09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه از سکته قلبی جلوگیری کنیم ؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه از سکته قلبی جلوگیری کنیم ؟

تجسم کنید ، ساعت ۷ بعد از ظهر است و شما به تنهایی در حال رانندگی به سوی منزل هستید ، احساس خستگی می کنید و بی حوصله هستید .

به خاطر پاره ای از مسایل و مشکلات واقعا ناراحت و در استرس هستید . ناگهان دردی درقفسه سینه شما شروع می شود و حتی بازو  و فک پایین شما را هم فرا می گیرید . و فقط چندکیلومتر  با یکی از بیمارستان ها فاصله دارید ومتاسفانه نمی دانید ایا می توانید خود را با ان شرایط به بیمارستان سالم برسانید .

چه باید کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟

شاید شما هم جز متخصصین قلب و عروق  باشید و به خوبی بدانید با چه روش هایی خود را سالم به بیمارستان برسانید اما ممکن است ان روش ها را روی خود انجام نداده باشید .

چگونه خود را نجات دهید ؟؟؟

چگونه می توانید زمانی که تنها هستید خود را از حملات قلبی نجات دهید ؟؟

ما ، در اینجا به روش هایی اشاره می کنیم که جان شما را نجات می دهد . بیشتر افراد زمانی دچار حمله قبلی می شوند که تنها هستند  و هیچ کمکی ندارند . زمانی که حمله قلبی شروع می شود فرد احساس از حال رفتگی می کند و تا از دست دادن هوشیاری تنها ۱۰ ثانیه فاصله دارد .

جواب :

قبل از هر چیزی نترسید ، شروع به سرفه کردن کنید به صورت پی در پی و محکم و قبل از هر سرفه یک نفس عمیق بکشید .

سرفه باید عمیق و طولانی انجام شود مانند زمانی که شما دچار سرماخوردگی شده و خلط را از ته سینه خود خارج می کنید . بنابراین نفس عمیق و سرفه باید پی در پی تکرار شود ، هر دو ثانیه یک بار بدون توقف ، این کار را انجام دهید تا زمانی که کمک برسد و یا قلب شما مجددا به طور طبیعی شروه به تپش کند.

نفس عمیق و سرفه  چه  کمکی به شما کرد ؟ نفس عمیق باعث ورود اکسیژن به داخل ریه ها می شود و سرفه باعث می شود به قلب شما فشار وارد شده و سبب چرخش خون شود .
که این فشار باعث برگشتن ریتم طبیعی قلب می گردد . و بدین وسیله کسی که دچار حمله قلبی شده می تواند خود را به نزدیک ترین بیمارستان برساند .

لطفا به هر تعداد از افرادی که می توانید اطلاع دهید . چون این خبر باعث نجات جان ان ها می شود . و این را بدانید اگرچه  سن شما زیر ۲۵ و یا ۳۰باشد  ، می توانید دچار حملات قلبی شود چون امروزه به علت تغییر در روش زندگی ، استفاده از غذاهای نا سالم ، فشار های عصبی . و….. می توانیم شاهد حملات قلبی در سنین پایین نیز باشیم .

مهربان باشیم و این خبر را با دوستان خود تقسیم کنیم 

 سکته,حمله قلبی ,حمله قلبی چیست ,علائم حمله قلبی,سکته قلبی,,سکته قلبی در جوانان ,سکته قلبی در خواب ,سکته قلبی mi ,سکته قلبی ppt ,چگونه از سکته قلبی جلوگیری کنیم ؟

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید