون این مواد غذایی سرشار از آب هستند. علاوه بر این، میوه‌ها و سبزیجات سرشار از فیبر بوده که باعث می‌شود شما احساس سیری کنید و کمتر سراغ تنقلات و مواد غذایی خشک مانند انواع فست‌فودها بروید. هویج از جمله سبزیجات کم‌کالری و آبرسان است که می‌توانید در طول روز آن را در میان‌وعده‌های غذایی‌تان مصرف کنید. هر گاه احساس کردید نیاز به مصرف میان‌وعده، تنقلات یا خوراکی دارید، هویج بخورید. این روند را تا یک هفته ادامه دهید تا بتوانید از این روش برای آبرسانی بهتر به سلول‌های پوستی صورت‌تان بهره بگیرید.

انجام حرکات ورزشی

برای نتیجه گیری سریع چاقی صورت و گونه از انجام حرکات ورزشی روی صورت غافل نشوید، برای شروع روی صندلی بنشینید و لب‌ هایتان را تا جایی که می‌ت وانید به حالت غنچه دربیاورید (جمع کردن) و ۵ ثانیه صبر کنید. سپس با لبهای بسته لبخند زده تا خط لبخندتان عمیق شود، ۵ ثانیه صبر کنید، این حرکات را ۱۵ بار در دو نوبت هر روز تکرار کنید.

با انجام این تکنیک خواهید دید که عضلات صورتتان خسته می‌ شود، این ورزش جریان گردش خون را در صورت سرعت بخشیده و باعث چاقی صورت و گونه‌ ها می‌ شود

فیلر درمانی به شکل موضعی

حجم کم گونه باعث می‌شود تا صورت صاف به نظر بیاید و از انحناهای طبیعی گونه‌های پر که  به صورت جوانی و شادابی می‌بخشند، محروم گردد. به علاوه بخش میانی گونه از پلک پایین حمایت می‌کند و در بسیاری از موارد برجسته و حجیم کردن گونه دراز بین رفتن پف زیر چشم نیز مؤثر است. که یکی از روش‌های حل این مشکل گونه‌گذاری بدون جراحی است.
برجستگی استخوان‌های گونه به طور قابل توجهی به زیبایی طبیعی صورت ما می‌‌افزاید. بسیاری از افراد برجستگی استخوان‌‌های گونه را می‌پسندند، زیرا آن را نشانه‌ای از زیبایی می‌دانند. افزایش سن و کاهش وزن می‌تواند باعث از دست دادن ظاهر زیبا و جوان گونه‌های شما شده و ظاهر شما را لاغر و خسته نشان دهد. ما به دوستانی که با لاغری صورت مواجه هستند و دوست دارند گونه های پر داشته باشند بهتر  هست از مورد زیر  استفاده کنند .

کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث چاق شدن صورت، حجم دهی صورت،گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود.
لوسیون ولومازینگ فبریژن

برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه:

– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، دارچین، شنبلیله، رازیانه، جوجوبا، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و غنی از ویتامین E
– مناسب انواع پوست حتی پوست چرب و حساس
– ساخت فرانسه
– حجم ۵۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت بررروی پوست ناحیه مورد نظر مالیده و از پایین به بالا ماساژ دهید تا جذب شود.

برای مشاهده لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه اینجا کلیک نمایید

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی  اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست
– ساخت فرانسه

برای دیدن کرم چاق کننده صورت و خرید اینجا را کلیک کنید .

چاق کننده صورت,چاق کننده صورت گیاهی,چاق کننده صورت قوی,چاق کننده صورت فوری,چاق کننده صورت با جوانه گندم,گونه گذاری صورت گرد,گونه گذاری صورت کشیده,گونه گذاري صورت,ورزش گونه گذاری صورت,گونه گذاری برای صورت کشیده,چاق کننده صورت گیاهی,چاق کننده صورت فوری,چاق کننده صورت طبیعی,چاق کننده صورت با شیر خشک,چاق کننده صورت با جوانه گندم,چاق کننده صورت طب سنتی,کرم چاق کننده لیپوفیلر

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید