09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چربی سوزی شکم با زنجبیل
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چربی سوزی شکم با زنجبیل

سلولیت یک وضعیت پوستی است که از بافتهای چربی زیر پوست تشکیل شده است که روی سطح پوست فشار می یابد. در نتیجه ، شما ممکن است از نقاط کم رنگ پوست که سلولیت به آن مشهور است ، باقی بمانید.
با این حال ، بافتهای چربی که باعث سلولیت می شوند ، غالباً با تصورات غلط همراه می شوند. سلولیت به خودی خود می تواند برای هرکسی از هر سن ، وزن و جنس اتفاق بیفتد.
در حالی که سلولیت بیشتر در اطراف ران ، معده و باسن شایع است ، می تواند در هر جایی اتفاق بیفتد. این شامل بازوهای شماست.

چه عواملی باعث سلولیت در بازوهای شما می شود؟

سلولیت می تواند در هر ناحیه از بدن ایجاد شود. اما بیشتر در مناطقی که در حال حاضر سطح بالاتری از بافتهای چربی طبیعی مانند قسمت پشتی رانها وجود دارد ، بیشتر اتفاق می افتد . در مورد بازوها ، بافتهای چربی که در اطراف بازوها وجود دارد ، در نهایت می توانند سلولیت ایجاد کنند.
هیچ یک علت سلولیت تنها در بازوها وجود ندارد ، اما هرچه بافتهای چرب عمیق تر در آن منطقه وجود داشته باشد ، احتمال ابتلا به این سایه های پوستی بیشتر در معرض خطر است.

نکاتی برای خلاص شدن از سلولیت در بازوها

حرکت کنید
ورزش یکی از راه های مهم خلاص شدن از شر سلولیت است. هرچه سلول های چربی را کوچک می کنید و ماهیچه های بیشتری می سازید ، سایه های سلولیت در اندازه کوچک می شود.

تمرینات بازو مانند پرس و فرهای دو سر می تواند به ساخت عضلات کمک کند. اما تمرینات نقطه ای از چربی بازو خلاص نمی شوند.

به جای انجام تمرینات نقطه ای ، ورزش هوازی تمایل دارد که برای خلاص شدن از سلولیت در همه نواحی بدن موثرترین باشد.

نه تنها چربی می سوزانید و قدرت می گیرید بلکه ورزش منظم همچنین به ایجاد خاصیت ارتجاعی پوست و همچنین انعطاف پذیری کلی شما کمک می کند.

سعی کنید روال خود را با تمرینات زیر ترکیب کنید:

قایقرانی
پیاده روی
دویدن
رقصیدن
شنا کردن
دوچرخه سواری

اگر تازه وارد ورزش هستید ، آهسته شروع کنید و سرعت و زمان خود را به تدریج تنظیم کنید. پزشک شما همچنین می تواند نکاتی را برای کمک به شما در شروع کار با روش ایمن ارائه دهد.

اگر لازم بود وزن خود را کاهش دهید

از آنجا که چربی بدن یکی از عوامل موثر در سلولیت بازو است ، کاهش وزن ممکن است به شما اضافه وزن اضافه کند. هنگامی که وزن اضافی بدن را از دست دادید ، کاهش نور سلولیت شما نیز کاهش می یابد.

به یاد داشته باشید که سلولیت برای هر کس از توده بدن می تواند اتفاق بیفتد. بنابراین ، اگر نیازی به کاهش وزن ندارید ، نباید سعی کنید این کار را انجام دهید فقط برای امتحان و خلاص شدن از سلولیت.

تجارت کافئین با آب

در حالی که صبح یک فنجان قهوه به پوست شما صدمه نمی زند ، کافئین بیش از حد می تواند بدن شما را کم آب کند. کمبود پوست باعث می شود نقایص پوستی مانند سلولیت برجسته تر به نظر برسد.

به جای این که روز سوم قهوه خود را در روز بخورید ، در طول روز نوشیدن آب بیشتری را در نظر بگیرید. آب پوست شما را آبرسانی می کند ، که می تواند ظاهر سلولیت را کاهش دهد.

علاوه بر این ، آب همچنین به خلاص شدن از برخی از موارد موجود در بدن کمک می کند که می تواند منجر به تجمع چربی از جمله سموم شود.

استفاده از کرم موضعی برای درمان سلولیت

ژل لاغری پرفکت فیت با فرمولاسیونی پیشرفته و مواد موثر کاملا گیاهی تاثیری شگرف در درمان چاقی و سلولیت دارد و ضمن فراهم آوردن تغذیه کافی برای بافت پیوندی، باعث افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست شده و با افزایش گردش خون در زیر پوست، به تخلیه چربی ها و مایعات محبوس میان بافتی کمک کرده و امکان پیدایش بافتهای جدید چربی را از بین می برد. مواد موثر موجود در این محصول ترکیبی ایده آل از عصاره طبیعی گیاهان بوده که اثربخشی و کارآیی آنها در درمان سلولیت و چاقی موضعی بارها به اثبات رسیده است.

کرم لاغری پرفکت فیت

برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت پرفکت فیت:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی عصاره مولکولی گیاه گلوسین ، عصـاره زنجبیل وحشـی
– حاوی عصاره گیاه گلوباریا و عصاره خالص کافئین
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی

برای دیدن متن کامل و خرید کرم لاغری اینجا را کلیک کنید .

لاغری شکم و پهلو,لاغری شکم با کدو و ماست,لاغری شکم در یک هفته,لاغری شکم در یک ماه,سلولیت شکم چیست,سلوليت شكم,رفع سلولیت شکم,درمان سلولیت شکم,درمان سلولیت شکم و پهلو

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید