09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چاق کننده صورت
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چاق کننده صورت


لاغری صورت

اگر تا به حال به آینه نگاه کرده اید و فکر کرده اید که چیزی درباره چهره شما پیرتر یا خسته تر به نظر می رسد اما به نظر نمی رسد انگشت خود را دقیقاً روی آنچه که هست نشان دهید ، می توانید کاهش حجم صورت را تجربه کنید. با افزایش سن ، پدهای کلاژن و چربی که روزی به پوست شما ظاهری جوان بخشیده اند ، از دست می دهید (به چهره کودک ، گرد ، پر و صاف فکر کنید).

کاهش حجم صورت چگونه است؟

کاهش حجم صورت ممکن است به صورت شقیقه های توخالی ، حفره های چشمی فرو رفته ، گونه های صاف یا افتادگی پوست در اطراف خط فک دیده شود که به آن جک نیز گفته می شود.

چه عواملی باعث کاهش حجم صورت می شود؟

روند پیری طبیعی و ژنتیک شما مهمترین دلایل کاهش حجم صورت است. با این حال ، برخی از داروها ، کاهش وزن ، استرس و سایر عوامل سبک زندگی ممکن است در تشدید کاهش حجم صورت کمک کنند.

کاهش حجم صورت از چه زمانی شروع می شود؟

در حالی که هر فرد به طور متفاوتی پیر می شود ، بسیاری از بیماران از ۲۰ سالگی علائم کاهش حجم صورت را مشاهده می کنند. در جوانی شما ، چربی صورت به طور مساوی توزیع می شود ، با جیب هایی که پیشانی ، شقیقه ها ، گونه ها و نواحی اطراف چشم و دهان جمع می شوند. با افزایش سن ، حمایت های طبیعی پوست شروع به تجزیه می کنند و ممکن است پد های چربی به سمت پایین تغییر مکان دهند. این روند با افزایش سن تسریع می شود و می تواند تحت تأثیر تعدادی از عوامل محیطی یا رفتاری قرار گیرد.

چند گزینه غیر جراحی برای درمان کاهش حجم صورت چیست؟

“چندین گزینه برای کمک به کاهش حجم صورت وجود دارد. پرکننده های HA از اسید هیالورونیک مصنوعی ، ماده ای طبیعی جمع کننده در پوست ، تشکیل شده است که در طی چند هفته کوتاه به شما نتیجه می دهد. Sculptra یکی از عناصر سازنده کلاژن است که زیر پوست قرار می دهیم و بنابراین برای اصلاح طولانی مدت بسیار مناسب است. بیشتر بیماران بالای ۳۰ سال به عنوان پیشگیری و درمان کاهش حجم با گذشت زمان کاندیدای HA یا Sculptra هستند. ”

در مورد کاهش حجم صورت ، چگونه با مناطق مختلف صورت (مانند شقیقه ها و میانی صورت) متفاوت رفتار می شود؟

“معابد توخالی هنگام درمان با مواد پرکننده تزریقی بسیار خوب پاسخ می دهند. با Sculptra و همچنین Radiesse Plus و حتی Voluma می توان به پیشرفت چشمگیری دست یافت. این انتخاب به سن بیمار و همچنین میزان اصلاح مورد نیاز بستگی دارد. “دکتر کلی دانکن از پیشرفته پوست هوستون می گوید.

در رابطه با کاهش حجم میانی صورت ، دکتر شری اینگراهام توصیه می کند که پر کننده هایی با G پرایمر ، مانند Juvéderm Voluma XC (Allergan) و Restylane Lyft (Galderma) ، گزینه های برتر برای جایگزینی حجم میان سطح هستند ، اما Sculptra Aesthetic (گالدرما) همچنین گزینه خوبی برای کسانی است که خواهان بهبود ظریف و تدریجی هستند.

برای شما یک نمونه از کرم گونه گذار لیپوفیلر ژیورل را معرفی میکینم .کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه با دارای بودن مواد لیپو فیلر، هیالورونیک اسید و هیدروکسی پرولین باعث چاق شدن صورت، حجم دهی صورت،گونه گذاری، لیفتینگ فوری و درمان انواع چین چروک های پوست صورت می شود. کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه، بخاطر مواد تقویت شده Bio-calcium و هیالورونیک اسید اولترا فرگمنت (برای نفوذ عمقی در پوست) باعث افزایش قابل توجه شفافیت و رطوبت و جوانی در پوست می شود.
ترکیب این فیلر از نوعی ماده معدنی که مشابه ترکیب طبیعی موجود در استخوان انسان است که از قوی ترین فیلر‌های موجود بوده و برای پر کردن شیار‌های عمیق تر استفاده می‌گردد. از این فیلر برای گونه گذاری و پر کردن حاشیه‌های صورت هم استفاده می‌شود.

لوسیون ولومازینگ فبریژن

برخی از خواص لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه:

– حجم دهی و گونه گذاری صورت
– حجم دهی و بزرگ کننده سینه و باسن
– لیفت کننده صورت، سینه و باسن
– درمان شلی و افتادگی پوست
– درمان چین و چروک و سفت کننده پوست
– درمان خطوط اخم و لبخند
– کاملا دارای ترکیبات گیاهی و دریایی
– حاوی عصاره هایی اعم از آلوورا، دارچین، شنبلیله، رازیانه، جوجوبا، فیلر هیدروکسی لاپاتیت کلسیم (CaHA)، اسید هیالورونیک و غنی از ویتامین E
– مناسب انواع پوست حتی پوست چرب و حساس
– ساخت فرانسه
– حجم ۵۰ میل

نحوه استفاده: روزانه دو نوبت بررروی پوست ناحیه مورد نظر مالیده و از پایین به بالا ماساژ دهید تا جذب شود.

برای مشاهده لوسیون ولومایزینگ فبریژن فرانسه اینجا کلیک نمایید

لیپوفیلر ژیورل

برخی از خواص کرم لیپوفیلر ژیورل فرانسه:
– حاوی اسید هیالورونیک و ADIpofil فیلر با جذب سریع
– گونه گذاری و حجم دهی صورت
– درمان گودی زیرچشم
– حجم دهنده لب
– رفع لیپوآتروفی (تحلیل چربی های زیر پوست) و بازگرداننده فرم اولیه چهره– اثر سفت کننده و لیفتینگ فوری با داشتن هیدروکسی پرولین
– فرمولاسیون فاقد پارابن، ساختار کرمی ابریشمی با رایحه دلپذیر
– عملکردی شبیه فیلر تزریقی برای گونه گذاری، حجم دهی صورت و پر کردن چین و چروک (قابل استفاده روی خطوط عمیق چهره مانند خط اخم، خنده، پنجه کلاغی و…)
– آنتی اکسیدان و محافظت کننده از پوست در برابر پیری ناشی از آفتاب
– جوان ساز قوی پوست

برای دیدن متن کامل و خرید کرم چاق کننده صورت اینجا را کلیک کنید

چاق کننده صورت گیاهی,چاق کننده صورت با شیر خشک,چاق كننده صورت,چاق کننده صورت فوری,چاق كننده صورت گياهي

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید