09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چند روش عالی برای اینکه زیبا از خواب بیدار بشویم ؟؟؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چند روش عالی برای اینکه زیبا از خواب بیدار بشویم ؟؟؟

خانم ها معمولا وقتی صبح از خواب بیدار می شوند از چهره خودشان راضی نیستند . و عموما این نارضایتی  زمانی بیشتر است که یا به سفر رفته اند یا در مهمانی  هستند ، و با طلوع خورشید قبل از اینکه بقیه از خواب بیدار شوند کیف ارایش خودشان را برمیدارند و به دستشویی یا حمام می روند و یک ارایش ملایم انجام می دهند .

اما خانم ها دیگر نگران نباشید ما در اینجا چند روش را ذکر را می کنیم که با صورت زیبایی از خواب بیدار بشوید .

۱ – قبل از اینکه به رختخواب بروید صورتتان را تمیز بشویید .

سعی کنید قبل از اینکه به رختخواب می روید صورتتان را با اب و صابون بشویید یا از یک شیر پاک کن مناسب برای تمیز کردن ارایش استفاده کنید . چون وقتی با صورت ارایش شده وارد رختخواب می شوید منافذ پوستتان خفه می شود و نمی تواند اکسیژن مناسب را بگیرد

۲ – حتما از یک مرطوب کننده استفاده کنید .

تنها تمیز کردن صورت کافی نیست . سعی کنید بعد از تمییز کردن از یک مرطوب کننده استفاده کنید . زمانی شما نتیجه و کارایی  استفاده از کرم مرطوب کننده را می بینید که  صبح وقتی در اینه نگا می کنید دارای صورتی نرم و لطیف هستید .

۳ -به لب توجه کنید

به لبهایتان یک مرطوب کننده بزنید برای این کار می توانید از مرطوب کننده های طبیعی استفاده کنید .

۴ -قبل از خواب  از مسواک و نخ دندان استفاده کنید

چون شب باکتری ها فعال تر هستند  پس حتما مسواک را فراموش نکنید و وقتی صبح از خواب بیدار می شوید با اعتماد به نفس بیدار شوید .

۵- قبل از خواب موهایتان را برس بزنید

بهتر است  قبل از خواب موهایتان را شانه بزنید ، چون اگر موهایتان را برس نزنید گره موهایتان بیشتر می شود و در نتیجه با شکنندگی مو برخورد می کنید .

۶ – به  موهایتان کمی استراحت بدهید

وقتی میخوابید سعی کنید موهایتان را از پشت نبندید چون  وقتی  موهایتان را می بندید باعث می شود تا گره بخورد و صبح در هم برهم جلوه  دهد .

۷ – رو به شکم نخوابید

تحقیقات نشان داده است  وقتی رو به پایین می خوابید تمامی وزن بدن بر قسمت سر فرود می اید و این کار باعث ایجاد چین و چروک  می شود

۸ – ۸ الی ۱۰ ساعت بخوابید

می دانستید که خواب خوب ، راز یک زیبایی است ؟ یک خواب کامل باعث زیبایی پوست شما می شود وقتی که در خواب باشید تمامی پوست بدن شل می شود و در نتیجه در صبح دارای پوستی زیبا و شاداب خواهید بود .

۹ – از کرم های شب استفاده کنید

استفاده از این کرم ها باعث می شود در طول شب پوست شما دچار خشکی نشود و رطوبت خود را حفظ کند و علاوه بر ان استفاده از کرم شب باعث تقویت پوست و جوان سازی پوست می شود .


برای دیدن محصولات تقویتی پوست و خرید اینجا را کلیک کنید .

پوست, زیبایی پوست, روش های زیبایی پوست, کرم شب ,کرم روز ,بهترین کرم شب, کرم تقویت کننده پوست ,کرم جوان کننده پوست, کرم ضد پیری, کرم خاویار ,کرم شب خاویار ,کرم روز خاویار

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید