09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه با اریش کم زیبا به نظر بیاییم ؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه با اریش کم زیبا به نظر بیاییم ؟


ارایش می تواند یک زن را زیبا تر یا زشت تر نشان دهد ، زمانی ارایش یک زن را زشت نشان می دهد که همیشه  ارایش غلیظی انجام می دهد اما زمانی که ارایش شما سبک و ملایم باشد ، صورت شما ملیح و زیبا دیده خواهد شد .

استفاده از رنگهای  روشن و تیره باعث می شود تا ارایش شما مصنوعی یا زشت دیده شود . ما انسان ها زیبا خلق شده ایم ، اما باید اراستگی داشته باشیم ما در اینجا طرز صحیح یک ارایش ساده را  برایتان می گوییم.

یک ارایشش ساده عبارت است از اینکه ، شما با  آن ، لک ها  و معایبتان را پنهان کنید و در عین حال قسمت های زیبای صورتتان را برجسته کنید . پس با یک روش ارایش ساده ، زیبای خود را دو چندان کنید .

ارایش ساده چیست ؟

۱ – در ابتدا از یک اینه کوچک ، بزرگ نما استفاده کنید . ارایش را از قسمت صورت و گردن خود که ان را کاملا پاک کرده اید شروع کنید ، در ابتدا از یک مرطوب کننده که حاوی ضد افتاب باشد استفاده کنید چون علاوه بر اینکه پوستتان را نرم کرده و از اشعه های  زیان بار خورشید جلوگیری می کند ، باعث جلوگیری از چین و چروک صورت ناشی از استفاده کرم پودر ها  نیز می شود .

۲ – از کرم پودر هماهنگ با رنگ پوستتان یا حداقل مقداری روشن تر استفاده کنید ، از کرم پودر برای پوشاندن لک های صورتتان استفاده کنید تا صاف دیده شود.

۳ – نوبت استفاده از رژگونه است . بهترین رنگ رژگونه که حالت طبیعی را به صورت شما می دهد ، رنگ هلویی یا برنز و صورتی کم رنگ است . فقط با چند بار رفت و برگشت قلم مو بر صورت  کافی است ، این عمل گام بزرگی در انجام ارایش است و صورت شما را زیباتر ، شاداب تر و جوان تر نشان می دهد .

۴ – حتما از فرمژه استفاده کنید و در مصرف ریمل زیادی روی نکنید یعنی طوری نباشد که از مژه هایتان چکه کند . البته برای یک ارایش ساده بهتر است دور ریمل را خط بکشید .

۵ – مقداری سایه چشم هم به ارایش اضافه کنید . بهترین رنگ ، هلویی ، صورتی کم رنگ است .

۶ – از یک براق کننده لب مناسب با تیپ ارایشتان استفاده کنید .


برای دیدن کرم پودر معدنی و خرید اینجا را کلیک کنید.

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید