09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
چگونه در زمان کم لاغر شویم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه در زمان کم لاغر شویم؟

کاهش وزن سریع با عوارض همراه است. در ادامه، به بررسی عوارض و تاثیرات جانبی کاهش وزن سریع بر سلامتی می‌پردازیم. از اختلالات متابولیکی و هورمونی تا مشکلات روانی و افزایش خطر بروز بیماری‌های مزمن، کلا جنبه‌های منفی کاهش وزن سریع را بررسی خواهیم کرد. همچنین، راهکارهایی برای کاهش وزن به صورت سالم و پایدار را نیز معرفی خواهیم کرد.

عوارض کاهش وزن سریع 

ریزش موها، چین و چروک و شلی پوست صورت و بدن، ضعف اعصاب، افت فشار خون و ضعف و بی حالی، پوسیدگی دندان ها، بروز سنگ کلیه، یبوست و حتی افسردگی، از عوارض کاهش وزن سریع است.

کاهش وزن سریع، موجب مقاومت بدن در برابر لاغری می شود

کاهش وزن سریع که معمولا در جریان کم خوری و ورزش شدید روی می دهد، بدن را تجت فشار قرار داده و موجب افزایش مقاومت بدن در برابر لاغری می شود. بدین ترتیب به تدریج سرعت کاهش وزن کند شده و بالاخره در جایی کاهش وزن متوقف می شود. علت این امر نیاز بدن به حفظ بافت چربی به عنوان ذخیره حیاتی انرژی بدن در مواقع گرسنگی و قحطی است و بدن تلاش می کند به هر صورت ممکن، ذخیره چربی را حفظ می کند.

به دنبال کاهش وزن سریع، مجددا چاقی بر می گردد

اگر شخصی با انجام تمرینات شدید ورزشی و کم خوری لاغر شده است نتواند به همان شدت قبلی ورزش کند و یا ورزش را رها کند یا غذای خود را افزایش دهد بدن سریعا واکنش نشان داده و وزن افزایش می یابد و آن شخص مجددا چاق می شود. از طرف دیگر کم خوری و گرسنگیی، سرانجام مقاومت بدن را در هم می شکند و ممکن است باعث شود از قبل بیشتر بخورد و از ابتدای کار هم چاق تر شود.

استفاده از ژل لاغری

در کنار رژیم غذایی سالم، ورزش غیر سنگین به همراه ژل لاغری توصیه می شود. ژل لاغری اصولی متابولیسم بدن را افزایش داده همچنین توده چربی را نرم می کند تا در برابر ورزش و رژیم از خود مقاومت نشان نداده و بقول معروف سریع تر آب شود.

نتیجه

بنا به دلایل گفته شده، کاهش وزن سریع به هیچ عنوان توصیه نمی شود. کاهش وزن باید تدریجی و اصولی و همراه با یادگیری عادت های غذایی جدید باشد. در این صورت این کاهش وزن بدون گرسنگی و عوارض است و امکان چاقی مجدد بسیار کم است.

معرفی بهترین ژل لاغری بدون عوارض

ژل لاغری فبریژن
برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت فبریژن:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان پوست پرتقالی، سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی کافئین، عصاره فلفل چیلی، زنجبیل، زیره سیاه و آلوورا
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون سوزش، حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– 250 میل
» برای خرید ژل لاغری فبریژن اینجا کلیک نمایید
درمان چاقی شکم و پهلو درمان چاقی شکم با طب سنتی درمان چاقی شکم با گیاهان دارویی درمان چاقی شکم در طب سنتی درمان چاقي شکم درمان چاقي شکمي درمان چاقی شکم و ران درمان چاقي شكم و پهلو درمان چاقی پهلو و ران درمان چاقی پهلو و شکم درمان چاقی موضعی پهلو درمان چاقي شكم و پهلو درمان چاقی پهلوها ورزش برای لاغری بازو ورزش برای لاغری شکم ورزش برای لاغری ران ورزش برای لاغری شکم و پهلو ورزش برای لاغری صورت ورزش برای لاغری پشت کمر ورزش برای لاغری پهلو ورزش برای لاغری پاها ورزش برای لاغری ران پا ورزش برای لاغری بازو خانمها  ورزش برتر برای لاغری رژیم برای لاغری شکم رژیم برایلاغریشکم و پهلو رژیم برای لاغری صورت رژیم برای لاغری ران رژیم برای لاغری پهلو رژیم برای لاغری فوری رژیم لاغری برای نوجوانان رژیم لاغری برای زنان شیرده رژیم لاغری برای مادران شیرده رژیم لاغری برای گروه خونی o رژیم برای لاغری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید