09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
چگونه ریزش مو را درمان کنیم؟
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه ریزش مو را درمان کنیم؟

شایع ترین دلیل ریزش مو در زنان کمبودهای غذایی است، زیرا معمولاً برای کاهش وزن خود رژیم های غیر اصولی را به کار می برند که نتیجه ی آن بروز این مشکل است. همچنین کسانی که مواد غذایی حیوانی مصرف نمی کنند و به اصطلاح گیاهخوار هستند، به دلیل عدم اطلاع کافی در زمینه چگونگی مصرف غذاهای گیاهی، دچار کمبود پروتئین، روی، آهن، اسیدهای آمینه ی ضروری، ویتامین های گروه B و … می گردند.
یکی از دلایل شایع ریزش مو در مردان، ژنهای خاص است که ارثی است؛ این ژن می‌تواند از هر دوی والدین هم پدر و هم مادر منتقل ‌شود. اگر پدر و مادر شما دارای مشکل ریزش مو باشند این امکان وجود دارد که این مشکل به شما نیز منتقل شود. اگرچه این حالت همیشه اتفاق نمی‌افتد اما اکثر افرادی که از طاسی رنج می‌برند، ‌به دلیل آن است که این مشکل آنها ارثی است.
پزشکان توصیه می کنند که مواد مغذی و مواد معدنی مورد نیاز بدن را از غذاها و میوه ها و سبزیجات دریافت کنیم. پروتئین، فاکتوری مهم برای رشد و تقویت مو می باشد. مقدار توصیه شده مصرف روزانه پروتئین حدود ۵۰ تا ۸۰ گرم گوشت یا مخلوطی از لبنیات و حبوبات می باشد.
مصرف انواع آجیل، مغزها، تخم مرغ و ماهی نیز برای جلوگیری از ریزش مو توصیه می شود. همه این موارد منابع اسیدهای چرب امگا ۳ بوده و به کاهش التهاب و سلامتی پوست سر کمک می کنند. داشتن رژیم غذایی متنوع و شامل همه گروههای غذایی ضروری می باشد. مصرف روزانه ۶ تا ۱۰ وعده سبزیجات، ۲ تا ۴ وعده میوه و مجموعه ای از غلات و انواع لوبیا و گوشت کم چرب توسط متخصصان تغذیه توصیه می شود.
نحوه شستشوی موها نیز در سلامت مو و جلوگیری از ریزش غیر طبیعی جلوگیری می کند. با اگاهی در این امر خود باعث ریزش مو می شود. می دانید که بعضی از سر ها چرب است و برخی خشک و گروهی نرمال می باشد و اگر کسی نحوه شستشوی را فرا گیرد و رعایت کند از ریزش غیر طبیعی مو هایش جلوگیری می شود.
اغلب دیده می شود که سر را با خشونت می شویند که گویا با موها جنگ و ستیز دارند و بعضی از اقایان هنگام شستن مو با برس های پلاستیکی به شدت پوست را برس می کشند. در هنگام بعد از استحمام نیز ریشه مو ضعیف است و شانه کردن مو بلافاصله باعث ریزش مو می شود.
یکی از عللی هم که سبب می شود موهای شما کم پشت جلوه کند همین چرب بودن موهایتان می باشد. بهترین راه برای کنترل چربی موها استفاده از شامپوی مخصوص موهای چرب و افزایش دفعات شستن موهایتان می باشد. از نرم کننده استفاده نکنید.
اما بهترین روش برای کنترل ریزش مو و همچنین تقویت موهایتان استفاده از مواد کاملا گیاهی هست. جنسینگ،سدر،بابونه،چلتوک برنج و ….. باعث کنترل ریزش مو شده و چربی آن را کنترل می کند. برای کاربرد آسان سعی کردیم با استفاده از ۱۱ نوع گیاه شامپوی گیاهی خشک را درست کنیم که علاوه بر کنترل و درمان ریزش باعث از بین رفتن شوره و چربی مو نیز می شود. در مقایسه با شامپوهای دیگر دارای کیفیت بالاو قیمت بسیار مناسب می باشد. در ادامه می توانید توضیحات این شامپو را ملاحظه کنید.

بهترین شامپوی ضد ریزش مو

شامپو ۱۰ گیاه عطاری اکسیر
برخی از خواص شامپو گیاهی خشک اکسیر:
– کنترل ریزش موی سر و تقویت مو
– تحریک مجدد رشد مو
– ترمیم تار موهای آسیب دیده و یا رنگ شده
– تنظیم PH پوست سر
– افزایش خون رسانی به کف سر
– تنظیم چربی مو و پوست سر
– رفع موخوره و شوره سر
-بسته پلمپ شده ۱۳۰ گرمی
» برای خرید شامپو گیاهی خشک اکسیر اینجا کلیک نمایید

شامپو جنیزلاین
برخی از خواص شامپو چنیزلاین فرانسه:
– تقویت کننده و درمان ریزش مو
– درمان شوره خشک و چرب
– درمان موخوره
– صاف و نرم کننده موهای مجعد و وز
– درمان خشکی پوست سر
– حاوی ویتامین های A و E و F و اسیدهای چرب ضروری
– ۳۱۰ میل
– ساخت فرانسه
» برای خرید شامپو جنیزلاین اینجا کلیک نمایید

لوسیون ضد ریزش مو فبریژن
برخی از خواص لوسیون ضد ریزش مو فبریژن فرانسه:
– درمان سریع ریزش مو
– تقویت کننده فوق العاده قوی ریشه مو
– تغذیه کننده فولیکول مو
– رفع قارچ و باکتری پوست سر
– جلوگیری و درمان سفیدی مو
– افزایش رشد مو
– درمان شوره و خارش سر
– مناسب برای درمان پسوریازیس سر
– درمان آلوپسی آره آتا
– درمان ریزش سکه ایی
– پرپشت کننده ریش و سبیل
– تهیه شده از عصاره های خالص گیاهان معتبر برای مو
– حاوی عصاره های رزماری، انگور فرنگی هندی، جوانه گندم، سدر، پرس سرد سیاه دانه، اسطوخدوس، پرس سرد هسته انگور و فندق
– حاوی زینک، بیوتین، ویتامین گروه ب و E
– ۵۰ میل

» برای مشاهده لوسیون ضد ریزش و تقویت کننده مو فبریژن اینجا کلیک نمایید
درمان ریزش مو در مردان درمان ریزش موی سکه ای درمان ریزش مو در زنان درمان ریزش مو با داروهای گیاهی درمان ریزش موی هورمونی در زنان درمان ریزش مو در دوران شیردهی درمان ریزش مو مردان درمان ریزش مو به روش prp جلوگیری از ریزش مو در مردان جلوگیری از ریزش موی سر جلوگیری از ریزش مو ارثی جلوگیری از ریزش مو در زنان جلوگیری از ریزش مو در دوران شیردهی جلوگیری از ریزش موی ارثی جلوگيري از ريزش موي سر جلوگیری از ریزش مو در شیمی درمانی جلوگیری از ریزش مو با داروهای گیاهی جلوگیری از ریزش موهای چرب جلوگیری از ریزش مو در رژیم لاغری جلوگیری از ریزش مو در بارداری تقویت کننده موی طلسم تقويت كننده موي سر تقویت کننده مو طلسم تقویت کننده مو بناول تقویت کننده موهای رنگ شده تقویت کننده مو سر تقویت کننده مو سینره تقویت کننده مو گیاهی تقویت کننده مو خانگی تقویت کننده مو سریتا تقویت کننده مو وابرو رزماری

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید