09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چروک دور چشم هنگام خندیدن
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چروک دور چشم هنگام خندیدن


چروک پا کلاغی چیست ؟

پاهای کلاغ چروک های کوچکی است که در گوشه چشم ظاهر می شود و اغلب به عنوان یکی از اولین علائم پیری قابل رویت در صورت شناخته می شود. پای کلاغ که به آن “خطوط خنده” نیز گفته می شود ، به دلیل شباهت بصری به ردپای پرنده ، اصطلاحاً گفته می شود.

روش های درمانی زیادی وجود دارد که برای از بین بردن یا نرم کردن چین و چروک های چشم که بیانگر پای کلاغ هستند ، برای بازگرداندن چهره جوان تر طراحی شده است.

چرا پای کلاغ را بدست می آوریم؟
صورت ما تمام روز ، چه در حال غذا خوردن ، صحبت کردن ، خندیدن یا فقط پلک زدن ، حرکت می کند و در نتیجه پوست کشیده می شود و در نهایت شروع به از دست دادن قابلیت ارتجاعی خود می کند ، در حالی که عضلات خسته می شوند. با پیرتر شدن ، پوست در بازسازی خود و تولید کلاژن ، پروتئینی ضروری برای پوستی سفت و بدون چروک ، کارایی کمتری دارد. عوامل خارجی مانند قرار گرفتن در معرض اشعه ماورا بنفش ، رژیم غذایی ناسالم و کمبود ورزش همچنین می توانند چین و چروک های طبیعی چشم را که با افزایش سن ایجاد می کنیم ، کمک کنند.

اگرچه خطوط و چین و چروک ها مواردی است که همه ایجاد خواهند کرد ، بعضی از افراد زودتر از دیگران متوجه این خطوط می شوند ، در حالی که در مقایسه با دیگران برای برخی از افراد عمیق تر و برجسته تر است.

پاهای کلاغ چگونه شکل می گیرد؟
تعدادی از عواملی وجود دارد که به ایجاد پاهای کلاغ و چین و چروک در اطراف چشم کمک می کند ، بزرگترین عامل خود روند پیری است ، اما درک دلایل اضافی می تواند به حداقل رساندن رشد آنها کمک کند.

قرار گرفتن در معرض نور آفتاب شایع ترین علت ایجاد پای کلاغ است ، زیرا چشمان چشمی بیش از حد باعث ترشح چین و چروک زیر چشم در مراحل زودتر از چهره هایی که در برابر آفتاب نیستند می شود. برای مقابله با این مسئله ، افراد می توانند با پوشیدن کلاه یا عینک آفتابی و با استفاده از کرم ضد آفتاب محافظ ، چشم خود را در برابر تابش مستقیم نور خورشید در هر زمان که بیرون هستند محافظت کنند. این اقدامات نیاز آنها به چشمی را کاهش می دهد و در معرض اشعه UV قرار می گیرد.

سیگار کشیدن یکی دیگر از دلایل شایع آن است ، زیرا افراد سیگاری نیز تمایل دارند چشم هایشان را به هم بزنند تا از آنها در برابر بخارات دود محافظت کنند. این یکی از دلایلی است که چهره سیگاری ها می تواند خطوط بیشتری نسبت به صورت غیر سیگاری داشته باشد. همچنین مشخص شده است که استعمال دخانیات روندهای بیوشیمیایی را که باعث پیر شدن پوست می شوند از طرق دیگر تسریع می کند.

چگونه می توان از پای کلاغ جلوگیری کرد
روش های زیادی برای کاهش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک یا به تاخیر انداختن آنها وجود دارد. راحت ترین راه ها این است که در معرض آفتاب و تختخواب قرار نگیرید ، سیگار و الکل را کنار بگذارید ، یا غذای سالم بخورید ، مقدار زیادی آب بنوشید و به طور منظم مرطوب شوید.

مراقبت از صورت با مرطوب کنندگی منظم و استفاده از محصولات مراقبت از پوست ماورا UV بنفش برای جلوگیری از تشکیل زودرس پاهای کلاغ توصیه می شود ، همچنین می تواند به نرم شدن ظاهر چین و چروک ها کمک کند. انتخاب کرم های چروک دار نسخه ای که حاوی مواد موثره هستند می توانند به بازگرداندن قابلیت ارتجاعی پوست و کاهش خطوط ظریف کمک کنند ، در حالی که نوشیدن آب فراوان نیز به شما کمک می کند تا پوست رطوبت خود را حفظ کرده و جلوی نمایش کلاغ را بگیرد.

درمان های موثر برای پاهای کلاغ و چین و چروک زیر چشم

اگر قبلاً به ظاهر پاهای کلاغ و سایر خطوط و چین و چروک های اطراف چشم خود پی بردید ، ناامید نشوید ، ما درمان های بسیار موثری را ارائه داده ایم که می تواند آنها را نرم و یا به کلی از بین ببرد. یکی از بهترین درمان ها استفاده از کرم دور چشم ژیورل هست .کرم دور چشم سریع الاثر ژیورل(Givrelle Eye Cream) ساخت فرانسه جهت درمان چروک دورچشم، پف دورچشم، افتادگی دورچشم، لک و تیرگی دورچشم تجویز می شود. این کرم با داشتن ماده شبه بوتاکس Argireline باعث درمان سریع افتادگی و چروک دورچشم می شود. این کرم حاوی برترین مواد اکتیو دورچشم اعم از Argireline, Eyeseryl, PMLS Q10 می باشد که سریع و بصورت درمانی مشکلات چشمی مانند چروک، پفی و سیاهی دورچشم را از بین می برد.

کرم دور چشم ژیورل

برخی از خواص کلیدی کرم دورچشم قوی ژیورل فرانسه:

– ضدچروک قوی و سریع الاثر
– ضد پف دورچشم
– ضدتیرگی و سیاهی دورچشم با تاثیر سریع
– مناسب برای درمان تیرگی و لک بعد از پلکسر
– درمان لک اطراف چشم
– درمان افتادگی پلک و دورچشم
– حاوی ماده شبه بوتاکس Argireline
– حاوی مواد اکتیو ایسریل(Eyeseryl) ضدپفی دورچشم
– حاوی PMLS Q10 درمان چروک دورچشم
– تاثیر سریع و درمانی
– پرفروش ترین دورچشم در اروپا

برای دیدن متن کامل و خرید کرم دور چشم ژیورل اینجا را کلیک کنید

چروک دور چشم در جوانی,چروک دور چشم و درمان,چروک دور چشم هنگام خندیدن,چروک دور چشم در سن کم,چروک دور چشم با لیزر,چروک دور چشم با لیفت نخ, کرم  دور چشم ژیورل

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید