09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه از ریزش موها جلوگیری کنیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه از ریزش موها جلوگیری کنیم

چگونه از ریزش موها جلوگیری کنیم

ریزش مو به مقدار طبیعی در هر کسی ممکن است اتفاق افتد اما گاهی ریزش دائم و بیش از اندازه مو میتواند از علائم بیماری های گوناگون باشد. بنابر این بهتر است به این امر دقت کرده و از آن به راحتی نگذرید. در این مطلب شما را با برخی مسائل ضروری در ارتباط با از ریزش مو آشنا میکنیم.

عمده ترین دلایل ریزش مو چیست؟

ریزش مو ممکن است دلایل متفاوتی داشته باشد.آسیب های ناشی از حرارت سشوارها، اتوی مو ، ویو و همچنین رنگ کردن موها می تواند از دلایل عمده ریزش باشند. فشارهای عصبی یا استرس و همچنین رژیم غذایی نیز جزو علت های اصلی ریزش مو به شمار می آیند. کمبود ویتامین و پروتئین باعث می شود مو فولیکول های خود را از دست داده و ضعیف شود. دلایل متابولیکی هم می تواند از دلایل ریزش مو باشد. تیروئید نامتعادل یکی از اصلی ترین علل ریزش مو است.

ریزش مو تا چه اندازه ای طبیعی است؟

به طور طبیعی هر انسانی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تار مو روی سرش دارد. که روزانه ریزش بین ۳۰ تا ۵۰ عدد تار مو مشکلی ایجاد نمی کند. اما اگر بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ تار مو در روز از دست دهید، باید به پزشک خود مراجعه نمایید.

آیا نوع مو میتواند در ریزش آن تاثیر گذار باشد؟

موهای فر بیش از موهای صاف تمایل به ریزش دارند. به خاطر اینکه اغلب زنان موهای فر خود را با اتو و سشوار صاف می کنند. که این امر به فولیکول مو آسیب میرساند . حرارت دادن موها باعث می شود که رطوبت موجود در آن گرفته شده و مو خشک و ترد و شکننده شود. موهای بلند به نظر می رسد که بیشتر از موهای کوتاه بریزد برای اینکه جرم موی بلند بیشتر است وریشه مو ضعیف تر می شود.

از کجا بفهمیم موهای سالمی داریم؟

بافت موی شما کلید شناسایی سلامت فولیکل مو است. با استفاده از دو یا چند آینه می توانید موهای پشت و مرکز سر را امتحان کنید. به طور طبیعی یک برآمدگی روی سر افراد وجود دارد که به آن ورم اکسیپیتال می گویند. این محل جایی است که باید تغییرات زمینه مو را بررسی نمایید. در این ناحیه مو نباید هیچ تغییری از خود نشان دهد. چنانچه کیفیت موی بقیه نقاط سر – از نظر درخشندگی یا ضخامت – با این ناحیه همخوانی نداشت، با یک متخصص مشورت نمایید. موها بین ۴ تا ۶ ماه ماندگاری دارند بنابراین اگر چیز ناخوشایندی رخ دهد، شما تا شش ماه بعد هیچ اثری از آن مشاهده نخواهید کرد. یکی از راههای بررسی مو مشاهده ریشه موی ریخته شده می باشد. اگر اطراف ریشه مو به شکل دایره حبابی شکل باشد نشان دهنده این است که مو رشد خود را کرده و ریزش آن طبیعی است.

علاوه بر عدم استفاده از ابزارهایی چون اتو مو و سشوار ، چه کارهای دیگری برای جلوگیری از ریزش مو میتوان انجام داد؟

همانطور که قبلا گفتیم عملکرد غده تیروئید در ریزش مو تاثیر دارد. پزشکان توصیه میکنند که از مصرف سویا پرهیز کنید. برای اینکه مصرف سویا در بیشتر افراد روی جذب عملکرد تیروئید تاثیرات منفی از خود به جا می گذارد.اما موثر ترین روش حفظ سلامت مو و جلوگیری از ریزش آن این است که به میزان کافی ویتامین B ویتامین آهن و پروتئین مصرف کنید .

ایا مصرف کرم های تقویتی یا سرم تقویت کننده مو برای مو مفید است ؟

بر اساس تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است کرم های مو یا سرم های تقویتی مو با داشتن انواع ویتامین  میتواند باعث تقویت مو  و در نتیجه جلوگیری از ریزش مو بشود،استفاده طولانی مدت از این محصولات مفید میباشد چون باعث ضخیم و بلند شدن موهای نازک و شکننده میشود.

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید

لوسیون ضد ریزش مو کاتوس
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش قوی مو کاتوس:
– ضدریزش و تقویت کننده قوی مو
– مناسب درمان انواع ریزش مو مدل زنانه و مردانه
– افزایش رشد مو
– رشد مجدد مو
– تقویت پیاز و ریشه مو
– متوقف کردن آنزیم ۵-آلفا
– حاوی جینسینگ، آرژنین، عصاره ریشه بابا آدم، پروتئین هیدرولیز شده سویا، بیوتین، عصاره میکروجلبک، عصاره کاکتوس و عصاره میوه سائوپالمتو
– ۵۰ میل
– دارای مجوز بهداشتی
» برای خرید لوسیون مو کاتوس اینجا کلیک نمایید

شامپو جنیزلاین
برخی از خواص شامپو چنیزلاین فرانسه:
– تقویت کننده و درمان ریزش مو
– درمان شوره خشک و چرب
– درمان موخوره
– صاف و نرم کننده موهای مجعد و وز
– درمان خشکی پوست سر
– حاوی ویتامین های A و E و F و اسیدهای چرب ضروری
– ۳۱۰ میل
– ساخت فرانسه
» برای خرید شامپو جنیزلاین اینجا کلیک نمایید

برای دیدن همه محصولات درمان ریزش مو اینجا را کلیک کنید.

چگونه از ریزش موها جلوگیری کنیم  , درمان ریزش مو در زنان  , درمان ریزش مو در مردان  , درمان ریزش مو بعد از زایمان   , درمان ریزش مو ارثی  , جلوگیری از ریزش مو, جلوگیری از ریزش موی ارثی ,جلوگیری از ریزش مو در مردان ,جلوگیری از ریزش مو در دوران بارداری ,  شامپو برای موهای چرب , شامپو برای موهای چرب و ضدریزش ,شامپو برای موهای نازک, بهترین شامپو برای موها ی چرب  ,شامپو حجم دهنده مو ,شامپوی حجم دهنده موی سر ,  بهترین شامپو حجم دهنده موی سر ,شامپو تقویت کننده مو  ,  شامپو تقویت کننده موی سر ,شامپو تقویت کننده خوب  , شامپو تقویت کننده و نرم کننده  , شامپو تقویت کننده فولیکا , شامپو تقویت کننده مو فولیکا , شامپوی تقویت کننده موی سر,کرم تقویت کننده موی سر,ماسک تقویت کننده موی سر, داروهای تقویت کننده موی سر,

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید