09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
چگونه رشد ناخن خود را سریعتر کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه رشد ناخن خود را سریعتر کنیم؟

ناخن ها چیزی بیش از یک سطح برای رنگ آمیزی هستند. آنها از انگشتان محافظت می کنند ، گرفتن چیزها را آسان تر می کنند و روشی مناسب برای خاراندن بدن هستند. داشتن ناخن های طولانی تر و سالم می تواند باعث بهتر دیده شدن دستها شود و تایپ، نوازندگی یک ساز موسیقی یا انجام کارهای روزانه را آسان تر کند.
داروهای رشد ناخن به طور معمول باعث رشد سریع ناخن ها نمی شوند. درعوض آنها از شکستن ناخن ها جلوگیری می کنند و به آنها کمک میکند که رشد کنند و بلند شوند.

» حقایقی در مورد چگونگی رشد سریع ناخن های شما:
– ناخن ها به طور متوسط ۳٫۵ میلی متر (میلی متر) در ماه رشد می کنند.
– عوامل مختلفی – از جمله سلامت عمومی، تغذیه و مراقبت از ناخن می توانند بر سرعت رشد تأثیر بگذارند.
– ناخن های قوی تر می توانند طولانی تر رشد کنند زیرا احتمال شکستن یا لایه برداری کمتر است.

» صفحه ناخن
قسمت سخت ناخن را صفحه ناخن می گویند. صفحه ناخن، تقریباً مانند مو ، در درجه اول از پروتئینی به نام کراتین ساخته شده است. صفحه ناخن از بافت زنده ساخته نشده است، بنابراین نمی توان سلامت صفحه ناخن را بهبود بخشید. در حالی که می توان از شکستن صفحه ناخن جلوگیری کرد، سلامت ناخن در بستر ناخن شروع می شود.

» تخت ناخن
بستر ناخن ، بافت زیر ناخن است. اگر ناخن از زیر نوک انگشت قطع شود ، بستر ناخن می تواند در معرض دید باشد. این تجربه دردناک باعث می شود که بستر ناخن بافت زنده باشد. در پایه ناخن ساختاری به نام ماتریس ناخن قرار دارد که از آنجا شروع می شود.
رویکردهای طولانی مدت برای سلامتی ناخن از بدن برای سالم نگه داشتن ناخن و پوست اطراف آن پشتیبانی می کنند و این امکان را می دهد که ناخن طولانی تر و قوی تر شوند.

» سلامتی رژیم غذایی و ناخن
میوه و آجیل خشک شده در یک کاسه چوبی شامل کشمش، بادام و فندق برای ناخن عالی هست. میوه ها و آجیل های خشک حاوی آهن و پروتئین هستند که ممکن است رشد سالم ناخن ها را پشتیبانی کند. مانند بقیه بدن، ناخن ها برای رشد از جمله به پروتئین، آب، میوه، سبزیجات و طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد معدنی نیاز دارد.
به عنوان مثال، افرادی که به اندازه کافی آهن ندارند، می توانند ناخن های شکننده داشته باشند یا ناخن های دارای شکاف دار باشند. کمبود پروتئین ممکن است باعث ایجاد پشته در ناخن ها شود.
برخی از تغییرات خاص رژیم غذایی می توانند ناخن ها را تقویت کرده و رشد را تقویت کنند. این موارد عبارتند از:

کلسیم، برخی مکمل های بدون نسخه حاوی کلسیم هستند. برخی فکر می کنند چون کلسیم استخوان ها را تقویت می کند، ممکن است باعث تقویت ناخن ها شود. برخی تحقیقات نشان داده اند زنانی که یائسگی را با شرایطی به نام پوکی استخوان تجربه می کنند که اغلب به دلیل مصرف ناکافی کلسیم است، تغییرات ناخن را تجربه می کنند.
با این حال، مطالعات کمی به طور قطعی ثابت کرده اند که آیا کلسیم سلامتی ناخن را بهبود می بخشد یا خیر. افراد در معرض خطر کمبود کلسیم باید مکمل رژیم غذایی خود را با این ماده معدنی ضروری در نظر بگیرند.

پروتئین، از آنجایی که ناخن ها از پروتئین ساخته شده اند، برخی فکر می کنند نداشتن مقدار کافی پروتئین در رژیم غذایی ممکن است بر سلامت ناخن ها تأثیر بگذارد. برای افزایش میزان پروتئین در رژیم غذایی، گوشت بدون چربی مانند مرغ و ماهی را انتخاب کنید. منابع پروتئینی گیاهی شامل عدس ، بادام زمینی ، آجیل و لبنیات مانند پنیر و شیر است.

بیوتین، بیوتین یک ویتامین B پیچیده است که طرفداران آن می گویند می توانند باعث رشد مو و رشد ناخن شوند. بیوتین ممکن است ناخن های شکننده را تقویت کرده و از شکستن آنها جلوگیری کند، اما شواهد کمی وجود دارد مبنی بر اینکه مکمل های بیوتین به رشد سریع ناخن ها کمک می کند.

» بهترین روش تغذیه ناخن از سطخ هست که باعث می شود ناخن بدون شکنندگی و در محیط ایده ال به رشد خود ادامه دهد در زیر بهترین کرم افزایش رشد ناخن توصیه می شود.

برخی از مزایای کرم دست و ناخن فوق قوی ژیورل فرانسه:
– ایده آل ترین مرطوب کننده دست با جذب فوری
– حاوی کراتین و ویتامین های A، B و E، آهن و کلسیم برای تقویت پوست
– بدون اثر چرب کنندگی روی پوست
– روشن کننده و درمان چروک پوست دست
– درمان ترک های دست و پا
– درمان خشکی دست و پا
– درمان برجستگی رگ دست
– افزایش استحکام ناخن
– درمان شکنندگی ناخن
– ایده آل برای اگزماهای دست
– دارای مجوزبهداشتی ۶۷۱۲۳۸۹۲۹۱۱۳۰۱۸۷

نحوه استفاده: روزانه ۲ الی ۳ مرتبه برروی پوست دست و پا مالیده شود

» برای مشاهده و خرید کرم دست و ناخن ژیورل اینجا کلیک نمایید

رشد ناخن در ده روز,رشد ناخن نی نی سایت,رشد ناخن در گوشت,رشد ناخن شکسته,رشد ناخن در بارداری,,رشد ناخن اینستا,رشد ناخن از زیر ناخن,رشد مجدد ناخن افتاده,چگونه به رشد ناخن کمک کنیم,چگونه به رشد ناخن ها کمک کنیم,کمک به رشد ناخن,چگونه به رشد ناخن هایمان کمک کنیم,برای رشد ناخن پا چه کنیم,رشد و تقویت ناخن,برای رشد ناخن چه باید کرد,براي رشد ناخن چكار كنيم,برای رشد ناخن چی بخوریم,چه چیزی رشد ناخن را زیاد میکند,چ چیزی باعث رشد ناخن میشود,چگونه رشد ناخن خود را سریع کنیم,محرک رشد ناخن خانگی

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید