09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چرا از کرم های دور چشم استفاده کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چرا از کرم های دور چشم استفاده کنیم؟

چرا باید از کرم های دور چشم استفاده کرد؟
کرم های دور چشم باعث کاهش نشانه های پیری مانند خطوط ریز، چین و چروک و گودی های سیاه می شود. دور چشم پوستی حساس و ظریف دارند و باید از کرم های دورچشم جهت رطوبت رسانی استفاده کرد.

پوست اطراف چشم شکننده تر و بیشتر مستعد ابتلا به خشکی است. این خشکی باعث ظاهر شدن چین و چروک و مایعات جمع شده در زیر چشم موجب پفی و گودی سیاه می شوند که کرم های دورچشم می تواند این مشکل ها را حل کند.

خطوط و چین و چروک می تواند بدلیل آسیب های نور خورشید و یا ساخت کلاژن کمتر بوجود بیایید. کلاژن کمک می کند تا پوست قابلیت ارتجاعی خود را حفظ کند. کمبود کلاژن باعث گودی چشم نیز می شود. ویتامین C، پپتیدها، رتینول، سرامید و اسید هیالورونیک تولید کلاژن را افزایش می دهند.

تجمع مایعات و خون زیر چشم باعث پفی دورچشم می شود. برخی مطالعات نشان می دهد که کافئین می تواند پف دورچشم را کاهش دهد. مطالعات دیگر نشان می دهد که آب سرد باعث کاهش پف دور چشم می شود. کرم های دورچشم با کاهش مایعات دورچشم باعث کاهش و ازبین رفتن پف دور چشم می شود.

در زیر چند نوع از پرفروش ترین کرم های دورچشم معرفی می شود.

استروژن موجود در خاویار سبب ترمیم زخم های پوستی، درمان چروک های دور چشم، نرمی و لطافت پوست و افزایش میزان رگ های سطح پوستی می شود؛ اسیدهای چرب امگا ۳ از خشک و پوسته پوسته شدن، اگزما، جوش و دیگر بیماری های پوستی جلوگیری می کند؛ اسید آمینه های  آرژنین در ساخت کلاژن، هیستامین به عنوان گشاد کنندۀ عروق ،  ایزولوسین در درمان روشنایی و رفع تیرگی دور چشم و میتیونین به عنوان یک آنتی اکسیدان مهم نقش های به سزایی در ایجاد پوستی زیبا و درخشان بازی می کنند.


برای دیدن محصولات دور چشم و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید