09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه از ترک دوران بارداری جلوگیری کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه از ترک دوران بارداری جلوگیری کنیم؟

 

وقتی با خبر می شوید نوزادی در راه هست خیلی خوشحال می شوید اما از طرف دیگر زمانی که به مشکلات زیبایی خود در این دوران فکر می کنید ناراحت کننده هست از جمله ایجاد ترک در نواحی مختلف بدن . آیا می دانستید با پیشرفت تکنولوژی های زیبایی کرم هایی وجود دارد که در حین بارداری و بعد بارداری می تواند از بروز ترک ها خودداری کند .

چه عواملی باعث کشیدگی پوست شکم و در نتیجه ایجاد ترک می شود ؟

همانطور که می دانیم بارداری باعث کشیدگی پوست شکم می شود. ولی علل ایجاد آثار کشیدگی فراتر از این هاست. عوامل ژنتیکی نیز می توانند در این قضیه نقش داشته باشند. چنانچه مادرتان هم چنین آثاری در دوران بارداری خود داشته است، شما هم احتمالاً دچار این مشکل خواهید شد . آثار کشیدگی در افراد مختلف متفاوت است. ایجاد این ترک های پوست در دوران بارداری به رنگ پوستتان بستگی دارد. این آثار ممکن است در ابتدا به رنگ صورتی ، قهوه ای مایل به قرمز ، قهوه ای و یا قهوه ای تیره باشند و با گذشت زمان کم رنگ تر شده و به رنگ های براق تر تبدیل شوند .

چگونه می توانیم از ترک پوستی نجات پیدا کنیم ؟

وقتی آثار کشیدگی در پوست ظاهر می شوند، بهترین کار این است که هر چه زودتر برای درمان آنها اقدام کنید. وقتی علائم کشیدگی ، مراحل اولیه را پشت سر می گذارند و وارد مراحل بعدی می شوند یعنی زمانی که از رنگ قرمز یا بنفش به رنگ سفید یا نقره ای با فرو رفتگی های عمیق تر تبدیل می شوند، نسبت به درمان مقاوم ترند. حتما پوست خود را مرطوب نگه دارید، چون آبرسانی در این دوران یکی از موارد حیاتی می باشد که روزانه باید دو الی سه مرتبه این کار را انجام بدهید.

برای جلوگیری از ایجاد ترک های دوران بارداری یکی از بهترین کرم هایی که می توانیم برایتان معرفی کنیم از خانواده گلنیک هست. این کرم ها سبب تغذیه پوست می شود . خانواده کرم گلینک برای پیشگیری و کاهش ترک های ناشی از حاملگی و رژیم های غذایی می باشد. عصاره تغذیه کننده بافتی با منشا دریایی و روغن گلرنگ موجود در آن پوست را تغذیه و نرم کرده، مقاومت آن را در برابر کشش پوستی افزایش می دهد. کمپلکس های بازرسازی کننده، ترک های موجود را از بین برده و فیبرهای بافتی را تقویت می کنند. در ادامه شما را با این محصولات آشنا می کنیم.

برای مشاهده محصولات ترک شکم اینجا کلیک نمایید

جلوگیری از ترک شکم در بارداری,جلوگیری از ترک شکم در دوران بارداری,جلوگیری از ترک شکم در حاملگی,جلوگیری از ترک شکم بارداری,جلوگیری از ترک شکم در دوران حاملگی,جلوگیری از ترک شکم در زمان بارداری,جلوگيري از ترك شكم در دوران بارداري,پیشگیری از ترک شکم در دوران بارداری,پیشگیری از ترک شکم در حاملگی,پیشگیری از ترک شکم در بارداری,پیشگیری از ترک شکم در دوران بارداری,پیشگیری از ترک شکم در حاملگی,,جلوگیری از ترک شکم در دوران بارداری,جلوگیری از ترک شکم,جلوگیری از ترک شکم در حاملگی,جلوگیری از ترک شکم بارداری,جلوگیری از ترک شکم در دوران حاملگی,جلوگیری از ترک شکم در زمان بارداری,راههای پیشگیری از ترک شکم در بارداری,درمان ترک شکم در بارداری,درمان ترک شکم بعد از زایمان,درمان ترک شکم در حاملگی,درمان ترک شکم و پهلو,درمان ترک شکم با طب سنتی,درمان ترک شکم حاملگی,درمان ترک شکم بعد از زایمان با لیزر,درمان ترک شکم دوران بارداری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید