09308665973
15 سال هست با شماییم
  5 درصد تخفیف و ارسال رایگان برای پرداخت آنلاین یا کارت به کارت  
چگونه جوش صورت و بدن را درمان کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه جوش صورت و بدن را درمان کنیم؟

 

آکنه یا جوش یک بیماری پوستی است که شامل غدد چربی در پایه فولیکول های مو است.آکنه بیشتر در دوران بلوغ رخ می دهد، همچنین زمانی که غدد چربی از غدد آدرنال( غدد فوق کلیوی ) در مرد و زن بیشتر ترشح شود علت دیگر بر ایجاد آکنه می باشد.

این یک بیماری خطرناک نیست، اما می تواند زیبایی پوست را به خطر بیندازد و زخم را ایجاد کند. پوست انسان دارای منافذ کوچک هست که این منافذ در زیر پوست به غدد چربی متصل هستند، کار اصلی این غدد ترشح سبوم و مایع روغنی هستند، سبوم حمل سلول های مرده پوست از طریق فولیکول به سطح پوست را انجام می دهد، موها از طریق فولیکول ها رشد می کنند و زمانی که فولیکول مسدود شود روغن ها در زیر پوست جمع می شود وجوش را به همراه خواهد داشت.

چگونه صورت و بدن جوش می زند

چگونه بعد از جوش زدن، از پوست خود مراقبت کنیم ؟

هر روز پوست خود را با آب ولرم و پن که فاقد مواد صابونی است شستشو دهید . اگر جوش ها را دست کاری کنید باعث ایجاد تورم و قرمزی و بدتر شدن جوش ها می شود .

اگر برای درمان جوش های خود عجله دارید و به یک مهمانی دعوت هستید بهترین و قویترین راه ها را برایتان پیشنهاد خواهیم داد. اول اینکه قبل از استفاده از هر محصولی پوست خود را شستشو دهید و سپس از موارد زیر استفاده کنید.


برای دیدن محصولات ضد جوش و خرید اینجا ر کلیک کنید.

درمان جوش صورت در یک شب,درمان جوش صورت بعد از اصلاح,درمان جوش صورت هورمونی,درمان جوش صورت فوری,درمان جوش صورت با عسل,درمان جوش صورت گیاهی,جلوگیری از جوش صورت بعد از اصلاح,,جلوگیری از جوش صورت بعد از بند انداختن,جلوگیری از جوش صورت در بارداری,جلوگيري از جوش زدن صورت,درمان جوش بدن با طب سنتی,درمان جوش بدن بعد از اپيلاسيون,درمان جوش بدن با حجامت,درمان جوش های بدن,محصولات والنسی,کرم ضد جوش والنسی,صابون خرچنگ

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید