09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چاق کردن صورت بعد از عمل اسلیو معده
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چاق کردن صورت بعد از عمل اسلیو معده

در این قسمت از سایت زیبایی بزک، به بررسی تغییراتی که در چهره پس از عمل اسلیو معده رخ می‌دهد می‌پردازیم. این تغییرات شامل کاهش چربی صورت، تغییر در شکل صورت و تغییر در پوست صورت می‌باشند. با مطالعه این مقاله می‌توانید اطلاعات کاملی درباره تغییراتی که در چهره پس از عمل اسلیو معده رخ می‌دهد به دست آورید.
لاغری و شل شدگی پوست بعد از جراحی لاغری یکی از شایع ترین عوارضی هست که فرد می تواند با آن روبرو شود. ولی نگران نباشید جلوگیری از لاغری صورت بعد از عمل اسلیو معده امکان پذیر است و پزشک می تواند با یکسری اقدامات لازم روحیه مناسب را به فرد دهد با ما همراه باشید.
از دلایل چاقی صورت می توان به عوامل ژنتیک، تغذیه ، فرم عضلات صورت و سایر عوامل سلامتی و محیطی اشاره کرد. صورت برجسته و پر باعث می شود که سن انسان کمتر به نظر برسد و ظاهری جوان و شاداب پیدا کنید.

عوامل چاق کننده صورت

– استفاده از ماسک سیب برای چاق شدن صورت

سیب به علت دارا بودن مقدار زیادی الاستین، کلاژن و آنتی اکسیدان که از جمله مواد در دسترس برای چاق شدن صورت و زیبایی پوست است می تواند به شاداب شدن پوست شما کمک نماید. یک عدد سیب متوسط را پوره کنید و آن را برای حدود ۱۵ دقیقه روی صورت خود قرار دهید سپس با آب سرد بشویید.
استفاده از این ماسک باعث جلوگیری از ایجاد چین و چروک شده و کلاژن سازی پوست فعال تر شود و از آسیب بافتی پوست جلوگیری نماید.

– استفاده از مرطوب کننده ها برای چاق شدن صورت

پوست صورت خود را دائما مرطوب نگه دارید تا گونه هایتان آبرسانی مورد نیاز را دریافت کند. هر روز از یک کرم مرطوب کننده رو گونه هایتان به حالت دورانی استفاده کنید. بعد از دوش گرفتن و هر بار که صورت خود را می شویید مقداری مرطوب کننده برای احیا و بازسازی بافت های سلولی که دچار خشکی پوست شده استفاده نمایید.

– استفاده از جوانه گندم

در جوانه گندم به وفور ویتامین E و B وجود دارد. مصرف جوانه گندم باعث می شود که از پیری پوست جلوگیری کرده و پر شدن صورت و ظاهر جوان و شاداب کمک نماید.

– ماساژ شیر و عسل روی پوست

برای داشتن پوست جوان و شاداب از ترکیب ماسک شیر و عسل میتوانید روی صورت خود استفاده نمایید. برای تهیه این ماسک ابتدا یک قاشق چایخوری، شیر را با مقداری عسل ترکیب نمایید. خمیر به دست آمده را روی صورت و گون های خود بمالید و اجازه دهید ۱۵ دقیقه روی پوست بماند و سپس پوست صورت خود را با آب ولرم بشویید و این کار را به مدت یک هفته هر روز انجام دهید.
در شیر مواد مغذی و پروتئین های فراوانی وجود دارد که باعث می شود سلول های پوست تقویت و به کلاژن سازی کمک کند در نتیجه بعد از مصرف این ماسک صورت سالم تر و پر تر به نظر می رسد.

– یوگای صورت

به کمک یوگای صورت گردش خون را در صورت و گونه ها افزایش دهید. برای ایجاد این کار، ابتدا دهان خود را باز و لب های بالا و پایین را به سمت داخل حلقه کنید تا دندان های جلوی شما پوشیده شود. لب ها را روی دندان ها کشیده و گوشه های دهان را به سمت بیرون بکشید و سپس فک خود را به آرامی جلو ببریدف حدود ۲۰ ثانیه به این شکل نگه دارید.
در اطراف ناحیه دهان و ماهیچه های گونه احساس سفتی خواهید کرد، پس از تمام شدن کار به حالت استراحت معمولی رها کنید. این تمرین را روزانه ۷ بار تکرار کنید.
در موقع انجام این نوع تمرین صاف بنشینید و قفسه سینه خود را باز و شانه هایتان را به سمت پایین بیاوردید تا تنش در بدن از بین برود.

– تغذیه مناسب

یکی از روش های مناسب که به رشد و تقویت عضلات صورت کمک می کند، تغذیه مناسب و متنوع می باشد. در غذاهایی مانند تخم مرغ، لبنیات،ماهی، انواع سبزیجات و ویتامین های مواد معدنی به چاث شدن صورت کمک شایانی می کند.

تخم مرغ:

در تخم مرغ پروتئین بسیار بالا و مواد مغذ وجود دارد. که به رشد عضلات صورت و شادابی پوست کمک می نماید.

ماهی:

در ماهی اسیدهای چرب امگا ۳ زیادی وجود داردف که باعث تقویت عضلات صورت و گونه ها می گردد.

میوه ها و سبزیجات تازه:

میوه و سبزیجات تازه دارای مواد معدنی و ویتامین ها هستندف که به تقویت گونه های صورت و رشد جوان سازی کمک می کند.

استفاده از کرم درمانی

کرم های حاوی فیلر و اسیدهیالورونیک باعث چاقی صورت می شود. این دو ترکیب در کنار هم باعث جوانسازی فوق العاده پوست شده و چین و چروک، افتادگی و خطوط اخم و خنده را درمان می کند.

ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای تقویت بافت و پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود.

معرفی قوی ترین کرم چاق کننده صورت

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

کرم لیپوفیلر لاکویینتا سوئیس

– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– پر کردن چروک های عمقی پوست
– محرک افزایش تنفس سلولی و بهبود دهنده فعالیت های حیاتی پوست
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداندن فرم اولیه چهره
– بازسازی کننده و تسریع ساخت سلول های لایه اپیدرم پوست
– اکسیژن رسان عمیق و تغذیه کننده پوست
– کلاژن سازی پوست
– لیفتینگ و فرم دهندگی فوری صورت
– ۵۰ میل
– ساخت کشور سوئیس
» برای خرید کرم لیپوفیلر لاکویینتا اینجا کلیک نمایید

کرم چاق کننده صورت اینتنس

- چاق کننده و گونه گذار صورت
- درمان انواع چین و چروک پوست
- درمان خط اخم و خط خنده
- درمان شلی و افتادگی پوست
- حاوی Q10، پروتئین شیر، پروتئین جوانه گندم آویکولار، پروتئین جوجوبا، کلاژن مالتوز، گلیکوپروتئین عسل و ویتامین A، B5, B6, E
- ترمیم کننده و آبرسان قوی پوست
- پیشگیری از پیری زودرس پوست
- جوان و شاداب کننده قوی پوست
- رفع خستگی پوست
- روشن کننده پوست
- کلاژن و الاستین سازی پوست
- 50 میل
- فرمولاسیون سویس

برای خرید کرم چاق کننده صورت اینتنس سوئیس اینجا کلیک نمایید
چاقی صورت,جوانه گندم برای چاقی صورت,شیر خشک برای چاقی صورت,برای چاقی صورت چه بخوریم,دو میوه برای چاقی صورت,ماندگارترین روش چاقی صورت,چاقی صورت در یک هفته,گونه گذاری صورت,گونه گذاری با ماساژ صورت,هزینه گونه گذاری صورت,عمل گونه گذاری صورت,دستگاه گونه گذاری صورت,ورزش گونه گذاری صورت,روشهای گونه گذاری صورت,عکس گونه گذاری صورت,گونه گذاری صورت کشیده, چاق کردن صورت بعد عمل اسلیو معده

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید