09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
چطور پوستمان جوان بماند
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چطور پوستمان جوان بماند

 
پیری، خستگی و تیرگی پوست با روش های جوان سازی آن از بین می روند. این روش ها، مشکلات پوستی را حل کرده و پوستی صاف و درخشان ایجاد می کنند. اگر متوجه شدید که پوستتان خشک، تیره و چروک شده است، زمان خوبی است که به فکر جوان سازی آن باشید.پوست سالم، به خودی خود هر ۱۴ تا ۳۰ روز یک بار، تجدید می گردد.

۱- ویتامینC

ویتامین C نقش مهمی در بدن و حفظ سلامت و انعطاف پذیری آن دارد. اگرچه پوست جوان سرشار از ویتامین C است اما با بالا رفتن سن پوست به طور طبیعی و به مرور زمان مواد مغذی خود را از دست می دهد. عوامل دیگر مانند قرار گرفتن در معرض نور ماورای بنفش، آلاینده ها و ترکیب دود سیگاروکمبود ویتامین C باعث پیری پوست می شود.اما با تامین میزان کافی ویتامین C و… می توان با چین و چروک پوست مقابله کرد.

کرم های حاوی ویتامین C

مصرف ویتامین C از طریق مکمل یا مواد غذایی برای سلامت مفید است اما برای بعضی استفاده از کرم موضعی ویتامین C نیز توصیه می شود. پس از تمیز کردن پوست روزی یک بار این کرم را به صورت بمالید.  استفاده همزمان از این کرم با لوازم آرایشی مانعی ندارد. برای به دست آوردن نتیجه بهتر، ویتامین C را با ویتامین E ترکیب کنید. زمان تاثیرگذاری این کرم ها در هر فردی متفاوت است. برخی طی ۲ تا ۴ هفته و برخی بین ۶ تا ۸ هفته نتیجه می گیرند.

۲ – مدت استحمام را کم کنید
مدت زمان استحمام را کوتاه کنید ( یعنی طول ندهید ) و با آب ولرم ( نه داغ ) دوش بگیرید، گرمای حمام باعث می شود رطوبت پوست از بین برود.

۳-لایه برداری منظم پوست

سلول های مرده پوست ظاهر تیره و خشنی به پوست شما می دهند و از نفوذ موثر لوسیون ها و یا کرم ها به پوست جلوگیری می کنند. برای لایه برداری می توانید از کرم اسکراب ها استفاده کنید.

۴- آبرسانی کنید

سلول های پوست برای سالم بودن نیاز به آبرسانی دارند.به اندازه کافی و مخصوصا در حین ورزش و هوای گرم، آب بنوشید. باید روزانه ۲ لیتر (حدود ۸ لیوان) آب بنوشید. در زمستان اگر از بخاری استفاده می کنید، اگر در آب و هوای خشک زندگی می کنید و یا در ارتفاعات زندگی می کنید، از یک دستگاه بخور سرد برای برگرداندن رطوبت به محیط و سالم نگاه داشتن پوست استفاده کنید. برای ابرسانی می توانید از کرم های ابرسان نیز استفاده کنید.
۵- آووکادو بخورید
این میوه غنی از نوع ویژه چربی یعنی اسیدهای چرب با یک پیوند دوگانه است که به آبرسانی پوست کمک می کنند. هم چنین، محتوای چربی این میوه به جذب ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز پوست کمک می کنند. سعی کنید به جای سس های سالاد پر چرب و مایونز، آووکادو بخورید. روغن زیتون و گردو نیز در این زمینه اهمیت دارند. شما می توانید از کرم های حاوی آووکادو مصرف کنید تا مواد مغذی آووکادو مستقیم از طریق پوست تغذیه شود.
۶-  گوجه فرنگی
گوجه فرنگی غنی از لیکوپن و بتا کاروتن است. یک رژیم غذایی غنی از این مواد مغذی می تواند پوست شما را محافظت کند. علاوه بر این، گوجه فرنگی منبع خوبی از ویتامین Cاست، که در بالا اثرات مفید آن بر پوست بیان شد.


برای دیدن محصولات جوان کننده و خرید اینجا را کلیک کنید .

پوست صورت چشم بهترین قویترین جلوگیری پیشگیری کرم ماسک تونر صابون پیری زودرس جوان سازی ماندن چین و چروک خرید اینترنتی پستی خانگی گیاهی جوان کننده پوست صورتجوان کننده پوست دستماسک جوان کننده پوستماسک جوان کننده پوست صورتگیاهان جوان کننده پوستماسك جوان كننده پوست صورتكرم جوان كننده پوستگیاه جوان کننده پوستکرم جوان کننده پوست صورتجلوگيري از پيري زودرسپیشگیری از پیری زودرسراههای جلوگیری از پیری زودرسبرای جلوگیری از پیری زودرسراههای جلوگیری از پیری زودرس پوستچگونه از پیری زودرس جلوگیری کنیمپیشگیری از پیری زودرس پوستراه پیشگیری از پیری زودرسجلوگیری از پیری زودرس پوستجلوگیری از پیری زودرس صورتجلوگيري از پيري زودرسپیشگیری از پیری زودرسراههای جلوگیری از پیری زودرسبرای جلوگیری از پیری زودرسراههای جلوگیری از پیری زودرس پوستچگونه از پیری زودرس جلوگیری کنیمپیشگیری از پیری زودرس پوستراه پیشگیری از پیری زودرسجلوگیری از پیری زودرس پوستجلوگیری از پیری زودرس صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید