09308665973
15 سال هست با شماییم
  10 درصد تخفیف و ارسال رایگان ویژه عید و سایر شرایط عالی در اینستاگرام تا 14 فروردین  
چگونه شکمی صاف و کوچک داشته باشیم
مشاوره رایگان تلفنی و تلگرامی


صاف کننده مو
درمان جای جوش
درمان تیرگی واژن
درمان چین و چروک
درمان لک و کک و مک
پک درمان ریزش مو

چگونه شکمی صاف و کوچک داشته باشیم

 

قویترین,بهترین,ژل لاغری,زنجبیل و جلبک دریایی,ماکاس,از بین بردن چربی شکم

اگر از چاقی شکم و ران های خود عذاب می کشید و نمیتوانید از غذاهای خوشمزه لذت ببرید بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید.

شکم انسان از عضلاتی قوی پوشیده شده که نگهدارنده امعاء و احشاء است. زمانی که تحرک نداشته باشید و کارهای روزانه خود را پشت میز انجام دهید و ورزش نکنید باعث تجمع چربی ها در ناحیه ی شکمی می شود، دراین صورت عضلات شکم، سفتی و حالت اولیه خود را از دست داده و شکل ظاهری اندام افتاده شده و چربی ذخیره ای شکم به حالت گره دار احساس می شود. به علاوه، تجمع چربی درمنطقه شکم، به خصوص در خانم ها خطر ابتلا به دیابت و عوارض عروقی را چند برابر می کند. پس ورزش کردن رمز موفقیت شما برای لاغری و داشتن شکم صاف و کوچک است.

لاغر کردن ران

در واقع رژیم غذایی خاصی برای اینکه فقط یک قسمت از بدنتان لاغر شود وجود ندارد.برای لاغر شدن ران در درجه اول پیاده روی تند به مدت نیم الی ۱ ساعت در روز را توصیه می کنم، مثلاً کفش راحت بپوشید و مسیری را که با تاکسی یا اتوبوس می رفتید با سرعت نسبتاً زیاد پیاده بروید که در روز ۴۵ دقیقه بشود.

ثانیاً در منزل نرمش کنید. به پهلو بخوابید. ۲ پا را روی هم بگذارید. پای رویی را ۲۰ مرتبه بلند کنید و به حالت قائم به بدن برسانید و به آرامی به حالت اول برگردانید. همین کار را با پای دیگر انجام دهید، یک ماه هر روز این اعمال را انجام دهید و نتیجه را ببینید و حتماً اول با متر منطقه را اندازه بگیرید تا تغییر را متوجه شوید.

لاغر کردن  شکم

ورزش دراز و نشست را با روزی ۳۰ تا شروع کنید و به مرور هر هفته ۱۰ تا بیشتر بزنید.با این تمرینات و پیاده روی زیاد در عرض دو تا سه ماه شکم تان کوچک می شود. پیاده روی تند به مدت نیم الی ۱ ساعت در روز را نیز توصیه می کنم.

داشتن انگیزه

انگیزه کلید کاهش وزن است. اگر می‌خواهید چربی‌های لجباز اطراف شکم را بسوزانید و از شر آنها خلاص شوید، باید همیشه انگیزه خود را حفظ کنید. ورزش کردن برای خانم‌هایی که تازه مادر شده‌اند می‌تواند دشوار باشد. گاه زمان کافی وجود ندارد و گاه نیز انرژی شما کم است.

بهترین راه حفظ انگیزه، پیگیری وزن و اندازه دور شکم و آگاهی از روند پیشرفت است. هر چه این اعداد کاهش یابند، انگیزه شما نیز برای ادامه روند افزایش می‌یابد.. یکی از سریع ترین راه های درمان چربی استفاده از ژل لاغری حاوی زنجبیل هست که به نمونه ای از این محصولات اشاره میکنیم .

ژل لاغری پرفکت فیت

برخی از خواص کلیدی ژل لاغری و درمان سلولیت پرفکت فیت:
– لاغر کننده شکم، پهلو، بازو و ران
– درمان سلولیت و چربی اشباع زیر پوست
– کمک به چربی سوزی و کاهش سایز
– مناسب استفاده در نواحی شکم، پهلوها ، باسن و ران و بازو
– حاوی عصاره مولکولی گیاه گلوسین ، عصـاره زنجبیل وحشـی
– حاوی عصاره گیاه گلوباریا و عصاره خالص کافئین
– تحریک بافت چربی جهت از بین بردن پیوند بین سلول های چربی
– کاهش قابل توجه حجم و ضخامت بافت چربی
– افزایش گردش خون زیر پوستی
– کمک به تخلیه مایعات محبوس میان بافتی
– کمک به بازسازی بافت پیوندی و افزایش سنتز الاستین
– کاهش جذب و رسوب چربی در بافت و جلوگیری از پیری سلولی
– مقابله با آثار سوء استرس های اکسیداتیو در بافت
– بدون حساسیت های پوستی و عوارض جانبی
– بدون هیچگونه رنگ ، عطر ، اسانس ، پارابن و مواد شیمیایی
– ۲۰۰ میل


برای دیدن متن کامل و خرید اینجا را کلیک کنید.

از بین بردن چربی شکم و پهلو با لیزر,از بین بردن چربی شکم با ماساژ,از بین بردن چربی شکم با داروی گیاهی,از بین بردن چربی شکم با لیزر,از بین بردن چربی شکم وپهلو,از بين بردن چربي شکم,از بین بردن چربی شکم با ورزش,از بین بردن چربی شکم با جراحی,از بین بردن چربی شکم با طب سوزنی,از بین بردن چربی شکم و پهلو,از بين بردن چربي شكم با داروهاي گياهي,30 نکته مهم برای از بین بردن چربی های شکم,,لاغری شکم و پهلو سریع,لاغری شکم و پهلو بدون ورزش,لاغری شکم در یک هفته,لاغری شکم و پهلو با ورزش,لاغری شکم با داروهای گیاهی,لاغری شکم با رازیانه,لاغری شکم با تردمیل,لاغری شکم و پهلوها,لاغری شکم بعد از زایمان,لاغري شكم,لاغری شکم در 10 روز,لاغری شکم در 20 روز,لاغری شکم در 2 هفته,لاغری شکم در 30 روز,ژل لاغری فروشگاه بزک,ژل لاغری جلبک و زنجبیل,ژل لاغری شکم و پهلو,ژل لاغری شکم سینره,ژل لاغری شکم لورال,ژل لاغری شکم گیاهی,ژل لاغری شکم پهلو,بهترین ژل لاغری شکم و پهلو,خرید ژل لاغری شکم و پهلو,ژل لاغری شکم خانگی,ژل لاغری سینره,ژل لاغری ماکاس,ژل لاغری خانگی,,ژل لاغری 3 روزه,ژل لاغری پنبه ریز,ژل لاغری موضعی,ژل لاغری شونیز,ژل لاغری حکیم تهرانی,ژل لاغری گیاهی,ژل لاغری موضعی سینره,ژل لاغری 3 روزه شرکت لوتوس,ژل لاغری فروشگاه 5040 , قویترین,بهترین,ژل لاغری,زنجبیل و جلبک دریایی,ماکاس,از بین بردن چربی شکم

09308665973

جهت مشاوره کلیک کنید