09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه جای بخیه را درمان کنیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه جای بخیه را درمان کنیم

جای بخیه سزارین صورت عمل بینی ختنه روی لب صورت کودک ابدومینوپلاستی جای بخیه چگونه از بین میرود لیزر پیشانی جراحی پلاستیک محو کنیم روی گردن شستشوی جای بخیه از بین بردن جای بخیه قدیمی جای بخیه میماند ماندن جای بخیه

اتفاقات مختلفی مانند تصادفات، جراحی و … می تواند باعث آسیب رساندن به پوست ما شود، صدماتی که سالیان سال می تواند روی پوست باقی بماند . اگر افراد روش های خانگی و قدیمی را کنار بگذارند و هر چه سریع تر درمان را آغاز کنند به همان اندازه هم نتیجه گیری مثبتی حاصل خواهد کردند ، چون بعضا به جای اینکه درمان کنند سایر مشکلات پوستی را به وجود می آورند.

بعضی از افراد فکر می کنند اگر زخم را به حال خودش رها کنیم خود به خود درمان می شود و هیچ جایی از آن باقی نمی ماند. این فکر اشتباه است امروزه جای زخم و بخیه که اغلب با گوشت اضافه همراه است همچنین جای جوش وآبله مرغان یک معضل جدی برای جوانان می باشد .ما هم سعی کرده ایم تا جای ممکن شما را با روش های بسیار آسان برای درمان آشنا کنیم.

آیا جای زخم به طور کامل درمان می شود ؟

هیچ کس دوست ندارد جای بریدگی ها و آسیب های پوستی تا پایان عمر روی بدنش باقی بماند، اما بعضی ها هم هستند که وقتی چنین صدماتی روی پوست شان ایجاد می شود، فکر می کنند چاره ای ندارند غیر از این که آن را تحمل کنند. زخم هایی که در نیمه بالایی اندام مانند صورت و گردن ایجاد می شود، زودتر بهبود می یابد، ولی ضایعات پوستی در قسمت تحتانی بدن، بخصوص نواحی پایین تر از زانو، خیلی دیرتر خوب می شود.

این توصیه را جدی بگیرید و با روش های خانگی به بهبود جای زخم نپردازید در این جا چند نمونه کرم های درمان زخم و بخیه برایتان توصیه می شود.


کرم ترمیم کننده اسکار سیکالو ژان داوز فرانسه
برخی از خواص کرم ترمیم کننده اسکار ژان داوز فرانسه:
– درمان انواع اسکارهای کلوئیدی کهنه و جدید
– درمان برامدگی جای برش تیغ
– درمان جای سوختگی
– درمان اسکارهای جای جوش
– درمان گودی ابله مرغان و جوش و…
– درمان جای عمل جراحی
– برترین کرم ضد اسکار اروپا با سابقه بیش از ۷۰ سال
– بدون پارابن
– ساخت فرانسه
– ۵ میل
– سابقه شرکت ۱۹۵۳

» برای مشاهده توضیحات کامل و خرید اینجا کلیک نمایید

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید