09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه جای زخم درمان می شود
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه جای زخم درمان می شود

 

ابا می دانید که چگونه باید جای زخم را درمان کنیم و اعث پیشرفت جای زخم و تشدید آن نشویم ؟  چندین توصیه برایتان داریم که اجازه ندهید یک زخم کوچک تبدیل به یک چای زخم بزگ و زشت شود .

* قبل از هر چیزی اولین اقدامی که برای بهبودی زخم باید انجام بدهید تمیز کردن زخم به کمک محلول های ضد عفونی کننده می باشد .با یک پانسمان غیر قابل نفوذ و نچسب، و از جنس پلاستیک شفاف، زخم را بپوشانید. هدف از این کار چیست؟ این کار زخم را در رطوبت کافی نگه می‌دارد و مانع از شکل گیری جای زخم می‌شود. به هیچ وجه نگذارید، زخم تان در هوای آزاد خشک شود. پانسمان را حداقل ۴۸ ساعت سر جایش نگه دارید. اگر زودتر آن را بردارید، سلول هایی که در حال تولید مجدد بوده اند، کنده خواهند شد.

* زمانی که پوست دچار زخم می شود در واقع سومین لایه پوستی که درم نامیده می شود دچار آسیب می شود بنابراین بدن نیاز به تولید کلاژن دارد تا بالاترین لایه پوستی که اپیدرم نامیده می شود را بازسازی و ترمیم کند به همین منظور استفاده از کرم های حاوی کلاژن، سوکرالفیت ، سولفات مس و سولفات روی (آنتی باکتریال و ضد قارچ) توصیه می شود .

آیا جای زخم به طور کامل از بین می رود ؟

روش های متعددی برای از بین بردن جای زخم وجود دارد بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید از قرار گرفتن در زیر نور خورشید باید اجتناب کنید، تزریق کلاژن برای پر کردن زخم هایی که حفره مانند هستند، و پس از جوش ظاهر می شوند، همچنین استفاده از لیزر یا پیلینگ که لایه های رویی پوست را برمی دارند، از دیگر تکنیک ها محسوب می شوند. قبل از اینکه وارد هر یک از این فرآیندهای گران قیمت بشوید، فواید و عوارض آن را با هم سبک و سنگین کنید: آیا واقعآً به آن نیاز دارید؟

قبل از اینکه دست به این هزینه های زیادی ببرید بهتر است شما را با بهترین کرم که در سال ۲۰۱۴ از لحاظ کیفیت کالا توانسته در سراسر اروپا مقام اول را کسب کند معرفی میکنیم . این کرم به خاطر ترکیبات آب اون، سوکرالفیت (ترمیم کننده و ضد التهاب)، زینک اکساید (ضد التهاب)، سولفات مس و سولفات روی (آنتی باکتریال و ضد قارچ) به راحتی و سریع تر می تواند جای زخم را ترمیم کند.

کرم ترمیم کننده جای زخم سیکالفیت

برخی از خواص کرم درمان جای زخم سیکالفیت  :
– ترمیم کننده قوی و جوان سازی عالی برای پوست
– رفع علایم پیری و بازیابی جوانی و درخشندگی پوست
– محافظت از اپی درم آسیب دیده به عنوان پانسمان نامریی روی زخم
– اثر ترمیم کننده قوی بعد از اعمال درماتولوژیک (پیلینگ، لیزر درمانی، اعمال جراحی و…) به عنوان ضد التهاب، ترمیم کننده و تسکین بخش
– درمان جای بخیه های دوسالگی
– از بین بردن جای خراش های پوستی ، ضایعات پوستی ، جای زخم و جای بریدگی ها
– کاهش قرمزی ناحیه آسیب دیده با اثر تسکین بخشی قوی
– پخش عالی روی زخم به دلیل فرمولاسیون مناسب
– دارای اثر آنتی باکتریال و جلوگیری از عفونت

دان جای زخم رودرمان جای زخم روی صورت,درمان جای زخم صورت,درمان جای زخم جوش,درمان جاي زخم,درمان جای زخم سالک,درمان جاي زخم روي صورت,درمان جای زخم ابله مرغان,درمان جای زخم با عسل,کرم ترمیم کننده جای زخم,کرم درمان جای زخم,کرم برای ترمیم جای زخم,بهترین کرم ترمیم کننده جای زخم,درمان جای بخیه با لیزر,درمان جای بخیه با طب سنتی,درمان جای بخیه سزارین,درمان جای بخیه بینی,درمان جای بخیه روی پوست,درمان جای بخیه روی لب,درمان جای بخیه عمل بینی,درمان جای بخیه در صورت,درمان جای بخیه زایمان طبیعی,درمان جای بخیه در کودکان,درمان جای بخیه صورت ی صورت,درمان جای زخم صورت,درمان جای زخم جوش,درمان جاي زخم,درمان جای زخم سالک,درمان جاي زخم روي صورت,درمان جای زخم ابله مرغان,درمان جای زخم با عسل,کرم ترمیم کننده جای زخم,کرم درمان جای زخم,کرم برای ترمیم جای زخم,بهترین کرم ترمیم کننده جای زخم,درمان جای بخیه با لیزر,درمان جای بخیه با طب سنتی,درمان جای بخیه سزارین,درمان جای بخیه بینی,درمان جای بخیه روی پوست,درمان جای بخیه روی لب,درمان جای بخیه عمل بینی,درمان جای بخیه در صورت,درمان جای بخیه زایمان طبیعی,درمان جای بخیه در کودکان,درمان جای بخیه صورت

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید